Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikseivät miehet arvosta kaunista sisustusta?

Vierailija
07.06.2017 |

Kaikille tapaamalleen miehille on ollut aivan sama minkälaisessa murjussa asuu. Ei ole yhtään kiinnostanut tehdä kodista lepopaikkaa hektisen arjen keskelle.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma murju on lepopaikka eikä sisustustyöleiri.

Vierailija
2/22 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näiden kaikkien tuntemiesi miesten perusteella voit vetää johtopäätöksen, että kaikki miehet ajattelevat samalla tavalla? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut opiskeluaikana ongelmia levätä, vaikka huoneessa oli vain sänky ja kirjoituspöytä

Vierailija
4/22 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova likka. Sinulla on melkoinen kokemuspohja miehistä.

Vierailija
5/22 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietynlaiset ihmiset vetävät puoleensa tietynlaisia ihmisiä.

Vierailija
6/22 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite ainakin tykkään sisustuksesta ja oman kämpän tuunaamisesta mahdollisimman "päheeksi". On paljon kivempaa olla kotona. Terv M20

Vierailija
7/22 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Et ole ainoa asian kanssa painiskeleva. Kerronpa tositarinan eräästä pariskunnasta. Mies oli aina naputtanut vaimolleen kun tämä oli joka kevät ja kesä huseltanut kukkien kanssa. Joka paikka oli aina oltava nätisti. Ja mies oli vain valittanut että joutavaa turhuutta. Eikä valitus ollut ollut pientä vaan suurta ja syyllistävää. No, tulipa kevät ja kesä kun nainen ei laittanut mitään. Jo juhannuksen tienoilla mies oli alkanut puhumaan miten nättiä ennen on ollut... Eli että mies voi olla tottunut tilaansa eikä näe syytä käyttää energiaa muutokseen. Ja kun kaikki on aina ollut valmiina niin ei halua tehdä mitään itse ympäristön viihtyisyyden parantamiseksi.

Vierailija
8/22 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä yksinkertaisesti sisustettu ja helposti siivottava "murju" on mun lepopaikka. Tarkoitus on kerätä voimia himassa eikä kuluttaa voimia tämän murjun sisustamiseen ja verhojen vaihteluun muodin mukaan. Siksipä naisilla onkin niin kovin paljon niitä metatöitä, kun he luovat niitä itselleen aivan turhaan.

Vierailija
9/22 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä heidän arkensa ei ole niin hektistä koska ei tarvi miettiä sisustusta koko ajan?

Vierailija
10/22 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittailet vääränlaisia miehiä. Minulle kaunis koti (ja ylipäänsä kaunis elämä) on tosi tärkeä juttu, ja olen sisustusmaultani aika tarkka. Harvemmin tapaan naisia, joilla on minua harkitumpi sisustus.

Vierailija
11/22 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esteetikoille kaunis ympäristö on tärkeää. 

Eivät kaikki miehet ole kiinnostuneita sisustuksesta, niinkuin eivät ole kaikki naisetkaan. Naisille muodostuu historiallisesta perinteestä johtuen helpommin aiheesta paineita, eikä naiselle ole samalla tavalla sosiaalisesti hyväksyttävää jättää kämppää rempalleen. Naiset myös usein tavan vuoksi "harrastavat sisustusta" vaikkei heillä olisi esteettistä silmää. Kyse on mallioppimisesta ja kulttuurillisesta vaikutuksesta, ei biologisesta sukupuolesta.

Minun mieheni sisustusmaku on paljon tarkempi kuin omani. Itse olen vähän "kaikki käy, kunhan ei ole ruma" -linjalla, mies taas on todella valikoiva ja nirso.

Vierailija
12/22 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deittailet vääränlaisia miehiä. Minulle kaunis koti (ja ylipäänsä kaunis elämä) on tosi tärkeä juttu, ja olen sisustusmaultani aika tarkka. Harvemmin tapaan naisia, joilla on minua harkitumpi sisustus.

t. Neiti 21v

Vierailija
13/22 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä yksinkertaisesti sisustettu ja helposti siivottava "murju" on mun lepopaikka. Tarkoitus on kerätä voimia himassa eikä kuluttaa voimia tämän murjun sisustamiseen ja verhojen vaihteluun muodin mukaan. Siksipä naisilla onkin niin kovin paljon niitä metatöitä, kun he luovat niitä itselleen aivan turhaan.

Ei kaunis koti tarkoita jotain verhojen- ja koristeidenvaihtelurumbaa. Kotiin voi hankkia helposti huollettavia huonekaluja. Joku plyysipintainen sohva, josta puuttuu yksi jalka joka on korvattu kirjoilla on huomattavasti inhottavampi sisustettava kuin esim. nahkasohva, jonka voi pyyhkäistä puhtaaksi vaikka staattisella liinalla.

Kritisoin nyt juuri sitä, miksi kotiin ei edes pyritä saamaan aikaiseksi sekä esteettistä että toimivaa järjestystä. Mielestäni rikkinäisten huonekalujen hillomainen on vihoviimeistä touhua.

Vierailija
14/22 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas pidän miehistä joille sisustus on yks hailee. Voin ihan rauhassa maalata seinän valkoisesta mustaksi vaikka päivittäin eikä tule mitään rutinaa.

Vierailija
15/22 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenmaailman home kyltit ym sisustustaulut ei ole kaunista sisustusta. 

Vierailija
16/22 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet miehet arvostaa käytännöllisyyttä enemmän kuin tylliverhoja ja rimpsuja.

Vierailija
17/22 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännöllisyys on minulle kodissani tärkeämpää kuin estetiikka. Se ei toki tarkoita sitä, ettenkö arvostaisi kumpaakin vaan sitä, että jos on pakko valita vain toinen niin käytännöllisyys vie voiton. Onneksi useimmiten ei tarvitse ja sisustustani kaikessa askeettisuudessaan on moni naisihminenkin kehunut.

Vierailija
18/22 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas kerran palstalaiset näkevät vain kaksi ääripäätä: kauhea murju vs. jatkuva uudelleen sisustaminen. Kaunis sisustus voi olla - ja useimmiten taitaa ollakin - kestävä ratkaisu, jonka kanssa eletään vuosia. Sellaista minäkin miehenä arvostan.

Vierailija
19/22 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen, jolla on kaikki asiat ok ja järjestyksessä, asuu myös kauniissa kodissa. Näin se vaan menee. Ei ole kiinni sukupuolesta.

Vierailija
20/22 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aallon Alvarkin sisusti tosi murjuks sen Villa Maireansa. Mistä se edes löysi kaiken ilman tekstejä tyyliin "candles"? Seinillä ei yhtään inspo-lausettakaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi