Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juhannukseen eli kesäpäivänseisaukseen enää pari viikkoa. Mitäs juhannussuunnitelmia?

Vierailija
07.06.2017 |

Mökkeilyä perheen kesken?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. En vietä juhannusta.

Vierailija
2/16 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökkeilyäpä hyvinkin, romanttisesti kahdestaan. Käytiin jo pari viikkoa sitten tekemässä kaikki ikävät hommat pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tiedä vielä - elän päivän kerrallaan...

Vierailija
4/16 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä.

Vierailija
5/16 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin kotona poen tätä prkleen masennusta. En vaan haluaisi myöntää ja mennä lääkäriin.

Jos noita aikuisia lapsiani ei olisi päättäisin päiväni.

Onko kukaan noussut masennuksesta omin avuin? Mä olen imuroinut viissiin viikon, eteisen olen saanut imuroitua.

Anteeksi, kun lipesin.

Hyvää juhannusta teille kaikille! Iloitkaa terveydestänne!

Vierailija
6/16 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäpäivänseisaus on ennen juhannusta eli keskiviikkona 21.6, juhannus ja kesäpänseisaus eivät ole siis sama asia.

Vierailija
7/16 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökillä ja paljon sisätiloissa. Kuuntelen klassista musiikkia, luen kirjaa, nakkelen lisää puita takkaan ja kuuntelen, kun 12-asteinen sade kylmin kyynelin lyö tummaan ikkunaan. Illalla tv-meteorologi kertoo, että tuleva viikko ei tuo muutosta säätilaan.

Vierailija
8/16 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona makaan sängyssä/katson tv:tä. Tylsää tulee olemaan se kolme päivää mutta minkäs teet  kun kavereita ei ole ja yksin ei huvita minnekkään lähteä.

Vierailija
9/16 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökillä suvun kesken. Paljon hyvää ruokaa ja naurua, keleistä huolimatta:)

Vierailija
10/16 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksin kotona poen tätä prkleen masennusta. En vaan haluaisi myöntää ja mennä lääkäriin.

Onko kukaan noussut masennuksesta omin avuin? Mä olen imuroinut viissiin viikon, eteisen olen saanut imuroitua.

Anteeksi, kun lipesin.

No miten sun elämä menisi paljon huonommaksi vaikka lääkärireissu menisikin niin perseelleen mitä se voi mennä? Niinpä. Jos on pohjalla niin tarvitsee aktiivista maan lapioimista itsensä alta pois pudotakseen alemmas, muutoin suunta on aina nousujohteinen.

Vierailija
11/16 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökillä suvun kesken. :)

Paljon tylsää seuraa, runsaasti palanutta grilliruokaa ja nurkan takana viinitissuttelua vain siksi että selviää huomiseen. :)

Vierailija
12/16 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama hyväksi koettu konsepti, kuin monena edellisenäkin kesänä: mökkeilyä meren rannalla mukavan ystäväpariskunnan kanssa hyvän ruoan, juoman ja musisoinnin merkeissä.

Vierailija
13/16 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona perheen kanssa syödään ribsejä ja muita herkkuja. Jos säät sallii niin takapihalla pelataan trivialia ja juodaan muutama olut. Ehkä saunaan...

Vierailija
14/16 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä menee tänä vuonna koko viikonloppu. Mutta näillä tuloilla (sos. ja terv.) lisäraha lämmittää mieltä.

Vierailija
15/16 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, kun lipesin.

No miten sun elämä menisi paljon huonommaksi vaikka lääkärireissu menisikin niin perseelleen mitä se voi mennä? Niinpä. Jos on pohjalla niin tarvitsee aktiivista maan lapioimista itsensä alta pois pudotakseen alemmas, muutoin suunta on aina nousujohteinen.

Kiitos tästä!

Haen lapion, alan täyttämään tätä kuoppaa, vähitellen, niin, että pysyn koko ajan kasan päällä.

Vierailija
16/16 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko kohta on juhannus. Vastahan juuri lapsilla koulut loppuivat. Juhannus tuntuu tulevan joka vuosi yhä aiemmin.

En taida tehdä mktään erityisiä suunnitelmia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän