Sisällä 27c ja yö oli lähes yhtä kuuma. Vtu näitä helteitä!
En muistanutkaan miten paljon v1tuttaa nää kuumat päivät.
Kommentit (19)
Meillä päin on hellepäiviä ehkä jotain 10 kesässä, sen kyllä kestää hyvin.
Nyt päästiin 20 asteeseen, jee, kesä!
Tule Suomeen, viime yönäkin mittari näytti +11... 😒
Täällä sama. Yöllä ei saa unta, päivällä ei pysty tekemään mitään, kun paikalla istuessakin hiki valuu. Ja tuuletusikkunan alapuolella olevalla parvekkeella istuu ketjupolttaja, yötä päivää. Jippii.
Mitään helteitä ole vielä ollutkaan ja valitus on alkanut...(mullakin muuten kotona 27 astetta nyt).
Vierailija kirjoitti:
Koita auttaisiko painonpudotus?
En ole ap, mutta kärsin samasta ongelmasta, ja olen normaalipainoinen.
Tosin kyllähän se painonpudotus auttaa, kokemusta on. Kun painoindeksini oli vähän päälle 17, oli kylmä +30 asteessakin. Mutta ei taida olla kovin terveellistä yrittää päästä takaisin siihen painoon, vai mitä luulet?
Mä nautin. Oon tehnyt puutarha hommia aamusta asti. Ihana lämpö ja kesä:)
Samat ihmiset, jotka ovat koko kevään valittaneet kylmyydestä, suuttuvat kun joku muu valittaa kuumuudesta :D
Tuuletin auttaa hyvin jos sisälämpö on alle 30, mulla nyt sisällä 26 ja tuuletin pörrää vieressä,ei ole kuuma.
Muuta omakotitaloon. Tulin juuri ulkoa sisälle vilvoittelemaan, sisällä vain 21. Jos haluaa vielä kylmempää, kellarissa on +11. 😄
Eilen illalla oli makuuhuoneessa vain 18 astetta, onneksi oli untuvapeitto niin tarkenin. 😄
Missä on helteet?? Ei ainakaan pk seudulla. Yöllä oli alle +10 ja päivällä hikisesti 20 astetta. Varjossa ei tarkene kuin vaatteet päällä, auringossa sortseissa/topissa jos on tuulensuojassa. Hetken olin altaalla bikineissäkin.
Sisällä kesät talvet 22-23, makkarissa 20 ja minullakin untuvapeitto ympäri vuoden:)
Tuohon 10 astetta lisää lämpöä, niin alkaa säät hipoa täydellisyyttä! Lämpö ja helle, ihanaa! <3 minusta kuuma sää on parasta mitä on. Ihanaa olla sortseissa ja pikkutopissa, ja hikinorot valuu pitkin selkää :D voi kuulostaa trollilta mutta minusta noin kuuma sää on parasta mitä on!
Sisällä 28,9. Ja ikkunoita ei voi pitää auki kissan takia.
Vierailija kirjoitti:
Missä on hellettä?
Jkl
Vierailija kirjoitti:
En muistanutkaan miten paljon v1tuttaa nää kuumat päivät.
Eikö teillä ole varaa ilmastointiin?
Missä asut?