Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhelimeni kastui 2h Sitten. Mitä teen?

Vierailija
07.06.2017 |

Hei! Minun puhelin tippui altaasee noin yli 2h sitten kun Pesin käsiäni. Se kastui vain vähän ala-osasta. Ajattelin että ei tässä mitään. Mutta vähän yli 30min sitten tajusin että yksi Puhelimeni Napista ei toimi. Minulla on Samsung Galaxy S6 ja siinä edestä katsottuna vasemmalla on yksi nappi. Se ei toimi! :( Kävin Datatronicista kysymässä että mitä kannattaisi tehsä. Sanoi että lata välittömästi Riisiin. Noh Minä laitoin.. Se nyt seisoo tuolla Riisin keskellä, mutta oisiko teille jotain konsteja jolla sen saisi kuivattua myös? En haluaisi ostaa yhden pienen vahingon takia ostaa uutta puhelinta kun tuo ollut käytössä Joulukuusta asti. :(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota, että se kuivuu (vie päiviä) ja toivo parasta. Tee odotellessa vahinkoilmoitus kotivakuutukseen.

Vierailija
2/3 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan riisi nopeuttaa kuivumista.. silloin kun kännykkä kastuu, se pitäisi saman tien sammuttaa, ja antaa kuivua rauhassa. Näin minimoi riskin, että se hajoaisi. Itse kastuminen ei nimittäin sitä hajota, vaan että se on päällä silloin. Ja akku irti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan vie sitä teleporiin, sieltä ei tule puhelimia takas alle satasen, tai ainakaan ehjinä, korjausaika 2 kuukautta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi