Naimisissa pellen kanssa, en jaksa enää.
Mun miehellä on yksi ärsyttävä piirre. Noin 90 % asioista, mitä puhun sille, niin kääntää jollain lailla huumoriksi (huonoksi sellaiseksi). Olen niin väsynyt kun joka asia pitää vääntämällä vääntää, että saa sen perille normaalilla tavalla tai joku tekeminen onnistuisi mutkattomasti kertaheitolla. Esimerkkejä: - pyydän pöydässä ojentamaan vaikka salaatinkastikepullon, niin on ojentavinaan, mutta juuri kun olen siihen tarttumassa, niin vetääkin pois, ojentaa uudelleen, vetää taas pois kunnes ärähdän. - lähden koiran kanssa pitkälle metsäretkellä ja ilmoitan suurinpiirtein koordinaatit, mihin menen eksymisen varalta. Tulen kotiin ja laitan töissä olevalle miehelle viestin, että olen turvallisesti takaisin kotona... vastaukseksi tulee: "No voi helv..." (ikäänkuin olis toivonut, että eksyn... hah haa, kauheen hauskaa) - katsomme telkkaria ja hän lähtee hakemaan keittiöstä jotain ja pyydän tuomaan tullessaan vaikka lasin vettä, niin tulee heitto, että ei pysty... painaa liikaa. (tuo kuitenkin, kun pyydän uudelleen, mutta lasin ojentamisessa saattaa taas olla yksi jekuttelu lisää) - eteisessä olen kyykyssä solmimassa kengännauhojani, tökkää oman jalkansa eteeni ja töksäyttää: "solmis nääkin" - olen tiskipöydän ääressä kuorimassa perunoita. Mies hakee astiakaapista jotain ja ennen ovan avaamista sanoo: "laitas pää tohon, niin kolautan" (Siis toooosi hauska juttu kolauttaa mua ovella päähän.... kuolen nauruun!!!) - kysyn jotain, niin vastaus on ihan mitä sattuu höpö höpöä - ....ja esimerkkejä kertyy joka päivä... usein... Kun joskus hermostun johonkin noihin juttuihin, niin saan kuulla olevani huumorintajuton. En ole OIKEASTI huumorintajuton, osaan heittää kyllä hauskaa läppää, MUTTA kaikelle on aikansa. Minusta tuollainen jatkuva härnääminen on ärsyttävää, toisinaan tuntuu myös alentavalta. Tulee mieleen, että onko tuo jokin tiedostamaton alistamisen muoto, että "sun jutut on mulle ihan yks hailee, en vaivaudu edes ottamaan niitä vakavasti". Toi on niin iso ongelma jo mulle, että mä en kohta enää kestä!!
Kommentit (2500)
Ohi aiheen, mutta miksi ihmeessä te naiset alennutte siihen, että joku jonninjoutava mies tarkastaa kelpaako peräreikä tai annatte haistella pimppaanne jne.?
Tuo on mieheltä jo sen luokan "uteliaisuutta", että hei haloo.
Nauraisin makeasti pyynnöille tai sanoisin tiukasti, että antaapas olla.
Riippuen millä tuulella olisin. Tuonkaltainen pyyntö on törkeä ja naurettava, kertoo miehestä paljon. Tämä mies on pyynnön mukainen, eli turha ja törkeä.
Noin paljon ei miestä tarvitse mielistellä millään syyllä tai verukkeella.
Parisuhteessa intiimiys on eri asia, mutta oma kumppani nyt tuskin noita pyyntöjä harrastaakaan.
Pellen rooli on yksi millä todelliset tunteet ja tarpeet peitetään. Sano että kasvaa jo aikuiseksi. Noi pelleroolit on yleensä ala-asteikäisillä, aikuinen voi olla huumorintajuinen ja leikkisä mutta se on eri asia kuin pelleroolin vetäminen joka tilanteessa.
Itsellä meni pelleily jossain vaiheessa överiksi. Se loppui kerrasta kun armeijassa joku totesi tyyliin "tuo jätkä on perseestä, v**tuilee vaan". Pelleily kun oli varmasti luonteeltaan liiaksi henkilöön menevää. Itse en vaan sitä käsittänyt ennen tuota, mutta luulen siihen vaikuttaneen alaluokilla tapahtuneen koulukiusaamisen ja sitä seuranneen kuoreen sulkeutumisen ja jonkinlaisen vapautumisen.
Ei se varmaan herkkua ole, näyttää olevan pelleillä melkoisia käytöshäiriöitä:
Vierailija kirjoitti:
Minun lähipiirini keppostelija on veljeni. Keski-ikäinen ihminen, joka tekee vastuullista työtä esimiesasemassa. Vuosien ajan olen saanut kuunnella huumorin varjolla tapahtuvaa pilkkaamista (kohdistuu sekä minuun että muihin, rasittavaa), väkinäistä vitsien vääntämistä ja muuta paskaa. Osa kepposista on myös fyysisiä, mm. kerran hän herätti minut tyynyillä mätkimällä (säikähdin todella paljon) ja kerran heitti pallolla päähän. Ei se nyt ehkä ihan fyysistä pahoinpitelyä ole... vai onko?
Nyt joulun pyhinä satuimme näkemään, ja tervehtiessään hän heitti minua lumipallolla. Minulla on ollut todella raskas vuosi, ja lumipallo katkaisi kamelin selän. Löin veljeäni nyrkillä ja sanoin, että kiusaaminen ja pilkkaaminen saa luvan loppua nyt. Pyyteli anteeksi vähän järkyttyneen oloisena.
Toimin ehkä väärin, mutta ehkä lopultakin viesti meni perille.
Et toiminut vaarin. Se nyt vaan on niin, etta pelkka puhe ei hyvin usein tunnu menevan perille, ei sitten millaan. Tarvitaan jokin tamankaltainen 'tehostuskeino' etta viesti kolahtaa postiluukkuun niin, etta varmasti ymmarretaan milloin mitta on taynna. Naita on tullut nahtya vuosien varrella muutamia kertoja.
Erityisesti mieleen on jaanyt eras tapaus jossa aikanaan parasta ystavaani tapasi hanen isoveljensa kiusata 'ohimennen' milloin mistakin syysta (kaverini fyysista kolhimista ja hanen tavaroiden piiloittelua/rikkomista). Mutta sitten yhtena paivana ystavalta meni kuppi taydellisesti nurin. Han oli noin 15 v silloin ja isoveli kolmisen vuotta vanhempi. Sellaista raivopuuskaa en ole tana paivana vielakaan (onneksi) todistanut livena kun ystavani patoutunut raivo paasi valloilleen veljeaan kohtaan kun taas kerran joutui kaytannon pilan kohteeksi. Raivonpuuskan intensiteetti oli kylla raju ja siina yhteydessa hajosi koti-irtaimistoa melkolailla jai jopa fyysisesti paljon vahvempi veli pahasti alakynteen tilanteessa. Onneksi ei ollut mitaan veista tai vastaavaa kasilla koska siina olisi kylla kaynyt huonosti. Isoveli oli tapauksesta jalkikateen silminhahden yllattynyt ja jopa jarkyttynyt. Ihmettelin itse etta mista ihmeesta kaveri taikoi sellaiset 'super'voimat. Mutta eipahan taman jalkeen enaa isoveli tehnyt minkaanlaista jekkua. Tasottui sitten veljessuhde ajan myota ihan hyvaksi/normaaliksi.
Värkin haju, joka kerta kun kiihottui niin koko kämppä haisi pahalta. Teki mieli oksentaa vaikka olen elänyt nuoruuden sikalan vieressä. Yritä nyt sitte siinä ite olla samalla "aaltopituudella". Toivottavasti löytää kumppanin jolle tuo on ok, muuten tosi kiva nainen, osas kokatakin tosi hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kalu kestänyt sen 20v nymfon vauhdissa. 5-6 kertaa päivässä olis pitänyt tampata joka asennosta ja meisseli oli suussa heti, kun pienikin tauko tuli. Kyllä sitä 1,5v jaksoi, mutta ei kauempaa...
T: M40
Heikko kalu sulla.
mies oli jumittunut 3-kymppisenä elämäntilanteensa ja -asenteensa kanssa teinivuosiin. Tuolloin oli ollut haasteita elämässä ja vaikka kaikki oli kääntynyt parhain päin, aina kaikessa tekemisessä oli asenne "en voi/osaa/halua, kun silloin 18 vuotiaana". Lisäksi oman valinnan tuloksena halusi pysyä taloudellisesti riippuvaisena vanhemmistaan, vaikka valitti asiasta ikään kuin olisi elämän sanelema pakko
Vierailija kirjoitti:
Minulta loppui haju ongelma siihen, kun lopetin miesten kanssa olemisen. Miesten eri sperma ei vaan sopinut minun vaginalle, aina oli jotain ongelma jne. Just kun olin saanut taas vaginani kuntoon, niin joku treffikaveri sai taas vaginani ympäri ämpäri ja taas jotain ongelmia. Totesin ett ongelmat tuo uusi mies. Sperma laatu ei sovi.
Naiset, jos löydätte yhden hyvän miehen, vaikka vähän hissuankin, pitäkää hänet ja nauttikaa hyvästä seksistä. Älkää kumpikaan juosko vieraissa. Näin vaginanne pysyy terveenä.
Saako kysyä miksi kaikkien miesten nesteet piti sisälle päästää? Kondoomikin kun on keksitty.
Minä lopetin miesten kanssa tapaamisen ja seksisuhteet, kun en jaksanut enää eri temppuja heidän kanssaan. Olisi pitänyt järjestää kotiin seksitemppurata heille ja harrastaa seksiä aina missä milloinkin asennossa he halusivat, tai itse ehdotin. Mulla lopahti kiinnostus miehiin totaalisesti. Useimmat haukkuivat ilkeillä nimityksillä joko suoraan tai jälkikäteen. Myös kesämekon käyttäminen oli heille kauhistus, huoraamista.
Myös naisille olin outo tai kauhistus, en säästynyt myöskään homomiehen haukkumiselta.. Olin kauhistus myös monen kristityn mielessä, osoittivat sen suoraan minua kohti, väärämielinen.
Nyt olen elänyt ilman kirkkoa jo monta vuotta, eikä tuttaviin kuulu enää homot tms ihmiset mitä näitä nyt on tänä päivänä. Saan elää yksin juuri sellaista elämää kun haluan, ainoa asia että sinkkuuttani ihmetellään edelleen, pyöritellään silmiä edessä päin, ja kysellään miltä tuntuu olla yksin. Mitä se kelleen enää kuuluu, miten minä elän. Pitäkää huoli omista asioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulta loppui haju ongelma siihen, kun lopetin miesten kanssa olemisen. Miesten eri sperma ei vaan sopinut minun vaginalle, aina oli jotain ongelma jne. Just kun olin saanut taas vaginani kuntoon, niin joku treffikaveri sai taas vaginani ympäri ämpäri ja taas jotain ongelmia. Totesin ett ongelmat tuo uusi mies. Sperma laatu ei sovi.
Naiset, jos löydätte yhden hyvän miehen, vaikka vähän hissuankin, pitäkää hänet ja nauttikaa hyvästä seksistä. Älkää kumpikaan juosko vieraissa. Näin vaginanne pysyy terveenä.
Saako kysyä miksi kaikkien miesten nesteet piti sisälle päästää? Kondoomikin kun on keksitty.
Samaa ihmettelen.
Ja tuolta pahanhajuisella pinpillä varustetun naisen exältä kysyisin, että eikö nainen tutkituttanut itseään? Hiivaa? Tulehdusta? Terve ja puhdas ei haise, paitsi kuten edellinen kertoi, sperman vaihtelu ja sopimattomuus voivat aiheuttaa.
Siirrytäänpäs takaisin alkuperäiseen aiheeseen. Vai onko tämä pimpinhajukeskustelu juuri sitä hauskaa pellehuumoria?
Vierailija kirjoitti:
Siirrytäänpäs takaisin alkuperäiseen aiheeseen. Vai onko tämä pimpinhajukeskustelu juuri sitä hauskaa pellehuumoria?
Jossain sitä on näiden av-palstan alfaurosten päästävä pätemään ja kertomaan kuinka pursotti majoneesit sämpylään. Mutta todellakin, hieman toisenlaisten pellejen ongelmaa piti käsittelemän :D
Vierailija kirjoitti:
Deitin alapaan döfiksestä tuli mieleen surstromming, mutta heitin majoneesit sämpylään, kuten kunnon miehen kuuluu, pesin jorman lavuaarissa pideellä, puin päälle ja sanoin "no hei vain sitten". Se haju... Hygienia naiset, hygienia!
Ehkä se oli sun oma sperma mikä haisi siellä vaginassa. Hyvä yritys mustamaalata nainen, mutta ei onnistu.
Hahaha klassikkolanka. Melkeen tekee mieli hommata eukko ihan vaan että pääsis ärsyttämään sitä tuolla tavalla kaiket päivät
En jaksanut odottaa, mitä hän aikoi sanoa. Oli niin kertakaikkisen hidas tyyppi, että en vaan pystynyt, vaikka muuten olisi ollut hyvä match.
Vierailija kirjoitti:
Hahaha klassikkolanka. Melkeen tekee mieli hommata eukko ihan vaan että pääsis ärsyttämään sitä tuolla tavalla kaiket päivät
Ja sitten seuraava, ja taas seuraava ja ja....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opettele lukemaan. Siinä oli sana "melkein".
Todettu jo vuosia sitten ettei ole vaivan arvoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opettele lukemaan. Siinä oli sana "melkein".
Todettu jo vuosia sitten ettei ole vaivan arvoista.
Hypoteettinen oletus minullakin. Jatkumoa vaan sun kuvitelmallesi. Älä anna naisvihan sumentaa mieltäsi.
Tässä on tavallaan vähän samaa kuin narsismissa, jossa lähipiiri joutuu yleensä aina kohteeksi hirveälle käytökselle. Isälläni on narsismi (oletettavasti traumareaktio kaltoinkohteluun lapsena, narsismi voi puhjeta siitä). Perheelleen oli hirviötyranni, mutta menepä kysymään työnantajalta, naapurilta, ystäviltä, tuttavilta ja ei että, Pertti on maailman paras mies! Niin avulias, pyyteetön, auttaa eikä pyydä rahaa tai vastapalveluksia, huolehtii niin lämpimästi eläimistä ja vanhuksista ja lapsistakin pitää. Kissanviikset!