Naimisissa pellen kanssa, en jaksa enää.
Mun miehellä on yksi ärsyttävä piirre. Noin 90 % asioista, mitä puhun sille, niin kääntää jollain lailla huumoriksi (huonoksi sellaiseksi). Olen niin väsynyt kun joka asia pitää vääntämällä vääntää, että saa sen perille normaalilla tavalla tai joku tekeminen onnistuisi mutkattomasti kertaheitolla. Esimerkkejä: - pyydän pöydässä ojentamaan vaikka salaatinkastikepullon, niin on ojentavinaan, mutta juuri kun olen siihen tarttumassa, niin vetääkin pois, ojentaa uudelleen, vetää taas pois kunnes ärähdän. - lähden koiran kanssa pitkälle metsäretkellä ja ilmoitan suurinpiirtein koordinaatit, mihin menen eksymisen varalta. Tulen kotiin ja laitan töissä olevalle miehelle viestin, että olen turvallisesti takaisin kotona... vastaukseksi tulee: "No voi helv..." (ikäänkuin olis toivonut, että eksyn... hah haa, kauheen hauskaa) - katsomme telkkaria ja hän lähtee hakemaan keittiöstä jotain ja pyydän tuomaan tullessaan vaikka lasin vettä, niin tulee heitto, että ei pysty... painaa liikaa. (tuo kuitenkin, kun pyydän uudelleen, mutta lasin ojentamisessa saattaa taas olla yksi jekuttelu lisää) - eteisessä olen kyykyssä solmimassa kengännauhojani, tökkää oman jalkansa eteeni ja töksäyttää: "solmis nääkin" - olen tiskipöydän ääressä kuorimassa perunoita. Mies hakee astiakaapista jotain ja ennen ovan avaamista sanoo: "laitas pää tohon, niin kolautan" (Siis toooosi hauska juttu kolauttaa mua ovella päähän.... kuolen nauruun!!!) - kysyn jotain, niin vastaus on ihan mitä sattuu höpö höpöä - ....ja esimerkkejä kertyy joka päivä... usein... Kun joskus hermostun johonkin noihin juttuihin, niin saan kuulla olevani huumorintajuton. En ole OIKEASTI huumorintajuton, osaan heittää kyllä hauskaa läppää, MUTTA kaikelle on aikansa. Minusta tuollainen jatkuva härnääminen on ärsyttävää, toisinaan tuntuu myös alentavalta. Tulee mieleen, että onko tuo jokin tiedostamaton alistamisen muoto, että "sun jutut on mulle ihan yks hailee, en vaivaudu edes ottamaan niitä vakavasti". Toi on niin iso ongelma jo mulle, että mä en kohta enää kestä!!
Kommentit (2500)
Voisi tehdä myös toisen ketjun: Olen yhdessä koulukiusaajan kanssa. Minun eksäni kanssa se tuntui pikemmin siltä, kun ei sinänsä yrittänyt hauskuuttaa muita kuin ainoastaan itseään.
Ja joo, takapuolelle oli tietysti pakko lätkäistä aina, kun kumarruin - tuli mieleen tuosta ylemmästä kirjoituksesta. Luonnollisesti näin ei tapahtunut ensimmäisen parin kuukauden aikana, eli osasi kyllä käyttäytyä hyvin, jos halusi.
Olikos niin, että nostanut kytkintä samalla kun nainen on astumassa autoon? Tuo on jopa vaarallista, lievä pahoinpitely / sen yritys. Kuljetusalalla tapahtunut jonkin verran onnettomuuksia hieman vastaavista lähtötilanteista, jos auto lähtee yllättäen vierimään. Yksineläminenkin kaikissa tapauksissa olisi onnellisempaa kuin tälläinen "parisuhde".
V i t t u mikä I D I o o t t I koko äijä. Olethan dumpannut hänet?
Ja taas yksi nainen joka on omien valintojensa uhri. Voi voi voi..
Vierailija kirjoitti:
Ja taas yksi nainen joka on omien valintojensa uhri. Voi voi voi..
Toki toki. Mieshän ei taaskaan ole lainkaan vastuussa omasta käytöksestään vaan ainoastaan naisen vika, että on jäänyt sitä katselemaan.
Jatka ihmeessä valitsemallasi tiellä. Onnea matkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on kanssa varsinainen Pelle Penninvenyttäjä. Usein vetää mua kipeästi hiuksista, niin että niskaankin sattuu, työntää paljaan karvaisen hanurinsa naamaani ja pieraisee. Haju on poikkeuksetta kuvottava ja usein roiskeitakin tullut silmiiin, nenään ja suuhun. Sitten suuttuu jos en halua heti perään seksiä, olen kuulemma huumorintajuton frigidi kyyttö ja varsinainen sannamariini.
Ei kuulosta pelleltä vaan sairaalta ihmiseltä. Henkistä ja fyysistä väkivaltaa...sinuna lähtisin.
Naimisiin asti menty ja sitten alkoi miehen vitsit vasta harmittamaan... Vauva-palstans sijaan kannattaa keskustella sen miehen kanssa varmasti.
Oikeasti aloittajalta kysellään tilannetta vuonna 2017 aloitetussa ketjussa? Huoh.
Kun luin aloituksen, mietin aluksi että onpa oikeasti todella hauskaa, suorastaan ratkiriemukasta ja varmasti paljon naurua ja leikkisää kujeilua ja vitsailua sisältävä arki tuollaisen henkilön kanssa. Mutta. Liika on liikaa, ja varmasti pidemmän päälle todella raskasta. Aika ristiriitaista miten periaatteessa noinkin positiivinen ominaisuus voi kääntyä täysin väärään suuntaan kun sitä on liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti aloittajalta kysellään tilannetta vuonna 2017 aloitetussa ketjussa? Huoh.
No voihan hän huomata vanhan aloituksensa ja kommentoida.
Minusta tämä ketju on hyvä, on tullut paljon kohtalotovereiden juttuja.
hampaat irvessä arkea nytkyttävät av-mammat eivät kiinnosta :D
"Ai että sun miehellä on hyvä huumorintaju. Kyllähän tähän tylsään elämään pitää sitä huumorin suolaa olla ja paljon.
Olisi kannattanut siinä ennen avioliittoa vähän katsoa että kenen kanssa menee naimisiin."
Huumorista samaa mieltä, mutta aina luullut sen olevan hauskaa, kun molemmilla (kaikilla) on kivaa!?
Aivan turha tehdä mielestäni näin käyttäytyvästä ihmisestä mitään "syväluotaavia" analyysejä etänä "summanmutikassa".
Fakta lienee ainakin se, että parisuhteessa toiveet ei nyt kohtaa.
Koita puhumista, se sopisi ohjeeksi meille kaikille, eikös?
Kaikkihan me virheitä temme, nyt kyse voisi olla miten sieltä tullaan ulos?
Ellei puhe auta, edellä mainitut koirankoulutustemput ja samalla tavalla toimiminen...?
Tehkää toisille niinkuin itse toivoisitte heidän tekevän teille.
Vieläkö AP on pellen kanssa, vai lähtikö pelle sirkus-kiertueelle?
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö AP on pellen kanssa, vai lähtikö pelle sirkus-kiertueelle?
Tää kiinnostais muakin, ja varmaan montaa muuta. Toivottavasti ap viitsii kertoa mikä tilanne on nyt.
Joskushan tuo kaiken vitsiksi heittäminen kertoo siitä, ettei kykene käsittelemään vaikeita asioita, puhumaan niistä - tekee liian kipeää.
Tässä tapauksessa kysymys on jostain muusta. Ihan idioottimaisuudesta tai, yllättävää kyllä, huumorintajuttomuudesta. Hyvään huumoriin kuuluu tunneäly, tilannetaju. Veikkaan kuitenkin jonkinlaista salattua alistamisen halua.
7.6.2017 tämä aloitus tehty. Ja varmaan kaivettu taas naftaliinista. Sitten joku vielä viitsii kommentoida. Trollihan tämä on - roskikseen vaan !o
Vierailija kirjoitti:
7.6.2017 tämä aloitus tehty. Ja varmaan kaivettu taas naftaliinista. Sitten joku vielä viitsii kommentoida. Trollihan tämä on - roskikseen vaan !o
Pellekö se siellä huutelee?
En itse jaksaisi pieruhuumoria ja muuta pelleilyä montaakaan päivää. Sehän on ihan sikailua nuo pieru temput, joka on inhottavaa eikä huumoria. Puuttuukohan näiltä pelleiltä maalaisjärkeä vai mitä kun eivät osaa ajatella muitten puolesta. Jos huumorin kohde ei naura, niin ei ollut hauskaa. Ja näille pieru yllätyksille ei naura kuin ehkä lapset.