Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naimisissa pellen kanssa, en jaksa enää.

KOLIBRI
07.06.2017 |

Mun miehellä on yksi ärsyttävä piirre. Noin 90 % asioista, mitä puhun sille, niin kääntää jollain lailla huumoriksi (huonoksi sellaiseksi). Olen niin väsynyt kun joka asia pitää vääntämällä vääntää, että saa sen perille normaalilla tavalla tai joku tekeminen onnistuisi mutkattomasti kertaheitolla. Esimerkkejä: - pyydän pöydässä ojentamaan vaikka salaatinkastikepullon, niin on ojentavinaan, mutta juuri kun olen siihen tarttumassa, niin vetääkin pois, ojentaa uudelleen, vetää taas pois kunnes ärähdän. - lähden koiran kanssa pitkälle metsäretkellä ja ilmoitan suurinpiirtein koordinaatit, mihin menen eksymisen varalta. Tulen kotiin ja laitan töissä olevalle miehelle viestin, että olen turvallisesti takaisin kotona... vastaukseksi tulee: "No voi helv..." (ikäänkuin olis toivonut, että eksyn... hah haa, kauheen hauskaa) - katsomme telkkaria ja hän lähtee hakemaan keittiöstä jotain ja pyydän tuomaan tullessaan vaikka lasin vettä, niin tulee heitto, että ei pysty... painaa liikaa. (tuo kuitenkin, kun pyydän uudelleen, mutta lasin ojentamisessa saattaa taas olla yksi jekuttelu lisää) - eteisessä olen kyykyssä solmimassa kengännauhojani, tökkää oman jalkansa eteeni ja töksäyttää: "solmis nääkin" - olen tiskipöydän ääressä kuorimassa perunoita. Mies hakee astiakaapista jotain ja ennen ovan avaamista sanoo: "laitas pää tohon, niin kolautan" (Siis toooosi hauska juttu kolauttaa mua ovella päähän.... kuolen nauruun!!!) - kysyn jotain, niin vastaus on ihan mitä sattuu höpö höpöä - ....ja esimerkkejä kertyy joka päivä... usein... Kun joskus hermostun johonkin noihin juttuihin, niin saan kuulla olevani huumorintajuton. En ole OIKEASTI huumorintajuton, osaan heittää kyllä hauskaa läppää, MUTTA kaikelle on aikansa. Minusta tuollainen jatkuva härnääminen on ärsyttävää, toisinaan tuntuu myös alentavalta. Tulee mieleen, että onko tuo jokin tiedostamaton alistamisen muoto, että "sun jutut on mulle ihan yks hailee, en vaivaudu edes ottamaan niitä vakavasti". Toi on niin iso ongelma jo mulle, että mä en kohta enää kestä!!

Kommentit (2500)

Vierailija
2261/2500 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan että kaverini teki samaa kuin ap:n kumppani, mutta enemmän esillä oli pieruhuumori. Siis pieri ja teki siitä aina jotain huumoria. Mietin aina että miten heidän seksielämänsä mahtaa voida kun huumori on tuota tasoa.

Vierailija
2262/2500 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peimisissa nallen, nimittäin. Hö-Hö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2263/2500 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n mies äänestää tänään. On tiputtavinaan äänestyslapun laatikkoon, mutta aina viime hetkellä vetääkin takaisin ulos.

Vierailija
2264/2500 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa olla Karin kanssa naimisissa. Ai minkä Karin? Runk-karin

Vierailija
2265/2500 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvapalstalta saa ideoita hauskoihin keskusteluihin. Ei tästä triidistä, tän triidin vitsit on ihan hlvtin tylsiä, kuten että nyt voisi bylsiä😟

Vierailija
2266/2500 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä vanha PROVO vuodelta 2017taas täällä?

Voi hitsinhitsi, kun ei keksitä uusia PROVOJA.

Vierailija
2267/2500 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestin numero 13 kirjoittaja täällä hei! Näin sattumalta tämän vanhan ketjun ja tunnistin heti viestin minun vuosia sitten kirjoittamakseni. Olisi kiinnostavaa kuulla, miten ap:llä menee. Minulle tuli ero viestini aiheena olleesta pellestä vuonna 2020. Ei ole kaduttanut. Olin jo melkein unohtanut koko ihmisen, mutta nyt kun tosiaan näin tämän ketjun, muistuivat pieruvitsit elävästi mieleeni. Tällaisina hetkinä sitä arvostaa nykyistä elämäntilannettaan aivan erityisesti.

Vierailija
2268/2500 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä vanha PROVO vuodelta 2017taas täällä?

Voi hitsinhitsi, kun ei keksitä uusia PROVOJA.

Katso mikä määrä tykkäyksiä.

Mutta palstalla ei ole miesvihaa.

Vierailija
2269/2500 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap taitaa olla Karin kanssa naimisissa. Ai minkä Karin? Runk-karin

Pahkasiat luettuna.

Vierailija
2270/2500 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viestin numero 13 kirjoittaja täällä hei! Näin sattumalta tämän vanhan ketjun ja tunnistin heti viestin minun vuosia sitten kirjoittamakseni. Olisi kiinnostavaa kuulla, miten ap:llä menee. Minulle tuli ero viestini aiheena olleesta pellestä vuonna 2020. Ei ole kaduttanut. Olin jo melkein unohtanut koko ihmisen, mutta nyt kun tosiaan näin tämän ketjun, muistuivat pieruvitsit elävästi mieleeni. Tällaisina hetkinä sitä arvostaa nykyistä elämäntilannettaan aivan erityisesti.

Miten olet niin typerä että sulla meni kolme vuotta erota?

Eikö hävetä? Keräsitkö rohkeutta noudattaa palstan vakiovinkkiä? 

Vai pitikö lypsää siltä säästötkin?

Ero tuli kyllä ihan muista syistä. Toisen lapsellinen huumorintaju ei ole minulle yksinään syy erota. Eiköhän jokaisella ole ikäviä luonteenpiirteitä. Olin sitäpaitsi meistä kahdesta selvästi suurituloisempi, ja eroa osin pitkitti huoli miehen pärjäämisestä omillaan.

Vierailija
2271/2500 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi.

Tarpeeksi kelaat, niin löydät

Vastuksen.

Sitten kun on voimia, toimit.

Puhutko? Keskusteletteko?

Vierailija
2272/2500 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku raukka oksentaa taas pahaa oloansa tänne.

Vierailija
2273/2500 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai taas tämä aloitus etusivuilla.

Vierailija
2274/2500 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1151 jatkaa

Ihmettelen toisinaan vieläkin, miten eksäni kaltainen  työ- ja kaveriyhteisöissään yleisesti pidetty, hyvin älykäs ja työssään menestynyt ja kiitelty on yksityiselämässään tunnekylmä pelle, joka ei ole saanut syntymälahjakseen murakaan empatiataidosta eikä sensitiivisyydestä. 

Meitä tosiaankin on niin moneksi syntymämaakunnistamme huolimatta. 

"Kylän liru, kodin piru."

Vierailija
2275/2500 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi savolainen?

Vierailija
2276/2500 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tajua näitä pariskuntia jotka siis jo naimisissakin, mutta edelleen mies epävarmuuksissaan pistää kaiken läskiksi. Siis kun ei ilmeisesti uskalleta olla herkkä ja tunteellinen, niin sellainen herkkä halaushetkikin pitää sitten päättää sanomalla "Älä purista enää, mulla tulee pieru!"

Vierailija
2277/2500 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti ongelma ei poistu sillä, että sinä olet siitä jo tietoinen.

Vierailija
2278/2500 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti ongelma ei poistu sillä, että sinä olet siitä jo tietoinen.

Viittaus toiseen ketjuun. Käykö tämä jo todisteena oikeudessa, vai onko tämä edelleen harrastus?

Vierailija
2279/2500 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaimo oli juuri tuollanen. Sitten rupesin itse käyttäytymään samanlailla ja vähän pahemminkin. Parin viikon jälkeen vaimo lopetti nuo jutut.

Vierailija
2280/2500 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi pellen kanssa naimisissa oleminenhan on ihan kuin maamme tilanne nyt, kun sitä johtaa huutava ja kirkuva pellelauma. 

Ei todellakaan enää jaksaisi päivääkään katsoa ja kuunnella Marinin, Ohisalon ja Andersonin roskan jauhantaa.

Mene äänestämään huomenna! Sitäpaitsi tuo sun pakkomielteinen vertaus ei liity ketjun aiheseen millään tavalla

Kävin jo ennakkoon. Ja kyllä, tämä liittyy läheisesti ap.n aloitukseen.

Paitsi, että voin jättää pelleaviomiehen ja jos meillä ei ole lapsia, voin pudistaa kuin pölyt päältäni muistot siitä.

Mutta tästä Marinin pellehallituksesta emme ole päässeet eroon useampaan vuoteen.

Kunpa vain nyt kaikki ymmärtäisivät, kuinka paljon Marin et co ovat pilanneet Suomen mainetta maailmalla.

Äänestäkää ihan mitä tahansa puoluetta kunhan ette äänestä SDP:tä, RKP:tä, Keskustaa tai vihreitä.

Ei liity millään tavalla edelleenkään aloitukseen.

Paitsi ehkä yhdellä tavalla kuvio on sama:

Voit jättää pelle-Suomen ja voit pudistaa kuin pölyt päältäni muistot siitä.

Pieni, pieni, hyvin pieni vähemmistö maailman ihmisistä asuu nimittämäsi pelle-hallituksen maassa.