En keksi mitään hyvää syytä miksi urheilullinen 30 vuotis kaunis nainen olisi sinkkuna?
Jos törmäät tällaiseen jolla ei ole mitään pidempiä parisuhteita OLE TARKKANA....
Kun nainen täyttää 30v hänellä tulee paniikki lasten hankinnan kannalta yms..
Kommentit (47)
Otsikko uskomaton, ihan kuin urheilullinen olisi kaiken haluttavuuden mitta. Ei kaikki halua puolisoa joka roikkuu kaikki vapaa-aikansa salilla ja kolmessa jumpassa peräkkäin, ja vetää pelkkää raejuustoa ja kanaa.
Entäpä jos on vaikka syömishäiriö? Voi olla vaikea sellaiseen elämään mahduttaa parisuhdetta.
Minun yksi ystävä täyttää nuo "kriteerit" on urheilullinen ym... hän on sinkku siksi koska on jäänyt nuorena leskeksi. Eikä hänellä ole mitään halua vakavaan suhteeseen kenenkään kanssa. Lapsikin hänellä on. Niin, että tälläinenkin syy voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä keksin montakin syytä.
Nirsous mm.
Eipäs kun laatutietoisuus ;)
Minä olen 32v, urheileva, hoikka, ja ihan kaunis (vaikka itse sanonkin) nainen. En keksi yhtään syytä, miksi minun pitäisi vakiintua. En todellakaan aio koskaan mennä naimisiin. Kerran olen ollut avoliitossa ja totesin että asun mieluummin yksin, sillä tarvitsen paljon omaa aikaa ja rauhaa, ja tykkään tehdä asiat omalla tavallani. "Seurustelen" kyllä ihan mielellään ja nautin seksistä ja läheisyydestä sekä siitä rakastumisen tunteesta, mutta ne suhteet loppuvat aina ennemmin tai myöhemmin koska harvalle riittää suhde joka ei koskaan johda sen vakavampaan. Se on ihan ok minulle. Seksiä saan jos haluan. Lapsia en tahdo. Elämä on just hyvää näin. :) En todellakaan väheksy muiden elämäntapaa ja olen vilpittömän iloinen ystävieni puolesta kun he esimerkiksi menevät naimisiin ja näen heidän olevan onnellisia, mutta tämä on minun elämäntapani.
Mitäpä, jos se nainen on vaikkapa eronnut? Vai eikö parisuhteet pääty koskaan sun maailmassa?
Mites ois vaikka raiskatuksi tuleminen?
Perusluottamus siinä menee ihmisiin, myös naisiin. Ei voi vaan uskoa, että joku haluaisi itselle hyvää, ilman taka-ajatuksia.