Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En keksi mitään hyvää syytä miksi urheilullinen 30 vuotis kaunis nainen olisi sinkkuna?

Vierailija
07.06.2017 |

Jos törmäät tällaiseen jolla ei ole mitään pidempiä parisuhteita OLE TARKKANA....

Kun nainen täyttää 30v hänellä tulee paniikki lasten hankinnan kannalta yms..

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useita syitä. 

Hän elää mielellään yksin.

Hän on introvertti ja haluaa viettää aikaa parhaassa seurassa eli omassaan.

Hän pitää useimpia miehiä petturisikoina kokemustensa perusteella. Hän ei ole väärässä.

Miksi tällainen ihminen sitten väkisin flirttailee ja haluaa tutustua. Jos ihminen haluaa elää yksin.

Terv, ap...

Eikö muka saisi tutustua uusiin ihmisiin ja flirttailla, vaikka ei halua parisuhdetta?? 

Onko tää joku sovinistinen "antaa ymmärtää mutta ei ymmärrä antaa" -juttu??

Todella vammaista käytöstä flirttailla ja tutustua vastakkaisen sukupuolen edustajaan jos tiedät vielä että toinen on sinkkuna.

Flirttailu on ihan hölmön hommaa jos et ole tosisssi.

Häh? Oletko ihan tosissasi noissa jutuissasi? 

Flirttailuhan on kiva tapa piristää päivää. Ei flirttailun tavoite ole rakentaa mitään lähempää parisuhdetta tai seksisuhdetta sen flirttailun kohteen kanssa. Flirttailu on vähän kuin kohteliaisuus, josta tulee kiva olo molemmille.

Vierailija
22/47 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska häntä ei kiinnosta seurustella, ja koska töissä ja muuten menee lujaa. Moni tosin sitten menee naimisiin ja menettää asioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useita syitä. 

Hän pitää useimpia miehiä petturisikoina kokemustensa perusteella. Hän ei ole väärässä.

Miksi tällainen ihminen sitten väkisin flirttailee ja haluaa tutustua. Jos ihminen haluaa elää yksin.

Terv, ap...

Eikö muka saisi tutustua uusiin ihmisiin ja flirttailla, vaikka ei halua parisuhdetta?? 

Todella vammaista käytöstä flirttailla ja tutustua vastakkaisen sukupuolen edustajaan jos tiedät vielä että toinen on sinkkuna.

et taida tietää, mitä flirttailulla tarkoitetaan. Se on ihan eri asia kuin iskeminen.

Vierailija
24/47 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun tarvitsekaan, riittää että urheilullinen kaunis 30v nainen keksii :)

Vierailija
25/47 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useita syitä. 

Terv, ap...

Flirttailu ei ole iskemistä eikä seuranhakua, se on vain kepeää hauskanpitoa, joka ei tarkoita yhtään mitään.

Tutustuminenkaan ei monesti ole iskemistä, vaan ihan vain tutustumista tutustumisen vuoksi (uusiin ihmisiin on kiva tutustua) ilman taka-ajatuksia.

Iskeminen on iskemistä, älä sekoita sitä noihin kahteen muuhun.

Vierailija
26/47 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites minä? Mulla on jo yksi lapsi, enempää en luultavasti saa syöpähoitojen takia joten ei paniikkia enää sen suhteen ja kroonisen sairauden takia en hirveästi pääse mukaan työelämään tai liikkumaan ulkona. Ja kyllä, silti olen urheilullinen. Kai mä tuolla uimahallissa voisin tavata jonkun, jos puhuisin siellä jollekin.

Vierailija
27/47 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua suhdetta eikä VARSINKAAN lapsia?

Vierailija
28/47 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useita syitä. 

Terv, ap...

Ai että kauniit naiset sulle oikein "väkisin" flirttailee. Dream on.

Vierailija
29/47 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useita syitä. 

Terv, ap...

Ai että kauniit naiset sulle oikein "väkisin" flirttailee. Dream on.

Joskus ollaan kohteliaita, koska vastapuoli on hiukan kiusallinen tapaus ja yritetään päästä kohteliaasti eroon. Mikään ei estä vähän juttelemasta, jotta irtautuminen tapahtuu sitten luontevasti ilman että toinen epäilee mitään.

Vierailija
30/47 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ymmärrän, mutta toisaalta alkaa kyllä hälytyskellot soida, jos moinen nainen tulee deittisivustolla vastaan. En hukkaa aikaa ja energiaa tuollaiseen naiseen, koska ei ole mitään mahdollisuutta pitkäaikaiseen parisuhteeseen hänen kanssaan, ja nimenomaan sitoutumista olen etsimässä. Tuollaiset heidisuomet ja jannahurmerinnat ovat hukkaan heitettyä aikaa elämänkumppania etsiessä.

Vierailija
31/47 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se on tyhmä kuin saapas ja latelee ääliömäisiä kommentteja tauotta... kuka sellaisen kanssa suhteeseen alkais?

Naama ja kroppa ei vaan riitä elämänmittaiseen suhteeseen, täytyy olla  muutakin annettavaa.

Vierailija
32/47 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä ulkonäkö ei pitkälle riitä. Jos luonne on hirveä ja arvot vääristyneet, niin järkevä mies etsii jonkun mukavamman naisen, jonka kanssa voi jakaa elämänsä.

Vierailija
33/47 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden. Lähentelee jo neljääkymppiä kylläkin. Takertuu deitteihinsä kuin hukkuva. Toisilla treffeillä esittelee miestä suvulleen ja kolmansilla pyrkii esittäytymään miehen suvulle. On heti suhteessa kuin naimisissa vaikka tutustumisvaihe miehellä vielä pahasti kesken. Äkkiä siinä äijät ahdistuu ja häviää. Sitten ihmettelee mikä meni vikaan vaikka kaikkensa antoi, no just se.

Vierailija
34/47 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Meinaat, että urheilullisuus ja kauneus ovat naisen ainoita puolia? Että luonteella tai käytöksellä, elämänarvoilla tai sivistyksellä ei ole mitään väliä? Umpityhmä ja ylimielinen idiootti, mutta hei, se on kaunis, niin....

Ja päälle sitten se, että nainen ei välttämättä ITSE halua parisuhdetta. Tiedän lähipiirissä useammankin 30+ mimmin, joka viihtyy yksin.

Vierailija
35/47 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskokaa tai älkää mutta kaikki eivät löydä sitä vastakappaletta itselleen olkoon kuinka kaunis ja mukava tahansa. En ole itsekään löytänyt ja olen jo vähän vanhempi. Toki minulla on ollut suhteita ja avoliittoa ym. Usein puhutaan myös tarjonnasta josta naiset sitten valkkaavat. Ei minulla ole koskaan mitään jonoa ollut eikä valinnanvaraa. Sattumalta olen tavannut kaikki ne joiden kanssa suhde on ollut. Pakonomaisesti en ole koskaan miestä etsinyt. Olen myös saanut kommentteja kuinka olen nirso tai neuvoja kuinka pitää pukeutua tms, hih. Olen suht tavallisen näköinen vaalea suomityttö, en koe että ulkonäköni olisi este.

Sinänsä surullista koska olisin halunnut sellaisen nuorena alkaneen pitkän parisuhteen ja perheen ja kunnon miehen. Mitään juoppopetturia ym. en kelpuuta vaikka en löytäisi ketään.

Vierailija
36/47 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en halua parisuhdetta, seksisuhdetta, lapsia enkä mennä naimisiin, ikinä. Olen kolmikymppinen, kaunis, sporttinen, korkeakoulutettu aseksuaali vela. Rakastan yksinoloa ja vapautta enemmän kuin parisuhdetta. Ja vaikka olen aseksuaali, voin silti flirttailla. En kuitenkaan hae flirttailulla seksiä tai kumppania, vaan pientä piristystä ja hyvää mieltä :)

Vierailija
37/47 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttailun ei todellakaan tarvitse johtaa mihinkään fyysiseen ihokontaktiin, vaan se on päänsisäinen juttu. Kepeä molemminpuolinen kohteliaisuus.

Vierailija
38/47 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen juttu tuo aloituksessakin mainittu paniikki lasten hankinnan suhteen on? Jotenkin tuntuu, että monet miehet kuvittelee että jokainen +25v nainen haluaa, tai alkaa kohta haluta lapsia ja 30v on jo sitten täysi paniikki päällä asian suhteen. Ap:lle ja muillekin tiedoksi: kaikki naiset eivät todellakaan halua lapsia ja osa ei niitä sairauden, lapsettomuuden tms. takia voi ikinä saada.

Vierailija
39/47 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vakavasti masentunut. Ei ne itsetuhoisetajatukset mun otsassa lue. Saan jonku verran lähestymisyrityksiä, pääsääntöisesti sen urheilullisen kropan takia, ahdistaa kesä. Pukeudun säkkiin. Et siinä, kukaan ei haluaisi mua ku tietäisi mun todellisuudesta.

Vierailija
40/47 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa sinusta hetken hurmaa, muttei ikuista riippakiveä.

Kaikki ei parisuhteita harrasta tai halua, mutta satunnainen seksi kelpaa.

T. vanhapiika muuan kas, viisikymmenvuotias

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi