Tyhmiä ehdokkaita Eevan vuoden seksikkäin mies 2017 -äänestyksessä. Eihän noita edes tunne.
Kimmo Ohtonen eli kuka? Ja Olli Kuhta puuttuu joukosta.
https://lomake.a-lehdet.fi/view/4603?_ga=2.135981681.1987068671.1496813…
Kommentit (56)
Olisivat laittaneet sen Huippis-voittajan Jerryn mukaan :)
Mun inhokit ehdokkaista on Pete Parkkonen (meni täysin maku Kohta sataa -videon myötä. Vaikutti itseään täynnä olevalta myös Bumtsibumissa. Seksisymbolius noussut hattuun ja pahasti. Yök. ) sekä Vapaavuori (rikollinen menneisyys. epämiellyttävät silmät, kuin tuijottaisi tyhjyyteen).
Ihme, ettei ole Tommi Korpelaa, Kai Vainetta, Ilkka Villiä, Lauri Tilkasta, Antti Holmaa, Lauri Tähkää, Armania, Keekkiä, Paperi-T:tä, Ville Niinistöä, Leppilampea, Jukka Lindströmiä, ym. Onneksi ei ole Roope Salmista.
Vierailija kirjoitti:
Robin näyttää kapeine kasvoineen jotenkin kehitysvammaiselta.
Tuo kuva ei kyllä kieltämättä ole oikein edustava mut en mä kyllä siitä kehitysvammasen näköstä saa :D
Vapaavuoresta mulle tulee mieleen Madeleinen mies Chris. Jotain samaa piilevää snobirenttua molemmissa.
Saisko linkin myös siihen naisten äänestykseen? Oletan, että sellainen on, kun tällä mainittiin viime vuodenkin voittaja.
Vierailija kirjoitti:
Vapaavuoresta mulle tulee mieleen Madeleinen mies Chris. Jotain samaa piilevää snobirenttua molemmissa.
Ei todellakaan. Chris O'Neill on ihana. Jan Vapaavuori on ällö.
Pete aiheuttaa myötähäpeää esiintymisillään. Viimeksi Ylex- konsertissa Lahdessa... Ihan kauhee ja vetänyt esiintymisen niin överiksi, ettei oo enää seksikästä.
Miten niin seksikäs? Onko se joku ääneen lausumaton valintaperuste? Eikö haluta sellainen henkilö, joka on saanut jotain merkittävää aikaan?
Hitsi ku tänne ei voi linkkailla meheviä Samukuvia. Heti poistetaan, kyllä on käynyt tylsäksi. No, ihailenpa omasta kännykästäni.
T. Samuaddikti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan noilta miehiltä kysytty lupaa ehdokkuuteen? En kyllä itse haluaisi olla joidenkin sellupuumien päiväunien kohde.
Kun sitä ei pysty itse hallitsemaan, kenen uniin tai intohimoisten ajatusten kohteeksi joutuu. Ei sillä ole tekemistä edes sen kanssa, että missä on tai ei ole ehdokkaana. Vai valitsetko sinä kohteesi jonkun lehden antamasta valikoimasta.
No tässähän on äänestäjinä varmaan 80% Eevan lukijoita. Jotka puolestaan ovat suurimmalta osin eläkeläisfrouvia. Onhan se nyt vähän erilaisempi lähtöasetelma, kuin esim joku Fit-lehden äänestys.
Tai sitten olen väärässä.
Ei se kenenkään uniin tai himoihin vaikuta, kuka on äänestyksessä ja missä.
Tuskin tuo Samu Haber fanaatikkokaan sen takia on mehuissaan, että Samu on tuossa Eeva lehden äänestyksessä mukana.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin seksikäs? Onko se joku ääneen lausumaton valintaperuste? Eikö haluta sellainen henkilö, joka on saanut jotain merkittävää aikaan?
Seksikkyys on miehessä nimenomaan sitä, että on jotain merkittävää aikaan. Kuka musiikin, kuka politiikan alalla.
Vierailija kirjoitti:
Sanokaas nyt sitten,että ketä miehiä tässä kilpailussa pitäisi olla? Jos olisi jonkun Fit lehden äänestys, niin ketkä siellä olisi ehdokkaana?
Tape Valkonen, Ari Kokkonen, Aki Manninen ja Toni Halme (jos postuumisti voi)
Matti Nykänen!
On kasvanut vihdoin pojasta mieheksi vuodessa parissa.
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska tämä nimenomaan on vuoden seksikkäin mies äänestys.
Halla-Ahoa hehkutettiin vielä viikko sitten guilty pleasure -seksialfana. Menettikö hän asemansa nyt, kun ei saanut pidettyä puoluettaan kasassa? Miten on?
Kerrankin hyvä lista, jos vaikka vertaa johonkin Seiskan äänestyksiin, joissa Tauskeja, Reetuja ja Matti Nykäsiä.
Mun suosikit on: empaattinen ja fiksu luontokuvaaja Kimmo Ohtonen, karismaattinen japanilaisjalkapalloilija Tanaka, hunajaääninen ja positiivinen Robin, huumorintajuinen ja matalaääninen Samu Haber, iloinen luonnonystävä Ozan Yanar sekä Suomen James Bond Juri Silvennoinen (mister kulmakarva).
Itse asiassa vaikea valita noista. Ehkä äänestän Tanakaa, koska muistuttaa ihanaa Andy Lauta.