Tyhmiä ehdokkaita Eevan vuoden seksikkäin mies 2017 -äänestyksessä. Eihän noita edes tunne.
Kimmo Ohtonen eli kuka? Ja Olli Kuhta puuttuu joukosta.
https://lomake.a-lehdet.fi/view/4603?_ga=2.135981681.1987068671.1496813…
Kommentit (56)
Onhan siellä habermelasniemipalmgren. Ne on ihan katseltavia, ja Palmgren ainakin fiksukin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samun ääni on alkanut jo kärtsähtää ja koko mies ohentua liiasta tupakanpoltosta verrattuna aiempaan. Tsot tsot Samu.
Nythän se vasta hyvältä kuulostaakin! Kyllä miehessä pitää karstaa olla, jotta kuulostaa hyvältä. En tykännyt siitä sen alkuaikojen pikkuorava-heliumäänestä. ;D
On teillä möreet kurret :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samun ääni on alkanut jo kärtsähtää ja koko mies ohentua liiasta tupakanpoltosta verrattuna aiempaan. Tsot tsot Samu.
Nythän se vasta hyvältä kuulostaakin! Kyllä miehessä pitää karstaa olla, jotta kuulostaa hyvältä. En tykännyt siitä sen alkuaikojen pikkuorava-heliumäänestä. ;D
On teillä möreet kurret :D
On, on. :D
Onkohan noilta miehiltä kysytty lupaa ehdokkuuteen? En kyllä itse haluaisi olla joidenkin sellupuumien päiväunien kohde.
Tuosta porukasta (tyyppejä yhtään tuntematta, ihan puhtaasti nuiden valokuvien perusteella) äänestäisin Kimmo Ohtosta tai Pete Parkkosta.
Pitääkö ihmiset oikeasti sitä Samu Haberia seksikkäänä? Vai vaan koska se on mukana "vain elämää":ssä? On mun silmään jotenkin tosi viston näkönen tyyppi o.o Mutta ehkä makuja vaan on monia, vaikka jokku kilttimiesulisijat yrittääkin muuta väittää.
Eihän tuossa ollut kuin pari miestä. Pojankloppeja sitäkin enemmän
Vierailija kirjoitti:
Tuosta porukasta (tyyppejä yhtään tuntematta, ihan puhtaasti nuiden valokuvien perusteella) äänestäisin Kimmo Ohtosta tai Pete Parkkosta.
Pitääkö ihmiset oikeasti sitä Samu Haberia seksikkäänä? Vai vaan koska se on mukana "vain elämää":ssä? On mun silmään jotenkin tosi viston näkönen tyyppi o.o Mutta ehkä makuja vaan on monia, vaikka jokku kilttimiesulisijat yrittääkin muuta väittää.
Tässäpä tullaan juuri siihen, että ne kuvat jotka on tuossa kisassa ei ole seksikkäitä. Edes Parkkosen kohdalla.
Mun mielestä miehinen seksikkyys on muutakin kuin ulkonäkö ja lihakset.
Kyllä mun mielestä Samu Haber on seksikäs - hän on lahjakas, nokkela, supliikki, huumorintajuinen, handlaa bisneksen, sympaattinen, hyvä itsetunto yms. paljon hyviä puolia, jotka mä näen seksikkäänä.
Tietenkin Samu nähdään nyt vielä uudessa valossa Suomessa, kun täällä ei ole niinkään tapetilla ollut. Nyt pirttien pirkotkin ovat ihastuksissaan. Samu oli Saksassa, kuten Parkkonen täällä.
Rumemmallakin naamalla varustettu mies on seksikäs, kunhan on monta muuta asiaa kunnossa. (samun kohdalla plussaa myös koko)
Vierailija kirjoitti:
Turha äänestys, kun Samu Haber voittaa 6-0 - ainakin noiden äänestyssivun alalaidassa olevien kommenttien perusteella.
Mitä jengi oikein tuossa autokqauppiaan näköisessä Trump-tkaa eteen -tukka Haberissa näkee?
Jan Vapaavuori. Tykkään sen sukunimestä ja se näyttää siltä että on ollut nuorena ihan kohtalaisen näköinen. Eikä nytkään pahannäköinen. Ihan miehekäs ja näyttää oluen ja viskin juojalta eikä miltään siiderinlipittäjältä niin kuin suurin osa muista vaihtoehdoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turha äänestys, kun Samu Haber voittaa 6-0 - ainakin noiden äänestyssivun alalaidassa olevien kommenttien perusteella.
Mitä jengi oikein tuossa autokqauppiaan näköisessä Trump-tkaa eteen -tukka Haberissa näkee?
Olihan tässä ketjussakin jo luonnehdintaa, etät mitä ihminen näkee. Eikö kelpaa? Häh?
Samu on nyt nii pinnalla et sitä porukka saattaapi äänestää
Miten kukaan ei muuten ole vielä kritisoinut Robinin mukana oloa? Sehän on nii nuori et hävytöntä laittaa sitä tollaseen vaihtoehdoksi
Vierailija kirjoitti:
Onkohan noilta miehiltä kysytty lupaa ehdokkuuteen? En kyllä itse haluaisi olla joidenkin sellupuumien päiväunien kohde.
Kun sitä ei pysty itse hallitsemaan, kenen uniin tai intohimoisten ajatusten kohteeksi joutuu. Ei sillä ole tekemistä edes sen kanssa, että missä on tai ei ole ehdokkaana. Vai valitsetko sinä kohteesi jonkun lehden antamasta valikoimasta.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä kuinka monta kertaa tuo ahkera kommentoija, joka täälläkin nyt pari päivää on Haberia lobannut, pystyy äänestämään :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun sitä ei pysty itse hallitsemaan, kenen uniin tai intohimoisten ajatusten kohteeksi joutuu. Ei sillä ole tekemistä edes sen kanssa, että missä on tai ei ole ehdokkaana. Vai valitsetko sinä kohteesi jonkun lehden antamasta valikoimasta.
No tässähän on äänestäjinä varmaan 80% Eevan lukijoita. Jotka puolestaan ovat suurimmalta osin eläkeläisfrouvia. Onhan se nyt vähän erilaisempi lähtöasetelma, kuin esim joku Fit-lehden äänestys.
Tai sitten olen väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Samu on nyt nii pinnalla et sitä porukka saattaapi äänestää
Miten kukaan ei muuten ole vielä kritisoinut Robinin mukana oloa? Sehän on nii nuori et hävytöntä laittaa sitä tollaseen vaihtoehdoksi
Täysi-ikäinen kun on nii sitä saattaa löytyy itsensä vaikka mistä äänestyksistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä kuinka monta kertaa tuo ahkera kommentoija, joka täälläkin nyt pari päivää on Haberia lobannut, pystyy äänestämään :D
Samusamusamuuu! Äänestin sitä 3 kertaa. Rakastan Samua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samusamusamuuu! Äänestin sitä 3 kertaa. Rakastan Samua!
En vaiskaan.
Ei siinä voi äänestää kuin kerran, kun pitää antaa osoitetiedot. Kieltämättä vähän Volkswagenkauppiaan näköinen kuva Haberista.
Sanokaas nyt sitten,että ketä miehiä tässä kilpailussa pitäisi olla? Jos olisi jonkun Fit lehden äänestys, niin ketkä siellä olisi ehdokkaana?
Ei voi äänestää, kun katuosoitteenii (ihan oikea!) on kuulemma liian pitkä. Systeemi ei hyväksy.
Vain lyhyillä kadunnimillä asuvat saa vastata.
Sitten se puhelinmyyjä aloittaa puhelun, että kun äänestit Vapaavuorta, niin sinua varmaan kiinnostaa se ja se lehti.