Voiko joku aidosti tarvita vakiokokoa isompia kondomeja?
Kommentit (29)
Sukkahousujakaan ei tarvita kuin yhtä kokoa, sillä ne venyvät todella paljon.
Meillä ainakin kondomin käyttäminen oli yhtä tuskaa, oli toistuvia rikkoutumisia jne. ennen kuin tajusimme että normikondomit olivat liian pieniä. Kyllä ne päälle menivät mutta päällä pysyminen oli sitten eri asia. Vertaus muutamaa numeroa liian pieniin sukkahousuihin on aika hyvä. Nyt on käytössä hormonaalinen ehkäisy, mutta jos kortsuja tarvitaan, suunnataan seksikauppaan. Sieltä saa tavallista isompia kondomeja, marketista on turha etsiä.
Itselläni on paksu mutta normipituinen. Tuon rullautumisongelman lisäksi nyt vanhemmiten liian ahtaissa kumeissa tahtoo seisokki lerpahtaa. Oikeankokoisilla tätä ongelmaa ei ole.
M43
Vierailija kirjoitti:
Normaalikokoinenkin menee 1,5 litran limupullon päälle vaivatta, joten tätä suuremmissa taitaa olla kyse enemmänkin itsetunnon kuin munan koosta. :D
Vedä sellainen käden päälle ja katso kuinka kauan menee ennen kun kuolio tulee.
http://www.mysize-condoms.com/index/
Joudun käyttämään tuota isointa, kun muut eivät mahdu. Joskus kaupoissa oli jotakin durexin xl, jolla pärjäsi, mutta ei ole ollut vähään aikaan.
M44
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ruikuttaja kirjoitti:
Liian pieni kumi puristaa ja vie nautintoa seksistä. Lisäksi se rikkoutuu helpommin.
Minä olen tähän asti luullut että miehet tykkäävät puristuksen tunteesta.
Ihan yhtä paljon kuin naisetkin tykkäävät klitoriksen murjonnasta.
Miestenkannattaisikin suosia horop*lluisia muijia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ruikuttaja kirjoitti:
Liian pieni kumi puristaa ja vie nautintoa seksistä. Lisäksi se rikkoutuu helpommin.
Minä olen tähän asti luullut että miehet tykkäävät puristuksen tunteesta.
Ihan yhtä paljon kuin naisetkin tykkäävät klitoriksen murjonnasta.
Miestenkannattaisikin suosia horop*lluisia muijia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaalikokoinenkin menee 1,5 litran limupullon päälle vaivatta, joten tätä suuremmissa taitaa olla kyse enemmänkin itsetunnon kuin munan koosta. :D
Vedä sellainen käden päälle ja katso kuinka kauan menee ennen kun kuolio tulee.
Tarkoitatko, että sinulla tai edes kovin monella on käden paksuinen penis? Epämuodostuma se on jos kalu on miehen käden kokoinen.
Sukkahousujakaan ei tarvita kuin yhtä kokoa, sillä ne venyvät todella paljon.