Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoimmat sisustusesineet tai muut vastaavat joihin olet törmännyt?

Vierailija
06.06.2017 |

Nyt uskallan jo kertoa kun tästä on sen verran aikaa, ettei ko. henkilö heti tunnistaisi itseään jos sattuisi täällä käymään :D

Vein lapsen päiväkotikaverin synttäreille, ja siellä oli kahvit aikuisille samaan aikaan kun lapset puuhasivat omiaan. Perheen olohuoneen seinällä oli valtavan kokoinen taulu perheen äidistä poseeraamassa bikineissä suht seksuaalissävytteisessä asennossa. Oli vähän kiusallista, tein kaikkeni etten joutuisi katselemaan sitä taulua.

Kommentit (291)

Vierailija
21/291 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen myös nähnyt alaston-raskauskuvan lähisukulaisestani. Oli iso kuva keskellä olkkarin seinää. Mieheni hieman traumatisoitui :D

Yhdessä asuntoesittelyssä oli paljon kamalia "sisustuselementtejä", kuten kumikäärme terassin kaiteella, viinapullot koriste-esineinä ja kaikki nämä "laitetaan tähän tällainen kiva kangas, niin kukaan ei tajua, että remppa meni päin persettä".

Vierailija
22/291 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Risuja seinillä, kiviä pöydällä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/291 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä ne buddha-patsaat, joita nykyään näkee tosi usein, on outoja. Vierastan sitä, että pidetään esillä jonkin uskonnon symboleja, jos ei oikeasti olla sen uskonnon edustajia. Laittaiskohan ne buddha-patsaan omistajat myös vaikka krusifiksin hyllyn päälle nököttämään jos se olisi in?

Todennäköisesti, aiemmin mainitut madonnapatsaathan oli joku vuosi sitten suurta muotia.

Vierailija
24/291 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sisko esitteli ylpeänä uutta kirpputorilta parilla eurolla löytynyttä maljakkoaan. Sairaanhoitaja-äitimme purskahti nauruun ja kysyi, että onko sisko tietoinen "maljakkonsa" käyttötarkoituksesta, se on miesten pissapullo oikeasti eikä mikään maljakko. Sen jälkeenkin maljakko on ollut edelleen käytössä, mutta vain terassilla :p [/quot

Miesten sorsaa ei kyllä voi mitenkään luulla maljakoksi. En edes ole ikinä nähnyt muovista maljakkoa. Ei jatkoon.

Niin. Niitä sorsia on tosiaan ollut olemassa jo ennen muovin aikakautta...

Vierailija
25/291 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen myös nähnyt alaston-raskauskuvan lähisukulaisestani. Oli iso kuva keskellä olkkarin seinää. Mieheni hieman traumatisoitui :D

Yhdessä asuntoesittelyssä oli paljon kamalia "sisustuselementtejä", kuten kumikäärme terassin kaiteella, viinapullot koriste-esineinä ja kaikki nämä "laitetaan tähän tällainen kiva kangas, niin kukaan ei tajua, että remppa meni päin persettä".

Kumikäärme terassin kaiteella on todennäköisesti estämässä lintujen paskomista terassille​. Hyvin yleinen sisustuselementti myös mökkilaitureilla. Sitä vaan täytyy muistaa siirrellä välillä, muuten linnut tottuvat.

Vierailija
26/291 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjiä pulloja ja tuhkakuppeja

Vierailija
27/291 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on matkoilta tuotuja kauniita kiviä sohvapöydällä Pentikin isoilla vaaseilla..

Vierailija
28/291 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä ne buddha-patsaat, joita nykyään näkee tosi usein, on outoja. Vierastan sitä, että pidetään esillä jonkin uskonnon symboleja, jos ei oikeasti olla sen uskonnon edustajia. Laittaiskohan ne buddha-patsaan omistajat myös vaikka krusifiksin hyllyn päälle nököttämään jos se olisi in?

No mutta buddhalaisuus on trendikäs uskonto

Vierailija
29/291 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasidildoja setti hyllyllä. Ystävä oli niitä saanut setin synttärilahjaksi ja luuli että ne on vain kauniita koristeita. Ne ei siis dildoilta näyttänyt vaan niissä oli sisällä kukkia ja kauniita kuvioita jne. Kysyin kaverilta että miksi sulla on lasidildoja näytillä ja kaveri sanoi että ne on koristeita. Näytin vastaavien kuvat netistä ja tämä alkoi kiroamaan että oli näyttänyt niitä kaikenkarvaisille sukulaisille ja mietti kuinka moni heistä tiennyt mitä ne on mutta ei kehdannut sanoa.

Vierailija
30/291 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on matkoilta tuotuja kauniita kiviä sohvapöydällä Pentikin isoilla vaaseilla..

Niin minullakin, kiviä ja erilaisia simpukoita. Ja kolme jättikäpyä vanhassa keramiikkavadissa. Onkos niissä sitten jotain outoa?

Vierailija
31/291 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso lehmätaulu makuuhuoneessa

Vierailija
32/291 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä mäissä ketjuissa joku haukkuu sisustusviuhkat, mutta on sellaista kukaan nähnyt 20 vuoteen?

Mun seinänaapurilla näyttäis olevan :D Mutta se onkin sellainen yksinasuva keski-ikäinen ukonreppana, jolla on varmaan kaikki muukin sisustus vähintään 20 vuoden takaa sellaisia, jotka on jäänyt/hankittu vaimon lähdettyä lätkimään.

Vierailija
33/291 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin minullakin, kiviä ja erilaisia simpukoita. Ja kolme jättikäpyä vanhassa keramiikkavadissa. Onkos niissä sitten jotain outoa?

Rumia, tyylittömiä. Mutt pääasia jos itse tykkäätte, ei kotona sisusteta vieraita varten.

Vierailija
34/291 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kohta 14 vuotta seissyt asunnon nurkassa pahvinen, luonnollisen kokoinen Jukka Kuoppamäki. Terkkuja tutuille :D

Vierailija
35/291 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaaseilla vai vadeilla?

Vierailija
36/291 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättipalapeli tauluna

Viuhka

Baarista varastetut drinkkilasit ym. Pölyiset viinahärpättimet, sheikerit, shottipelit ja coasterit joita kukaan ei koskaan käytä

Halvat sisustustaulut tai -elementit M etallihöyhen, muoviset perhoset ym) tuomaan "designin tuntua"

Tikkaat

Pompomit, viirit ja muut pastellisävyiset lällyjutut.. niin mielikuvituksetonta!

Vierailija
37/291 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehmän talja

Vierailija
38/291 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne Eero Aarnion Ponit ja Puppyt. Lastenhuoneisiin suunniteltua designia, joita yhteen väliin oli jokaisen blogikodin eteisessä ja olohuoneessa. Rumia kuin mitkä.

Vierailija
39/291 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varsinaisesti sisustusta, mutta kerran näin yhdessä pihassa kaksi vanhaa puhelinkoppia, joiden sisällä oli mallinuket. siis ihan tavallisen omakotitalon pihassa.

Vierailija
40/291 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki härpäkkeet jotka on tehty vanhoista heinäseipäistä. Varsinkin tikkaat

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi