Ihottumaa kainaloissa (kuva)
Mitä tämä ihottuma voisi olla? http://aijaa.com/9jKCwv On pirun kipeä ja kirveli tosi paljon kun suihkutin siihen septidiniä. Toisessakin kainalossa on, mutta ei ole yhtä kipeä. Ei kutise. Mulla on yleensä ihan terve iho kaikkialla.
Kommentit (15)
Aika pahan näköinen. Hikirauhasen tulehdus ? Sinuna kävisin näyttämässä lääkärille ensitilassa.
Oot varmaan deodorantillesi allerginen. Kokeile ostaa jotain toista merkkiä. Kestää jonkun aikaa ennen kuin tuo tuosta rauhoittuu.
Meidän perheessä oli just märkärupea, alkoi vähän nokkosihottuman tapaisena. Sit tuli tulehtunut märkivä alue. Tuosta kuvasta ei kauhean hyvin selvää saa.
Käy lääkärissä, tuo voi äityä tosi pahaksi.
Vierailija kirjoitti:
Aika pahan näköinen. Hikirauhasen tulehdus ? Sinuna kävisin näyttämässä lääkärille ensitilassa.
Ei vaikuta tältä, mitä nyt nopeasti googlasin. ap
Mulla on samanlaista ihottumaa kainaloissa. Olen allerginen jollekin dödön ainesosalle. Mille, en tiedä. Nyt on kokeilussa jo kuudes dödö.
Hydrokortisonia vain kainaloon, sillä tuo paranee.
Mulla on ollu sama dödö jo ikuisuuksia, että tuskin johtuu siitäkään. ap
Googlaa karvatupentulehdus kainalossa.
Vierailija kirjoitti:
Aijai, eikö ihmiset vieläkään tiedä, että allergia voi kehittyä myöhemminkin ja oireilu voi vaihdella esimerkiksi vuodenaikojen mukaan riippuen muista altistuksista.
Hiiva. Hae apteekista kosteiden paikan ihottumarasva. Hiiva viihtyy kosteassa.
Helposti lähtee, tosin poistaa karvoituksen myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aijai, eikö ihmiset vieläkään tiedä, että allergia voi kehittyä myöhemminkin ja oireilu voi vaihdella esimerkiksi vuodenaikojen mukaan riippuen muista altistuksista.
No allergialääke ei ainakaan auttanut kipuun tai punaisuuteen mitään. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No allergialääke ei ainakaan auttanut kipuun tai punaisuuteen mitään. ap
Tämä on tieto. Hae apteekista hiivaan voide.
järkyn näköinen sänki ainakin. Olisko ihottuma ihan jostain dödöstä johtuvaa?