Kuinka monta ilmoitusta olet tehnyt modeille ja mistä?
Kommentit (12)
Itse ilmoitan kaikki seksi-ja eriteaiheiset selvät trollaukset ihan vaan siksi että seksille on oma osio täällä joten ne keskustelut voidaan käydä aiheelle omistetulla palstalla. Kumpa nämä kaikki anaalihimmelit tajuaivat lopettaa typerät kirjottelunsa tänne jotta palsta pysyisi asiallisena.
Olen myös sitä mieltä että uskonnolliset keskustelut käännyttämisineen voidaan käydä hihhuleiden omissa paikoissa eikä niillä pidä pilata tätä palstaa.
Ex-presidentti Obamaa täällä joku nimitti n**keriksi.
Jotain pitkiä keskusteluja sen takia kun ne on niin nähty. About 15 kpl ja kaikki poistettu.
Pari kertaa olen ilmoittanut pedofilia-aloituksen.
Jotkut asialliset keskustelut kun en tykkää aiheesta.
Aika harvoin tulee ilmoiteltua. Veikkaisin että yhteensä olen ilmoittanut ehkä jotain 5 - 10 viestiä.
Mäkin ilmoitin ton saman, jonka 2 ja 7 ilmottivat. Siinäpä vasta ällö provo.
kånkenhullun ja coleten/ssss:n kaikki viestit joihin törmään.
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitin saman kuin 2.
Mä ilmoitin kans eikä sitä ole vieläkään poistettu. Ilmeisesti sama tärähtänyt tapaus tehtailee säännölllisen epäsäännöllisesti aina useamman lapsiin kohdistuvan sairaan aloituksen tänne.
Avohoito toimii... not.
Tapa ittes-yllytyksiä, kaikki ryhmän x jäsenet pitäisi tappaa-huutelua, pedofiliaa ylistäviä aloituksia, mainoslinkkejä. Yhteensä ehkä noin 30 poistopyyntöä parin vuoden aikana.
Satoja, ellen tuhansia. Seksipalstalle kuuluvat viestit, rikokseen yllyttävät viestit, kunnianloukkaukset, spämmäys- ja mainostusviestit, huutamisen...
Ilmoitin lapsen klitoriksen stimulointiketjun, tarvinne selittää sen kummemmin. Vielä näkyy täällä keikkuvan silti..