35-40v. nainen, mistä ostat vaatteesi? Perusvaatteet, ei kalliita merkkivaatteita..
Olen ikuinen teini, tyylitajuton sellainen.... Ostan nettikaupoista niitä vaatteita, mitkä silmää miellyttää eikä ne välttämättä sovi minulle. Nyt olin taas menossa esim. H&M:n ja Gina tricotin sivuille tilailemaan, kun tajusin että olenkin jo aikuinen. Mistä siis ostatte vaatteenne ja millaisia pidätte te, joiden naamasta jo näkee ettei nuori ehkä olekaan?
Kommentit (39)
Ostan kankaat ja teen itse. Eurokankaasta ja pienemmistä liikkeistä.
Prisma, Citymarket ja hienoimpana paikkana Lindex. :D
Filippa K, Your Face, Vila, Benetton, Sisley
Zalandolta, Asokselta, H&M:stä, Ellokselta, Stockalta...
No mitä 35-40v pitäisi pukea päälleen että näkee että on aikuinen.....
No esimerkiksi... vila, Orsay, Esprit, Super Dry, Halonen.... ja Prismasta. Lindexillä on ok alusvaatteita ja sukkia. Mutta esim HM, BikBok, Ginatricot... en vaan löydä itselleni sopivaa ja usein myös laatu on sitä ja tätä...
Indiska, Lindex, Kappahl, Esprit. Mutta kyllä mä H&M:stäkin välillä ihan kelpo löytöjä teen.
Bootzilla on mielestäni hyvin ns. aikuisvaatteita. Saattavat olla Boss tms. merkkisiäkin kyllä, mutta ei mitään yliökyä tyyliin Shopbop. Itsekin teinisti pukeutuva keski-ikää lähestyvä täti olen.
Indiska on melkein ainoa kauppa, jonka valikoimasta pidän. Käyn paljon kirpputoreilla, ja sieltä tarttuu matkaan 'laadukkaampia' merkkejä. Uutena niitä ei tee mieli ostaa, sillä liian monta kertaa olen huomannut, että hinta ja laatu eivät kulje käsi kädessä. Farkuissa pidän kyllä Calvin Kleinista.
Ulkomailta lähes aina.Siis ihan normi ja halpis liikkeistä,mutta saapahan erilaista.Joskus myös hyviä kirppislöytöjä.
Olen 40 ja ostan myös näistä nuorisoliikkeistä, mutta yritän vähän katsoa ettei ole liian teinejä vaatteita. Tänään kävin taas kiertelemässä ja tulin tulokseen ettei minulle löydy oikein vaatteita. Pitäisi olla ilmeisesti rahaa jotta voisi panostaa tasokkaampiin vaatteisiin, mutta kun ei ole. Olen ajatellut alkaa katsomaan nettikauppoja sillä silmällä.
Ongelma siis on, että näiden halpisliikkeiden valikoimissa on joko tätivaatteita, ylipainoisille suunnattuja vaatteita ja sitten laihoille teinitytöille soveltuvia. Me normaalit nuorekkaat, muttei ikiteinit eikä tätimäiset, nelikymppiset ollaan unohdettu täysin.
Ongelma siis on, että näiden halpisliikkeiden valikoimissa on joko tätivaatteita, ylipainoisille suunnattuja vaatteita ja sitten laihoille teinitytöille soveltuvia. Me normaalit nuorekkaat, muttei ikiteinit eikä tätimäiset, nelikymppiset ollaan unohdettu täysin.[/quote]
Juuri näin.Kivoja vaatteita ei löydy meidän ikäisille. Hameissakin aina joko minimitta puoleenväliin reittä tai polven yli. Harvoin löydän puolihametta joka olisi vähän polven yläpuolelle.
Perusvaatteissa kaikki kaupat käyvät. Lindex, Vila, Esprit, Face, Halonen, Kekäle, Stockman..
Työvaatteissa olen tarkempi, mutta jotain edullisia perusvaatteita on usein seassa.
Ulkomailta ja lentokentiltä ostan mielelläni.
Sukkahousut ostan Tokmannilta. (t:llä)
Alusvaatteet on aina erikoisliikkeestä, eikä niiden hinnalla ole mitään väliä.
Zara, Marimekko, Lindex, Kappahl, H&M, Prisma, byPias.... Ostan myös usein ulkomailta no name-merkkisiä vaatteita jos vaan löydän miellyttäviä. Pääasia on että vaate näyttää omalta ja miellyttää, ihan sama mistä se on.
Ei kaupoilla ole mitään ikäryhmä-mallistoja.
Ostaa mistä haluaa, kunhan kokonaisuus on tyykikäs, eikä teinipissis.
COS, Filippa K jne