Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Long Play: Rikoskomisario Marko Forss saattoi vuotaa salaisia tietoja Facebookiin - "Näyttää helvetin pahalle, jos matsku laitetaan julki"

Vierailija
06.06.2017 |

Long Play -julkaisun mukaan rikoskomisario Marko Forss saattoi vuotaa salaisia tietoja Facebook-ryhmään.
Long Playn haastattelema henkilö oli saanut haltuunsa kuvakaappauksia Poliisit-ryhmässä käydystä keskustelusta, joka koski häntä itseään. Hän piti joitakin kommentteja loukkaavina ja luovutti kuvakaappaukset Helsingin poliisille tapaamisessa, joka järjestettiin huhtikuun lopussa. Tapauksen tutkinnanjohtajana toimi Marko Forss.
- Tuli sellainen tilanne eteen, että asiakkaalla oli tästä ryhmästä kuvakaappauksin tallennettua materiaalia hallussa. Näyttää helvetin pahalle, jos matsku laitetaan julki, Forss kirjoitti.
Samassa ryhmässä Forss kirjoitti myös, ettei halua enää vuodon jälkeen profiloitua ryhmän ylläpitäjänä. Forssin ilmoitusta seurasi pitkä keskustelu, jossa jäsen toisensa jälkeen ilmoitti eroavansa ryhmästä vuodon takia.

http://m.iltalehti.fi/kotimaa/201706062200189772_u0.shtml

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen taas ihan pihalla. Pitäs vissiin hypätä kärryille ja ottaa selvää, että mitä on oikein tapahtunut.

Vierailija
2/2 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole ikinä luottanut kaljupäisiin miehiin, joten ei tullut yllätyksenä nyt tämäkään, ettei Marko Forss osaa käyttää ablatiivia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä