Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymyksiä kastajaisiin liittyen kokeneemmat auttakaa

Ssoohhvvaa
06.06.2017 |

Parin päivän päästä kastajaiset ja oon siis kummina siellä(asun pk seudul) ja pari kysymystä siihen liittyen siis et ku meen näin sinne kastajisiin(ne pidetään siis perheen kotona)ja annan vanhemmille sen kummilahjan (eikö näin) niin mitä mun pitää sanoo vai pitääkö sanoo mitään tai mitä te olette sanoneet yleensä ja jos sanon. Ni sanonko tyylii onneee vauvasta vai olehyvä lahjasta vai niinku mitä kertokaa! Pikaisia vastauksia koska tosiaaa enää pari päivää ni on ne kastajaiset!! Kiitos kaikille vastannneile! Ja siitä vielä et miten lasta pidetään sylissä ku siellä joudun pitäö enkä osaa ja meen aina iha paniikkii ja punaseks jos joudun pitää sitä sylissä!! Niin miten voin olla punastumattaa!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks kukaan ei vastaaa? Auttakaa oikeesti!

Vierailija
2/3 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanoisin jonkun onnittelun vauvasta. Paljon onnea vauvasta äidille ja isälle. Tässä vauvalle kummilahja, ole hyvä. Ihan tähän perustyyliin sinun omin sanoin.

Pyydä että vanhemmat näyttää vauvan pitelyn, tai ehkä jompikumpi vanhempi pitää lasta. Meidän perheessä mieheni piti vauvaa sylissään kasteella. Oletko huomannut, että Ruotsin kuninkaallisten vauvojen kasteella äiti pitää vauvaa. Teet niinkuin vanhemmat toivoo, ovathan he siinä vieressä apuna. Hyvin se menee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tsempeistä ja vastauksesta!❤❤ mut jäin vielä miettii sitä et ku oon jo onnitellu niitä vanhempia siitä lapsesta et tarviiks mun uudestaan enää sit kastajaisissa?