Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tämä kertoo miehestä??

Vierailija
28.03.2006 |

Ihmettelen työkaverini (miespuolinen) käytöstä.

Hän on rikkonut jo kaksi avioliittoa pelehtimällä naimisissa olevien naisten kanssa (molemmat töissä samassa paikassa kuin minä ja tämä ko. mies) haluamatta kuitenkaan näiden naisten kanssa mitään muuta kuin seksiä.

Tämä mies myös tuntee näiden naisten puolisot (nykyään ex-puolisot) ja esittää ystävää heille.

Nyt joku aika takaperin meillä oli firman juhlat ja tämä kyseinen mies yritti mua ja paria muuta naista työpaikaltamme saada sänkyyn.

Minun suhteeni hän tietää, että arvostan ja rakastan miestäni yli kaiken, enkä millään muotoa halua pettää häntä.

Menimme koko porukka jatkoille yhden työkaverini luo ja olin yöllä nukahtanut heidän sohvalleen ja tämä mies oli tunkenut viereeni, minun jo nukahdettua. Järkytyin todella aamulla kun heräsin hänen vierestään.

Ihmettelen tämän miehen motiiveja, koska mielestäni hän rikkoo tarkoituksella muiden liittoja, eikä ota kenekään tunteita huomioon, näissä hänen rikkomissaan liitoissa on myös lapsia.

Hänellä oli muutama vuosi sitten aika kivulias avioero, jossa ymmärtääkseni hänen vaimonsa petti ja erosivat siksi koska tämä mies ei siedä pettämistä???

Miten voin enää suhtautua oikein tähän mieheen töissä ollessani? Meillä on tämän tästä joitain yhteisiä projekteja, joissa joudumme työskentelemään aika tiivisti yhdessä, enkä oikein tiedä pystynkö siihen enää....

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla