Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa liian paljon seksiä, en jaksa tätä

Vierailija
06.06.2017 |

Tai minun mielestäni sitä on paljon. Onko muillakin näin paljon ?

Olemme 40v, yhdessä oltu 20 vuotta ja lapset teini-iässä. Mies haluaa joka päivä. Viikonloppuisin useammin eli illalla ja heti aamulla. Minun mielestäni sitä on liikaa, haluni eivät ehdi kasvaa enkä saa koska seksiä on koko ajan. Olen yrittänyt sanoa miehelle tästä, mutta tylyttää heti ja sanoo että tekee mieli. En vaan jaksa tätä ja nautin siitä kun mies lähtee työmatkoille, saan nukkua rauhassa.

Ja koko ajan pitäisi olla miehellä leluja käytössä. Siis minuun käytettäviä leluja. Kaalimadon tuotteet on jo ostettu.

Mitä tässä pitää tehdä? Ystävällinen puhe ei auta. Jos en anna niin mies aloittaa mykkäkoulun. Tuntuu tyhmältä erota tämän takia. Mulle riittäisi 2-3 kertaa viikossa, mutta miehen mielestä se on liian vähän. Huoh 😩

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse oon 40v mies ja mulla aasialainen 20v tyttöystävä. Just ton takia en suomalaisnaisia katso. Pihdata nyt sitä ja tätä sen sijaan et tekis miehensä onnelliseksi. Karmea kulttuuri täällä.

Tiesitkö että se isoinkin kaivo kuivuu joskus...

Vierailija
22/24 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella surullista että nainen ei voi itse päättää, milloin haluaa harrastaa seksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alappa pitämään "salaista" seksipäiväkirjaa, jonka sitten unohdat miehesi luettavaksi. Ihan sensuroimattomat ajatukset ja tunnit.

Vierailija
24/24 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestäisi tuollaista seksihullua, sillähän on aivot jalkovälissä. Eihän tuossa ole mistään rakastelusta kyse jos ei kerran yhtään kunnioita sinun mielipidettäsi