Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkoillaanko teillä sadepäivinä?

Vierailija
06.06.2017 |

Ulkoillaanko teillä sadepäivinä, menettekö ulos säällä kuin säällä? Kuinka hyvät sadevarusteet teillä on? Entä ulkoiluvaatteet, kastutko helposti jos reipas sadekuuro yllättää kesken puistoilun?

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos vettä sataa, paras on vanhan kansan sadetakki. On kokeiltu kaiken maailman texit ja muut markkinointikikat.

Ahaa! Menikö sullakin texeistä vesisade kunnolla läpi niin että kastuit? Minun vettähylkivä tuuliasu ei ollut kunnon sateelle kuin hidaste, vesi imeytyi aika pian siitä läpi ja varsinkin saumat vuotavat ensimmäisenä.

Mulla on ollut ihan kunnon asuja, teipatut saumat ym. Mutta kangas päästää hartioista läpi muutaman pesukerran jälkeen.

Vierailija
42/56 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos vettä sataa, paras on vanhan kansan sadetakki. On kokeiltu kaiken maailman texit ja muut markkinointikikat.

Ahaa! Menikö sullakin texeistä vesisade kunnolla läpi niin että kastuit? Minun vettähylkivä tuuliasu ei ollut kunnon sateelle kuin hidaste, vesi imeytyi aika pian siitä läpi ja varsinkin saumat vuotavat ensimmäisenä.

Mulla on ollut ihan kunnon asuja, teipatut saumat ym. Mutta kangas päästää hartioista läpi muutaman pesukerran jälkeen.

Eikö huppu, rinnanpäällinen ja hihat kastu läpi? Mulla kastuu ensimmäisenä juuri huppu ja olkapäät, sitten alkaa tulla läpi muualtakin. Sanotaan että sellaisen 10-20 min pärjää reippaassa kesäsateessa mutta sitten on kyllä jo ihan kunnolla paita märkänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sataa paljon niin yleensä pidetään sisäpäivä.

Vierailija
44/56 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan ulkoile sateella. Vihaan pisaroita rilleissäni, pitäisi hankkia jotkut pienet pyyhkijät niihin. Kuka keksisi sellaiset?

Vierailija
45/56 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienelle on sellaset kamat, että voi vaikka uida lätäkössä :D Ittelle piisaa sadeviitta ja kumisaappaat.  Kesällä sadepäivänä on hauskaa ulkoilla ja lapsen peuhannan seuraaminen on hyvää viihdettä.

Vierailija
46/56 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoillaan. Monesti jopa ilman sadevaatteita. Voihan sitä kotona vaihtaa kuivaa ylle sitten. Vettä se vain on. Joka päivä ulkoillaan n.3-5 tuntia. Jos on -30 pakkasta, tietysti vähemmän ja lyhyissä pätkissä silloin.

Vierailija
47/56 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoillaan. Tosi "kivaa" kun koiran kanssa pitää lähteä ulos rankkasateeseen ja mun tuulipuku laskee hupusta ja yläosastaan vedet sisään ensimmäisen 5 min aikana. Kovin pitkään ei siis ulkoilla mutta vähän on pakko. Puolen tunnin lenkin kun tekee niin olen täysin läpimärkänä.

Vierailija
48/56 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koskaan ulkoile sateella. Vihaan pisaroita rilleissäni, pitäisi hankkia jotkut pienet pyyhkijät niihin. Kuka keksisi sellaiset?

Piilarit on sateella tosi hyvät. Mutta jos ei voi käyttää niin lipallinen huppukin auttaa jo paljon.

Vierailija
49/56 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin sataa koko päivää. Ja jos sataakin, niin mennäään silti ulos ainakin kerran. Muutoin mukulat hyppii seinille ja se on sietämättömämpää kuin sateessa ulkoilu. Lapsilla on kunnon sadevarusteet; kurahousut, saappaat, vedenpitävät takit tai sadetakit, kurahanskat. Itsellänikin on kuminen sadetakki ja saappaat. Lasten vedenpitävät takit ja housut ovat tähtijonatanilta, suht edulliset mutta hyvät. Kerran oltiin täysin kaatosateessa, eikä tullut läpi yhtään. Yleensä kuitenkin laitan sateella lapsille suoraan kurahousut, huuhtoutuvat helpommin puhtaaksi.

Vierailija
50/56 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus joo, joskus ei. Itseltäkin löytyy saappaat, sadetakki, jopa ne kurahousut, mutta myös pykälää kevyempi tekninen ulkovaatekerta koska nuo sadevermeet on ihan törkeän hiostavat.

Mutta ei päivittäinen ulkoilu ole mikään pakkopakko, oli sää mikä tahansa.

Vierailija
51/56 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piilarit on sateella tosi hyvät. Mutta jos ei voi käyttää niin lipallinen huppukin auttaa jo paljon.

Auttaa vain, jos sataa suoraan ylhäältä alas. Tuulisella säällä ei auta.

Mutta jokatapauksessa en ulkoile sateella, vihaan sadesäätä. Sateen jälkeen on sitten mukavaa haistella raikasta ilmaa kyllä.

Vierailija
52/56 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus joo, joskus ei. Itseltäkin löytyy saappaat, sadetakki, jopa ne kurahousut, mutta myös pykälää kevyempi tekninen ulkovaatekerta koska nuo sadevermeet on ihan törkeän hiostavat.

Mutta ei päivittäinen ulkoilu ole mikään pakkopakko, oli sää mikä tahansa.

Minkämerkkiset ulkoiluvaatteet sulla on ja kuinka hyvin ne pitävät vettä? Kastutko jos on kunnon kaatosade?

Vierailija
53/56 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on koiranomistajaksi ryhtynyt, niin kyllähän sitä joka päivä pääsee ulkoilemaan. Lapsi 13v. käy kerran päivässä koiran kanssa ulkona pienen pissatuslenkin 20-30 min. Itse hoidan muut lenkitykset. Ei meillä mitään vedenpitäviä vaatteita ole, mutta sitten vaan vaihdetaan kuivaa ylle.

Vierailija
54/56 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai ulkoillaan aina, oli sää mikä tahansa. Autolla marketin parkkihalliin ja ostokset autoon, ei kastu lainkaan. Ulkoilemme etenkin kesällä ympäri Suomen, ulkoilemme myös lentäen Espanjaan. Ulkoilen itse naisille suunnatussa fitnesskeskuksessa, ja golfaan hyvällä säällä. En todellakaan vaella, siihen olen aina liian hyvin puettu, ULKOINEN OLEMUS ON AINA 10+.

Vierailija
55/56 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai ulkoillaan aina, oli sää mikä tahansa. Autolla marketin parkkihalliin ja ostokset autoon, ei kastu lainkaan. Ulkoilemme etenkin kesällä ympäri Suomen, ulkoilemme myös lentäen Espanjaan. Ulkoilen itse naisille suunnatussa fitnesskeskuksessa, ja golfaan hyvällä säällä. En todellakaan vaella, siihen olen aina liian hyvin puettu, ULKOINEN OLEMUS ON AINA 10+.

Ja nimesi oli varmaankin Leila Makkonen. Jos muistatte sellaisen radiokuunnelman kun Leila ja Annukka joka pyöri aikanaan Radiomafialla. Tuo yllä oleva sopii hyvin häneen :-D

Vierailija
56/56 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Makkonen, oh no. En ulkoile huonolla säällä, miksi niin tekisin? Kuntoilen naisten fitnesskeskuksessa. Ulkoilutan autoani, harmi että sateella ei voi ajaa avoauton katto ylhäällä.