Olen tavannut unelmieni miehen enkä voi uskoa tätä todeksi!
Nähtiin baarissa perjantaina ja yksi asia johti toiseen ;)
Nyt on treffit tänään taas mun luona :D
Hän on aivan ihana, vähän vanhempi mutta ihana <3 <3 <3
Pitkä ja komea, puhuu fiksusti, ihan mun tyyppiä!!!!
Toimitusjohtaja, oma suuri yritys, omakotitalo kalliilla paikalla jota juuri remontoidaan .... fiksu ja ottaa naiset huomioon :)))
Voisin jatkaa hänen hyvistä ominaisuuksista vaikka kuinka....
Suunnitellaan jo tulevaisuutta yhdessä!!!! Ollaan melkein kihloissa <3
Oli vaan ihan pakko tulla kertomaan, kun en vielä voi laittaa faseen tai instaan mitään. Pakko saada kertoa mun onnesta edes nimettömänä!!!!!
Kommentit (35)
Ottaa naiseT huomioon :D Jopas on hyvä saalis,ku muutkin naiset saavat osakseen hänestä :) No,mikäs siinä polyamorisessa suhteessa sitten.:)
Vierailija kirjoitti:
Ottaa naiseT huomioon :D Jopas on hyvä saalis,ku muutkin naiset saavat osakseen hänestä :) No,mikäs siinä polyamorisessa suhteessa sitten.:)
Kateellinen, ehkä? No on kyllä syytäkin!! Ap
Onneks olkoon, toivottavasti kaikki sujuu hyvin
Mikä siinä on vikana, ku ei ole muille kelvannut?
Ai niin ottaa naiseT huomioon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateellinen, ehkä? No on kyllä syytäkin!! Ap
Ei kiitos polyamorista suhdetta minulle.Onneksi mulla on mies,joka on vain minun :)
Tämä oli ihana, vaaleanpunaiset lasit on päässä. :)
Olihan tuo "melkein kihloissa" vitsi?
Näitte perjantaina ja mies jaksoi ottaa sinut huomioon jopa yhden illan ajan.... Älä nyt vielä irtisano vuokrasopimustasi.
Perjantaina?
Onnittelut! Noin on käynyt minullekin...viisi kertaa.
Tiesitkö, että naineena kihlautuminen on petos ja siitä tulee tuomio rikoslain mukaan?
Ei saa olla liian täydellinen, silloin on jotakin pahasti pielessä.
Olisipa joku nainen joskus minustakin noin innoissaan,mutta ei,olen vain köyhäduunari lähes orja,vanha ok-talo tehtaan ja kaupungin vuokraslummin välissä,ikääkin alkaa olemaan.
Kullikaan ei jöpötä enää kuin silloin joskus nuorena kallea selatessa.
Olet tavannut kerran ko miehen ja arvelet jo kykeneväsi luonneanalyysiin?
Mutta kiva, että on säpinää, toivottavasti teille tulee suhde ja vielä hyväkin sellainen.
Tämä on hyvä käytännön esimerkki palstan miehille, jotka ihmettelevät, miksi naiset ihastuvat aina jännämiehiin. Ne ovat juuri tällaisia aluksi, vaikuttavat täydellisiltä unelmamiehiltä eikä nainen voi uskoa hyvää onneaan, kun on tavannut niin kohteliaan ja naiset huomioivan fiksunoloisen toimitusjohtajamiehen. Ne prinssit muuttuvat sammakoiksi vasta ajan myötä.
Ap = lompakolla loisiva hypergamisti.
Vierailija kirjoitti:
Olet tavannut kerran ko miehen ja arvelet jo kykeneväsi luonneanalyysiin?
Mutta kiva, että on säpinää, toivottavasti teille tulee suhde ja vielä hyväkin sellainen.
Haters gonna hate :D
Ollaan tavattu jo kaks kertaa perjantain jälkeen: sunnuntaina käytiin kävelyllä ja vietettiin aikaa mun luona. Eilen oltiin kahvilla. Hän löytää aina mulle aikaa kireästä aikataulustaan huolimatta :D
Olen niin onnellinen
Rakkaus on sokea. Merkittäköön aikakirjoihin että laskuri meni päälle nyt.
Älä sitten pety jos vie sinut vaan "kakkosasunnolle" Korsoon...