Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen tavannut unelmieni miehen enkä voi uskoa tätä todeksi!

Vierailija
06.06.2017 |

Nähtiin baarissa perjantaina ja yksi asia johti toiseen ;)

Nyt on treffit tänään taas mun luona :D

Hän on aivan ihana, vähän vanhempi mutta ihana <3 <3 <3

Pitkä ja komea, puhuu fiksusti, ihan mun tyyppiä!!!!

Toimitusjohtaja, oma suuri yritys, omakotitalo kalliilla paikalla jota juuri remontoidaan .... fiksu ja ottaa naiset huomioon :)))

Voisin jatkaa hänen hyvistä ominaisuuksista vaikka kuinka....

Suunnitellaan jo tulevaisuutta yhdessä!!!! Ollaan melkein kihloissa <3

Oli vaan ihan pakko tulla kertomaan, kun en vielä voi laittaa faseen tai instaan mitään. Pakko saada kertoa mun onnesta edes nimettömänä!!!!!

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet tavannut kerran ko miehen ja arvelet jo kykeneväsi luonneanalyysiin?

Mutta kiva, että on säpinää, toivottavasti teille tulee suhde ja vielä hyväkin sellainen.

Haters gonna hate :D

Ollaan tavattu jo kaks kertaa perjantain jälkeen: sunnuntaina käytiin kävelyllä ja vietettiin aikaa mun luona. Eilen oltiin kahvilla. Hän löytää aina mulle aikaa kireästä aikataulustaan huolimatta :D

Olen niin onnellinen <3

yksi viikonloppu ei ole aina, se on kerran. Aina voi sanoa sitten, kun on oltu yhdessä 10-20 vuotta, muuten siitä tulee "ennenvanhaan" tai "joskus"

Vierailija
22/35 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä olisi totta niin onhan se ihanaa aikaa se huuma jossa ei näe ei kuule mitään muuta kuin ihmisen johon on hullaantunut. Tuntuu ettei jalat kosketa maata ja vaikka paras ystäväsi sanoisi että tapaamasi mies on umpimätä, et uskoisi. Ihanaa mutta kovin kuluttavaa henkisesti. Toisilla käy hyvin, toisilla hyvin huonosti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homma tasottuu, kun miehen perhe palaa kesälomalta. Kärvistelet pari vuotta kakkosnaisena, kunnes selviää, että teitä kakkosia on enemmän kun Tokmannin kesäjuhlilla.

Vierailija
24/35 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makin tapasin baarissa täydellisen miehen. Muutama tunti ensitapaamisesta puhuttiin jo lasten nimistä. Suhde eteni pikaisesti, 3kk kyseisestä yöstä oltiin jo kihloissa ja asuttiin yhdessä. Mies oli ja on ihan täydellinen edelleen. Nyt ensimmäinen yhteinen lapsi, yhteiseloa takana 1,5v.

Mies on ihan pienituloinen perus duunari ilman useita kartanoita ennenkuin joku tulee lompakkoloisimisesta narisemaan :)

Joskus voi tuuri käydä ihan yllättäen baarireissulla :)

Vierailija
25/35 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No himskatti, täähän on vaihteeksi ihan hauska!!

Vierailija
26/35 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkos on ap:llä ikää?

Vierailija
27/35 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihloja ja yhteistä tulevaisuutta mietitty mutta ei voi kertoa muille, ainoastaan anonyyminä av.lla? Lol.

Vierailija
28/35 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talo remontissa? Ootkos nähnyt kuvia tai käynyt katsomassa paikan päällä? Voi olla, että remppaukkojen sijaan sieltä löytyy miehen perhe...

Vierailija
29/35 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulenpa minäkin että sieltä "remontti" talosta löytyy se vaimo ja lapset.

Narsistiin olet ap baarissa törmännyt =D

Vierailija
30/35 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule nyt ap päivittämään tilannetta. Joko olette kihloissa ja kirkko on varattu? Vai onko tullut 'esteitä'?

Vierailija
31/35 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nähtiin baarissa perjantaina ja yksi asia johti toiseen ;)

Nyt on treffit tänään taas mun luona :D

Hän on aivan ihana, vähän vanhempi mutta ihana <3 <3 <3

Pitkä ja komea, puhuu fiksusti, ihan mun tyyppiä!!!!

Toimitusjohtaja, oma suuri yritys, omakotitalo kalliilla paikalla jota juuri remontoidaan .... fiksu ja ottaa naiset huomioon :)))

Voisin jatkaa hänen hyvistä ominaisuuksista vaikka kuinka....

Suunnitellaan jo tulevaisuutta yhdessä!!!! Ollaan melkein kihloissa <3

Oli vaan ihan pakko tulla kertomaan, kun en vielä voi laittaa faseen tai instaan mitään. Pakko saada kertoa mun onnesta edes nimettömänä!!!!!

kertoo jostain jos esittelee itsensä "toimitusjohtajana" omassa yrityksessään. Urpo sellainen minusta on, Normaalisti kutsuvat itseään yrittäjäksi vaikka toimitusjohtajan virkaa hoitaakin. Ihme kun ei sanonut vielä että "yrityksen hallituksen puheenjohtaja ja toimitusjohtaja".  Mutta trollihan tämä on.

Vierailija
32/35 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero hometalon takia?

Vierailija
33/35 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makin tapasin baarissa täydellisen miehen. Muutama tunti ensitapaamisesta puhuttiin jo lasten nimistä. Suhde eteni pikaisesti, 3kk kyseisestä yöstä oltiin jo kihloissa ja asuttiin yhdessä. Mies oli ja on ihan täydellinen edelleen. Nyt ensimmäinen yhteinen lapsi, yhteiseloa takana 1,5v.

Mies on ihan pienituloinen perus duunari ilman useita kartanoita ennenkuin joku tulee lompakkoloisimisesta narisemaan :)

mikä tuuri tuossa on käynyt, köyhän tavismiehen olet napannut?

Vierailija
34/35 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea ennakkoluulottomasta valinnasta! Kilttimiesten joukosta tuollasia helmiä löytyy paljonkin, ystävällisyys, kohteliaisuus ja toisen huomioon ottaminen ovat heille tyypillisiä luonteenpiirteitä. Valitettavasti naiset eivät vain yleensä huomaa heitä, kun katse seuraa jänniksiä ja alfa-miehiä.

Vierailija
35/35 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mikä tuuri tuossa on käynyt, köyhän tavismiehen olet napannut?

Kiltin, rakastavan, luotettavan miehen. Niitä ei joka oksalla kasva.