Miltä neitsyyden/poikuuden menettäminen oikeastaan tuntuu?
Millaisia kokemuksia teillä on? Olen edelleen neitsyt, 26v ja mietin miltä mahtanee tuntua.
Kommentit (14)
M23 kirjoitti:
Itselleni oli lähinnä fiilis, että okei, nyt on sitten tuokin koettu. Varsin yksilöllistä seksi varmasti on, olen poikuuden menettämisen jälkeen (toissa perjantaina) harrastanut seksiä saman naisen kanssa neljä kertaa, toissa päivänä viimeksi enkä vieläkään ole lauennut. No, kun nyt kuitenkin tykkään hänestä kovasti ja ollaan suhteessa niin itselleni tärkeintä on että saan hänet jotenkin seksissä tyydytettyä ja voin liiat paineet purkaa itse yksin. En kyllä tiedä mitä hän ajattelee siitä ettei ole saanut minua laukeamaan suihinotolla tai siten että hän runkkaa, että pitääkö itseään huonona tms. Ekan seksikerran jälkeen on laukeaminen kestänyt omallakin kädellä huomattavasti pidempään kuin ennen, nykyään ei millään onnistu nopeat pikarunkut. Toki kestokyvystä on tietyssä miekessä plussaa mutta tuntuuhan se palleissakin vähän ikävästi.
Lisään, siis MYÖSKÄÄN suihinotolla tai runkkaamisella, toki yhdynnästä mainitsin ensin :D
Itsellä ei oikeastaan tuntunut miltään. Luulin sen olevan joku isokin ja tärkeä asia joka nostaa tunteet pintaan ja jota pitää vaalia. Pah, olinpa typerä. Olis voinu alottaa seksielämän aikaisemminkin. En sano, että asia olisi näin kaikille - vain minulle.
Ei siinä mitään menetä, vaan hyvällä tuurilla saa.
Vasta kuudennen naisen kohdalla "galaksit räjähtivät", katson että hän vei minun henkisen poikuuden. Siihen mennessä olin jo ehtinyt luulla että aivan turhaan ylimainostettua touhua, kun ei vaan tunnu missään kunnolla.
Ensimmäinen kerta - no tuntuihan se fyysisesti hyvältä liukua naisen sisään ja ns lastikin lensi sitten toisen asennon kohdalla mutta jotenkin vaan se oli aika väsynyttä, kuin olisi liikaa runkannut.
M23 kirjoitti:
Itselleni oli lähinnä fiilis, että okei, nyt on sitten tuokin koettu. Varsin yksilöllistä seksi varmasti on, olen poikuuden menettämisen jälkeen (toissa perjantaina) harrastanut seksiä saman naisen kanssa neljä kertaa, toissa päivänä viimeksi enkä vieläkään ole lauennut. No, kun nyt kuitenkin tykkään hänestä kovasti ja ollaan suhteessa niin itselleni tärkeintä on että saan hänet jotenkin seksissä tyydytettyä ja voin liiat paineet purkaa itse yksin. En kyllä tiedä mitä hän ajattelee siitä ettei ole saanut minua laukeamaan suihinotolla tai siten että hän runkkaa, että pitääkö itseään huonona tms. Ekan seksikerran jälkeen on laukeaminen kestänyt omallakin kädellä huomattavasti pidempään kuin ennen, nykyään ei millään onnistu nopeat pikarunkut. Toki kestokyvystä on tietyssä miekessä plussaa mutta tuntuuhan se palleissakin vähän ikävästi.
Rentoudu vähän ni kyllä pamahtaa
Minä olin 26 v kun menetin neitsyyteni. Käytimme liukkaria niin ei paljoa sattunut vaikka pelkäsin todella paljon kipua. Varmaan olisi sattunut enemmän ilman liukkaria. Tuntui tosi hyvältä ja halusin heti lisää :) Seksin jälkeen katsoin itseäni peilistä ja ajattelin että näyttäisin jotenkin erilaiselta mutta sama minä se olin, nyt vaan en enää neitsyt. Ihana muisto jäi.
Olihan se yksi nuoren miehen parhaita päiviä kun poikuuslähti rakastamani tyttökaverin kanssa. Seksiä olikin sitten jonkun aikaa ihan puputahtia. Henkisestihän se enemmän tuntui kuin fyysisesti jos järkevästi ajattelee.
Surkee kokemus. Ei tuntunut miltään. Seksi vaatii aika tavalla harjoittelua. Ja myös oikeasti kiihottavan kumppanin. Myöhemmin onneksi tullut koettua myös sitä huikeaa ja taivaallista seksiä. t. nykyinen seksiaddikti
Eka ja toka kertakin sattui, vaikka olinkin hurjan liukas. Todennäköisesti en osannut rentoutua tilanteessa, vaikka sitä ennen esileikki olikin todella mukavaa ja kiihottavaa. Siitä seuraavat seksikerrat eivät oikein tuntuneet miltään ja olin pettymystä täynnä, vasta noin 10 seksikerran jälkeen aloin oikeasti nauttimaan yhdynnästä. Tämä kaikki tapahtui siis saman henkilön kanssa.
Nykyään olen iloinen että joskus aloitin yhdyntöjen harrastamisen, koska nykyään se tuottaa niin suurta euforiaa.
Minulla menee jokaisessa uudessa suhteessa noin 10 kertaa ennen kun seksi alkaa tuntua taivaalliselta. Niin ekassakin. Ei tuntunut aluksi pettingiä paremmalta. Tai omaa kättä paremmalta. Nyt oma käsi jää kakkoseksi.
Oli se ekalla kerralla kivaa, vaikkei seksi tai seksikumppani ollut mitenkään erikoista tai ihanaa. Ei sattunut, jos sitä mietit. Sen jälkeen seksi olikin aika plääh. Pitäs olla oikea kumppani. Ei mua silti kaduta, että menetin neitsyyteni väärälle ihmiselle. Lähinnä kaduttaa se, että ylipäätään harrastin hänen kanssaan seksiä. En ymmärrä neitsyyden ihannointia.