Viestittely naisen kanssa mukavaa... oikeat tapaamiset ei niinkään :/
Ollaan varmaan jo puoli vuotta viestitelty hyvin intensiivisesti, käytännössä tunteja päivittäin, erään naisen kanssa. Nautin näistä keskusteluista todella paljon, keskustellaan aina kaikesta maan ja taivaan välillä. Netin kautta synkkaa todella hyvin.
Ollaan kuitenkin nähty oikeasti vaan ehkä 5 kertaa, naisen aloitteesta. Ihan ok on ollut, mutta mun näkökulmasta ei mitään niin erikoista. Jos olen ihastunut johonkin, yleensä haluan viettää aikaa hänen kanssaan niin paljon kuin mahdollista ja nautin tuosta ajasta. Nyt haluaisin vaan keskustella messengerissä :D
Nainenhan on korviaan myöten minuun ihastunut, itse oon monta kertaa hänen kysyessään sanonut, että haluan pysyä ainoastaan kavereina, ja myös että pitäisi olla vähän vähemmän yhteydessä. Näitä mun sanomisia ei kuitenkaan usko oikein kumpikaan.
Tunnen itseni tavallaan ihan kusipääksi kun vien naisen aikaa tällä tavalla. Vaikka minulla ei ketään toista olekaan. Vien vaan toisen aikaa enkä pysty lopettamaan.
M28
Kommentit (17)
Onko teidän keskustelut yhtään seksuaalisia?
Jos sulla on itselläs huono omatunto, kannattaa lopettaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko teidän keskustelut yhtään seksuaalisia?
Ei minun osaltani, mutta naisen osalta välillä... Näihin en osaa sanoa selkeää stoppia, vaikka en lähde niihin mukaan, koska oon itsekin jonkun verran ihastunut :/
Olet siis ihastunut viestien ja oman mielikuvituksesi luomaan mielikuvaan naisesta, et siihen kuka hän aidosti on.
Kusipäähän sä olet, kun kerran itsekin tiedät, että viet naiselta mahdollisuuden tavata sellainen mies, joka haluaa suhteeseen. Vaikka olet sanonut näkemyksesi pelkästä kaveruudesta, niin eihän se sanominen ole oikein uskottavaa, kun viestittelyn intensiivisyys on ristiriidassa sanojen kanssa.
Ja kun tapaat jonkun sellaisen naisen, jota pidät myös seksuaalisesti haluttavana, niin mitä luulet, ehditkö ja haluatko enää viestitellä tämän naisen kanssa tällä tahdilla? Jos et, niin käytät häntä nyt vain elämäsi täytteenä.
Hmmm...
1) Sanot olevasi jonkin verran ihastunut naiseen.
2) Sanot että kun olet ihastunut johonkin naiseen nautit yhdessä viettämäsänne ajasta.
3) Sanot ettet kuitenkaan nauti kun tapaat livenä tämän naisen.
4) Tykkäät vaan viestitellä naisen kanssa tuntikausia mesessä.
5) Jos nainen lähestyy viesteissä sua romanttisesti, et lähde mukaan, koska (kuten väität) olet jonkun verran ihastunut naiseen, mutta ... aloita kohdasta 2) uudestaan.
Ööööh.... Eihän tuossa kuviossa ole mitään järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Hmmm...
1) Sanot olevasi jonkin verran ihastunut naiseen.
2) Sanot että kun olet ihastunut johonkin naiseen nautit yhdessä viettämäsänne ajasta.
3) Sanot ettet kuitenkaan nauti kun tapaat livenä tämän naisen.
4) Tykkäät vaan viestitellä naisen kanssa tuntikausia mesessä.
5) Jos nainen lähestyy viesteissä sua romanttisesti, et lähde mukaan, koska (kuten väität) olet jonkun verran ihastunut naiseen, mutta ... aloita kohdasta 2) uudestaan.
Ööööh.... Eihän tuossa kuviossa ole mitään järkeä.
Tässä kuviossa ei todellakaan ole mitään järkeä... :D
-ap
Vierailija kirjoitti:
Kusipäähän sä olet, kun kerran itsekin tiedät, että viet naiselta mahdollisuuden tavata sellainen mies, joka haluaa suhteeseen. Vaikka olet sanonut näkemyksesi pelkästä kaveruudesta, niin eihän se sanominen ole oikein uskottavaa, kun viestittelyn intensiivisyys on ristiriidassa sanojen kanssa.
Ja kun tapaat jonkun sellaisen naisen, jota pidät myös seksuaalisesti haluttavana, niin mitä luulet, ehditkö ja haluatko enää viestitellä tämän naisen kanssa tällä tahdilla? Jos et, niin käytät häntä nyt vain elämäsi täytteenä.
Todellakin tiedostan tämän. Omat sanominen ja käytös ovat todellakin ristiriidassa keskenään. Johtunee varmasti siitä, että "suhteen" alkuaikoina (kun vasta viestiteltiin), olin todella innostunut itsekin. Vaikka en täyä suoraan hänelle sanonut.
Kuitenkin hiljalleen ajan mukana ihannekuva on rapissut itseltäni, eikä oikeat tapaamiset ole olleet omasta mielestäni niin erikoisia... (tämän naisen mielestä kyllä ovat olleet ihan mahtavia)
Olen joskus jopa seurustellut ja asunut useamman vuoden yhdessä ihmisen kanssa, jonka kanssa oli ihanaa jutella messengerissä, lähetellä tekstiviestejä ja puhua puhelimessa, mutta naamatusten se "kemia" vaan jotenkin ei ollut läsnä. Viestimien välityksellä jutellessa ehti aina rakastua uudelleen, ja oli jotenkin hirvittävä pettymys olla sitten taas samassa tilassa, saman katon alla. Pidä juttu kaveritasolla, tunne tuskin tulee muuttumaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen joskus jopa seurustellut ja asunut useamman vuoden yhdessä ihmisen kanssa, jonka kanssa oli ihanaa jutella messengerissä, lähetellä tekstiviestejä ja puhua puhelimessa, mutta naamatusten se "kemia" vaan jotenkin ei ollut läsnä. Viestimien välityksellä jutellessa ehti aina rakastua uudelleen, ja oli jotenkin hirvittävä pettymys olla sitten taas samassa tilassa, saman katon alla. Pidä juttu kaveritasolla, tunne tuskin tulee muuttumaan.
Kuvaa varmaan itseasiassa tosi hyvin tätä tilannetta
-ap
Onko naisella alkukankeutta? Jospa vaatisi vielä enemmän tapaamisia että aito persoona tulisi esiin livenäkin. Tapasin mieheni netissä ja hänestä olin hauska kirjoittaja. Kun tavattiin, hän oli pettynyt kun olin hiljainen ja tylsä. Arkuus onneksi karisi ja ollaan oltu naimisissa jo 15v ja meillä yhä huumori kukoistaa.
Vai onko ongelma vetovoima- eikö nainen ole viehättävä? Tämä on usein nettitreffien ongelma.
Mulla oli juuri tuollainen mies pari vuotta sitten. Oltiin messenger-suhteessa. Mitään järkeä koko touhussa. Blokkaa nainen. Jatka elämää. Nainen ei siihen pysty, jos on jo niin ihastunut.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli aikoinaan tuollainen kaverisuhde. En voinut kuvitellakaan seurustelevani miehen kanssa, mutta meistä tuli todella läheiset ystävät. Alunperin hän olisi halunnut enemmänkin, mutta sittemmin minä olin hänelle se läheisin naispuolinen ystävä, jonka kanssa hän pui kulloisenkin pari- tai seksisuhteensa tilannetta tai ajoittaista naisettomuuttaan. Ystävyytemme päättyi, kun hän alkoi olla naisen kanssa, joka oli niin mustasukkainen ettei hyväksynyt ystävyyttämme ja mies menetti mieluummin minut kuin hänet.
Kuulostaa erikoiselta. Itse olen myös ihastunut viestittelyn perusteella ja tunne vain voimistui reaalimaailmassa. Näin myös kaikilla muillakin ihmisillä, jotka ovat netissä ihastuneet.
Nyt vaikuttaa siltä, että nainen tosiaan on sulle vain ja ainoastaan kaveri. Suosittelen vähentämään viestittelyä ja alkaa tapailemaan muita naisia. Kun sulla on toinen naine käsikynkässä, niin eiköhän tuo nainen saa kylmän herätyksen sille, että on vain kaveri. Ei kannata ylläpitää hänen kuvitelmiaan viestittelemällä jatkuvasti.
Nykyisen puolisoni kanssa tulemme hienosti toimeen naamatusten ja meillä on hauskaa, mutta jos vaikka viestitellään toisen ollessa harrastusreissulla, mulla palaa käpy häneen heti. :D Hänen tapansa kirjoittaa on kai jotenkin ärsyttävä, niin erilainen kuin mihin olen ystävieni kanssa tottunut. Meitä on monenlaisia viestijöitä, toisten viestintätyylit sopivat paremmin yhteen kuin toisten, ja tyylit voivat sopia keskenään myös paremmin yhteen kuin viestijät itse. Terveisin se, joka seurusteli ja asui kivan kirjoittelukaverin kanssa
Hmmmh no niin, katsos kun rakkaan ystävän (platonisesti) voi löytää myös vastakkaisesta sukupuolesta. Ei se ole mikään automaatio, että jos tykkää toisen jutuista niin tykkäisi myös fyysisesti.
Mullekin on käynyt noin, löysin tosi hyvän miehen ja henkinen yhteys oli hyvä, tavattiin ja todettiin että ei, meillä ei ole kemiaa. Luulen, että elämä olisi hänen kanssaan ollut varmaan hyvää ja turvallista, mutta kämppiselämää.
Et ole kusipää mikäli olet selvin sanoin sanonut että tahdot olla vain kaveri.