Miten kauan mennyt uskottomuuden jälkeen luottamuksen palautumisessa?
Heippa uskottomuudesta selvinneet.... Mikä auttoi selviämään ja kauanko kesti, ettei toiselle enää tullut sängyssä mieleen, mitä toinen tehnyt tai että ahdisti nähdä toinen puhelimella miettien, kelle se kirjoittaa...?
Itse olin eka kertaa uskoton vajaa vuosi sitten, ja syrjähyppyni kesti puolisen vuotta siten, että vajaa 10 kertaa nähtiin, joista noin 5 kerralla seksiä muutaman viikonv älein. Mies tietää ja n. 3kk sitten sain viimein kaiken yhteydenpidon katki siihen mieheen. Tiedän, että vielä on liian aikaista, mutta jos teillä on omia kokemuksia, niin kuinka kauan kestänyt siihen,e ttä asia alkaa olla siinä määrin historiaa, ettei miehelle tule joka kerta seksin aikana mieleen, ketähän mä ajattelen tms. Jos roolit olisi toisin päin en tiedä pääsisinkö koskaan yli....
Kommentit (44)
Tsemppiä teille. Olen ollut 10 v parisuhdeterapeuttina ja kuulostaa siltä että selviätte kyllä kun sitoutuminen ja tahtotila on molemmilla noin vahva ja jos itse olet kerran hakeutunut myös yksilöterapiaan miettii mikä sua vieraan miehen syliin ajoi. Itse asiassa olette kadehdittavan läheisiä tilanteeseen nähden jo nyt. Teillä on just mahdollisuus entistä vahvempaa liittoon vaikka sen hinta oli kova.
Hei.
Vaimo petti aikoinaan minua. Hänellä oli salasuhde. Vei lasta harkkoihin ja sen aikaa touhuili erään miehen autossa.
Tuli kriisi, iso myrsky asiasta ja kävimme avioliittoneuvojalla. Päätimme jatkaa ja koitin unohtaa asian.Vaimo vakuutti että näin ei koskaan enää tule tapahtumaan. Olin ollut vaimoani huomioiva mies ja tietysti mietin itsekseni miksi näin minulle teki. Mitään selkeää vastausta en saanut mutta kertoi hän minulle että olen huomioinut häntä väärin... Mitä ikinä sillä tarkoittikaan. En muistutellut häntä pettämisestä. Jokunen vuosi meni niin käry kävi. Vaimolla uusi salasuhde. Vannoi taas että nyt jos jatkettaisiin niin enää koskaan hän ei petä. Asia oli minulle niin raskas että meinasi oma jaksaminen loppua tyystin. Erosimme ja surullisinta on että pienet lapsemme tästä kaikesta varmasti eniten kärsii. Itse olen sitä mieltä että suurin osa pettäjistä tulee sen toistamaan. Vaimokin sanoi että hän luuli ettei jää kiinni. Nyt vasta erottuamme olen tajunnut kuinka epäluotettavan ja valehtelevan naisen olin vaimokseni saanut. Valheita tulee edelleen ihan lastenhoito ja järjestelyasioista lähtien. Kuinka läheisestä ihmisestä tulee tuollainen.
Kenties sairastunut mieleltään vai mitä se voi olla. Miehiä hänellä on tullut ja mennyt eron jälkeen ja samalla kaavalla. Ventovieras mies tuodaan lasten kotiin yöksi ja jokunen viikko niin tyypistä ei kuulu enää mitään. Lapsille sanoo näitä miehiä vaan äidin kavereiksi.
Mun on vaan niin paha olla lastenki takia, mitä he kaikesta ajattelevat. Millaisen kasvatusmallin.
Ovat minulla vuoroviikoin ja kertovat näitä asioita ja kyselevät että miksemme äidin kanssa voisi muuttaa takaisin yhteen ja olla perhe. Ahdistaa tämä kaikki.
Mun mielestä salasuhteesta olisi vaikea päästä yli, mutta yhden kerran pettämisestä helpompi. Virheitä tapahtuu...En ymmärrä näitä jeesustelijoita tässä ketjussa, aika monessa pitkässä suhteessa petetään ja siitä on mahdollista päästä yli, jos rakkautta on tarpeeksi.
Petturiin en pystynyt enää luottamaan sekuntiakaan. Onneksi suhteemme oli kestänyt vain muutaman vuoden, eikä meillä ollut lapsia. Totesin, että elämä on edessä ja haluan uskoa, etteivät kaikki miehet petä. Nyt olen tapaillut todella mahtavaa miestä ja voin vain nauraa omalle tyhmyydelleni. En ole enää se sokea tytteli, jonka yli voi kävellä million vain.