Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sara sieppi häiriköi asukkaita

Vierailija
05.06.2017 |

Kommentit (252)

Vierailija
221/252 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateus sairastuttaa ja joutuu ennenaikaiseen hautaan.

Ihan aikuisten oikeesti; en kykene mitenkään ymmärtämään, mitä kadehtimista on elämässä, joka pyörii pelkästään ulkonäön ympärillä?

Mitä kadehtimista on elämässä, jossa typeryytensä vuoksi saa tunnettavuutta?

Mitä kadehtimista on feikkielämässä, jossa lavastetaan someen erilaisia tilanteita , joiden oletetaan omasta mielestä olevan hienoja ja upeita?

Minä säälin tätä porukkaa, mutta säälin myös teitä, jotka näette heidän kritisoimisessaan kadehtimista. Teidän elämänne on vielä tyhjempää kuin tuon porukan, koska ette elä omaa elämäänne, vaan olette syvällä tämän porukan elämässä. Oma elämänne on vain varjoelämää.

Vierailija
222/252 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siepin julkisuuskuva alkaa lähentyä Tuksua aina vaan enempi.

Miksi ihmeessä tyttö pilaa julkisuuskuvansa? Eikö muuta julkisuutta enää saa?

Mikä ihmeen "tyttö"? Aikuinen nainenhan hän on. No ehkäpä syy löytyykin juuri tuosta. Ollaan 'tyttöjä" vaikka pitäisi olla aikuisia naisia.

Onhan siellä se yksi keski-ikäinen pissisemokin. Kovasti "tyttöä" yrittää olla, mutta vuosimalli paljastaa iän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/252 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinko paistaa, joko Sara Sieppi on kuvannut itsensä teranssilla lasin kera? Vai onko matkoilla?

224/252 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

KATEELLISET, koettakaa kestää. 😀

Alli

Vierailija
225/252 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aurinko paistaa, joko Sara Sieppi on kuvannut itsensä teranssilla lasin kera? Vai onko matkoilla?

Ei vielä. On karmeassa kanuunassa...

Vierailija
226/252 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vielä. On karmeassa kanuunassa...

Odotellaan.

Vierailija
227/252 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä5591 kirjoitti:

Älä nyt viitsi olla tosikko. Tämähän on vain sirkushuvia kansalle. Sirkuksen pellen rooliin on ihan itse hakenut Sieppo.

Vierailija
228/252 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vauva mammat taas niin kateellisia :) jaxuhaleja kaikille xoxo

Ei vaan olen helvetin kyllästynyt yöllisiin bilettäjiin. Olen itsekin asunut aina kerrostalossa, pitänyt bileitä, mutta säännöt huomioonottaen. Olenkin ihan stadilainen syntyjäni,toisin kuin landeSieppo joka ei varmaan ihmisten sääntöihin ole tottunut maaseudulla asuessaan. 

Se vaan on niin että jos bilettää haluaa yölläkin niin on muutettava ok- taloon. Tosi typerä eukko.

Niin ja tämä uutinen vaikutti sinun uniin kuinka paljon? Jos olet niin sympaattinen muita kohtaan niin voin vakuuttaa että maailmassa on isompiakin asioita kun Sara Siepin bileet ja siihen kantaan ottaminen vauva.fi:ssä

Vierailija
229/252 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan aikuisten oikeesti; en kykene mitenkään ymmärtämään, mitä kadehtimista on elämässä, joka pyörii pelkästään ulkonäön ympärillä?

Mitä kadehtimista on elämässä, jossa typeryytensä vuoksi saa tunnettavuutta?

Mitä kadehtimista on feikkielämässä, jossa lavastetaan someen erilaisia tilanteita , joiden oletetaan omasta mielestä olevan hienoja ja upeita?

Minä säälin tätä porukkaa, mutta säälin myös teitä, jotka näette heidän kritisoimisessaan kadehtimista. Teidän elämänne on vielä tyhjempää kuin tuon porukan, koska ette elä omaa elämäänne, vaan olette syvällä tämän porukan elämässä. Oma elämänne on vain varjoelämää.

salty :D olet kateellinen

Vierailija
230/252 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin keskustelun innoittamana noita vanhoja "ummikot ulkomailla"-ohjelmia ja mun mielestä Sara on niissä ihan mukava ja kaiken lisäksi kauniskin.  Hyvämuotoinen vartalo on sitten kuin piste iin päällä.    On siinä Roopella oiken laadukas emäntä. Tuskin toista vastaavaa löytää, mikäli asiansa Saran kasnssa jostakin syystä sössii.

Vierailija
231/252 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä5591 kirjoitti:

Jep, selailin tämän läpi ja tulin tulokseen että kaikki ovat kateellisia, jo se todistelu että et ole kateellinen kertoo kateuden määrän :D jaksuja kaikille mammoille :) paha olo menee ohi, viimeistään kun saadaan uusi seiskan jymy uutinen.

Vierailija
232/252 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun mun metelöintiin ei sen koommin puutu ketään, ei edes naapurit uskalla tulla sanomaan :( Ainiin mutta  enhän ole helvetin hyvännäköinen malli joka ylipäätään herättää vitutusta keskiverto kansalaisessa. Suomalaiset ovat ainoa kansa maailmassa jotka maksaisi 50 euroa siitä että naapuri menettäisi 100 euroa. Kateellisuus on meidän suosituin kansantauti.

Vierailija
233/252 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siihenkin tautiin jotain lääkettä on. Mene nyt kipinkapin lääkäriin, tai jollekin uskomushoidon tekijälle. Saat varmasti apua.

Itse en oo kateellinen Saralle vaikka on kaunis ja kuvauksellinen. Itse oon saanut niin paljon muuta. Saralle kaikkea hyvää.

Vierailija
234/252 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus tulee ensimmäisenä mieleen poikkipuolisesta kommentista.. Kertoisko siitä, että kateus on itselle jotenkin hyvin vallitseva tunne!? Näin ei välttis muilla.

Vierailija
235/252 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä5591 kirjoitti:

Jep, selailin tämän läpi ja tulin tulokseen että kaikki ovat kateellisia, jo se todistelu että et ole kateellinen kertoo kateuden määrän :D jaksuja kaikille mammoille :) paha olo menee ohi, viimeistään kun saadaan uusi seiskan jymy uutinen.

Autuaita ovat puupäät, sillä he eivät huku. Eli toki olen kateellinen Saralle. Täytyy vaan yrittää pyyhkiä kyyneleet lisensiaatin papereihini, aika paljon muhkeampaan tiliotteeseen ja tyytyä ajattelemaan positiivisesti kuinka minä olen työssäni arvostettu vielä 50-vuotiaana koska arvostus ei johdu millään muotoa ulkonäöstäni.

Vierailija
236/252 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on joko sieppo itse, tai joku sen kaveri jauhamassa kateutta. Sieppo 'saa' kirjoitella järvisestä ja muista, mutta jos joku kirjoittaa sieposta, niin on heti yltiökade kaikelle mitä sieppo edustaa??

Hah hah mikä vitsi! Kateellinen, niin mistä?

Vierailija
237/252 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katselin keskustelun innoittamana noita vanhoja "ummikot ulkomailla"-ohjelmia ja mun mielestä Sara on niissä ihan mukava ja kaiken lisäksi kauniskin.  Hyvämuotoinen vartalo on sitten kuin piste iin päällä.    On siinä Roopella oiken laadukas emäntä. Tuskin toista vastaavaa löytää, mikäli asiansa Saran kasnssa jostakin syystä sössii.

Niinpä, samaa ei voi sanoa näistä viime aikaisista jutuista. Siitähän tässä ketjussa keskustellaankin että miksi Saralla on alkanut lipsua niin, ettei tuon aiemman julkisuuskuvan ylläpitäminen enää onnistu.

Vierailija
238/252 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siepolle taitaa sidukka ja vähän vahvemmatkin maistua...

Tuo ei kyllä ole naurun asia. Vähän pitäisi kyllä varoa tuon alkoholin läträämisen kanssa. Ei ainakaan ylpeillä sillä. Roopen luulisi tämän ymmärtävän. Tuo on salakavala riippuvuus, joka vie mukanaan, ennen kuin huomaakaan.

Mä selasin puolihuolimattomasti uusinta seiskaa ja jotenkin siinä Roopen äidissä oli niissä uusimissa kuvissa niin paljon samaa näköä kuin Sarassa että oikein piti pysähtyä katsomaan.

239/252 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa hermo mennä mammoilta kohta. 😀

Alli

Vierailija
240/252 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vielä ole niin noloa että 26-vuotias aikuispissis pitää teinibileitä mutta tuo suhtautuminen naapureiden vitutukseen on noloa. Lauantai-Sunnuntai-välinen yö on monelle normaalillet työssäkäyvälle ainoa yö viikosta kun voi rentoutua ja nukkua pitkät yöunet ja sen harvinaisuuden riistäminen on moukkamaista. Miksei bileitä voi lopetella siinä hiljaisuuden aikoihin ja siirtyä baariin möykkäämään?