Oliko teinisi eilen juomassa?
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin eile ryyppää oli nii chillii ku oli käty frendil!! Olin ottamas hatkat jos en ois muute päässy mut ei onneks tarvinnu ottaa ku sit joutuu sossuille taas :(. Mut juuh shottei tuli otettuu joku 13? mut oon ylpee ku en oksentanu vaik mun kaks frendii oksens iha vitusti mut onneks yks tyyppi ei juonu nii paljoo ja se huolehti niist en kyl muista jostai neljäst tunnist eilisest mitää oli kyl nii kivaa vaik sammuin puol viis yök!! Aamul olo oli iha paska mut aik perus krapula melkee oksensin sillonki mut silmätipat pelasti mun silmät ku tulin kotii joskus neljän aikaa iltapäiväl ettei silmist huomaa
ikää siis 13wSäälittävää... Oletko jäänyt ilman äidin rakkautta? Mitähän äitisi olisi tästä mieltä?
Niin oletko? Vai alkoko kovista itkettää?
Itken vaa sillo ku faija hakkaa mua
Yritä jutella tosta jollekin luotettavalle aikuiselle, tarvittaessa ota poliisiin yhteyttä. Et säkään ansaitse tollasta kohtelua.
Vierailija kirjoitti:
käty = kämppä tyhjänä eli vanhemmat ei kotona
Pistäkääpä aikuiset tää muistiin!
niin toi käty ei tarkota käteistä niinku joku teini yritti äidilleen selittää vaa kämppä tyhjänä eli tyhjään kämppään voiaan mennä ryyppäämään ja polttelemaan ei siis suinkaan viettämää leffailtaa ku vanhemmat ei oo kotona
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin eile ryyppää oli nii chillii ku oli käty frendil!! Olin ottamas hatkat jos en ois muute päässy mut ei onneks tarvinnu ottaa ku sit joutuu sossuille taas :(. Mut juuh shottei tuli otettuu joku 13? mut oon ylpee ku en oksentanu vaik mun kaks frendii oksens iha vitusti mut onneks yks tyyppi ei juonu nii paljoo ja se huolehti niist en kyl muista jostai neljäst tunnist eilisest mitää oli kyl nii kivaa vaik sammuin puol viis yök!! Aamul olo oli iha paska mut aik perus krapula melkee oksensin sillonki mut silmätipat pelasti mun silmät ku tulin kotii joskus neljän aikaa iltapäiväl ettei silmist huomaa
ikää siis 13wSäälittävää... Oletko jäänyt ilman äidin rakkautta? Mitähän äitisi olisi tästä mieltä?
En jää kiinni sille v*tun h*oralle enää kii kertaakaa oikeest v*ttu! Miks en sais juoda? No onha se laitoint mut eiks laki oo tehty rikottavaks?
Jeesus rakastaa sinuakin!
Oon ateisti sori
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin oletko? Vai alkoko kovista itkettää?
Itken vaa sillo ku faija hakkaa mua
Yritä jutella tosta jollekin luotettavalle aikuiselle, tarvittaessa ota poliisiin yhteyttä. Et säkään ansaitse tollasta kohtelua.
No viinan juomine on helpompaa ku kertominen
Vain mammanpojat ja mammantytöt juo viinaa. Se on heille äidinmaidonkorvike.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen kohta 17-vuotias ja olin juomassa Hämeenlinnan kirkkopuistossa. Kyl porukat tais tietää et olin juomassa ja että juomat sain isoveljeltä, mut ei ne kysynyt meenkö juomaan, tänään vaan vitsaili et onko krapula.
Että sellainen isoveli sulla. Ootko aatellu, että jos isoveljes jää tosta kiinni, se saa siitä rikosrekisterimerkinnän, joka ei ihan heti rekisteristä häviä. Rikrek vaikeuttaa monen työpaikan saantia ja estää kokonaan työskentelyn esimerkiksi lasten ja nuorten parissa. Kerropa sille rakkaalle isoveljellesi!
Etkö sä, tai oikeastaan kukaan muukaan tänne kirjottelevista tajua, että suurin osa teineistä juo alkoholia, tiesittepä sitä tai ette. Ja mistä teinit saa juomansa; no niiltä vanhemmilta kavereiltaan, isosisaruksiltaan, jne. Ei poliiseja ja sossuja kiinnosta yksittäistapaukset niin paljoa, että jaksais jokaikisen julkisella paikalla juovan ratsata ja sakottaa.
Se onriippuu aikuisilta vaan tyhmää olettaa ja luulla, että ne omat kullannuppuset ei jois alkoholia. Ei kaikki juokaan, mutta hyvin suuri osa juo. Ei ne teidänkään lapset oo aina siellä missä sanoo olevansa.
Jeesus rakastaa sinuakin!