Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko vanhemmat naiset kateellisia nuoremmille naisille koska he eivät voi enää pukeutua yhtä seksikkäästi?

Vierailija
04.06.2017 |

Olin kaupungilla napapaidassa ja "peppushortseissa" ja huomasin että moni vanhempi nainen katsoi sillain tuomitsevasti.. Mistä johtuu? Kateudesta?

N18

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joo, kyllä varmaan ovat hirmu kateellisia, juu.

Mutta tosissaan. Itse en ole koskaan välittänyt 'seksikkäästä' tai muusta wt-henkisestä pukeutumisesta, joten en sellaista osaa kaivatakaan, mut katselen kyllä hieman haikein mielin persoonallisia ja kokeilevia pukeutujia. Kaipaan niitä aikoja, jolloin sai pistää päälleen lähes mitä tahansa ja se näytti hyvältä, aloitettiin uusia trendejä, hätkäytettiin. Jengi saattoi nauraa pahimmille virityksille, mutta usein ne samantyyppiset viritykset myytiin niille naureskelijoille muotina muutaman vuoden kuluttua. (Tyyppiesimerkki oli aikoinaan esim. hiihtohousut. Kierrettiin vanhojen vaatteiden kauppoja etsimässä aitoja 50- ja 60-lukujen hiihtohousuja, koska ne olivat aivan loistavia käyttöhousuja. Kestävästä kankaasta, kapeita, taipuivat moneen kokonaisuuteen. Ja niitä ihmeteltiin, että tuommoisia vanhanaikaisia virityksiä, mikset käytä kainaloon asti vedettäviä farkkuja. No sitten hiihtarit keksittiin catwalkille ja myöhemmin supermarketteihin. Niistä tuli ns. esi-leggingsit. Just.)

Vanhempana tämä ei onnistu, herkästi tulee kuva pulimummosta, hassahtaneesta dementikosta, jos jotain vaihtoehtoisempaa pistää päälleen. Täytyy yrittää näyttää mahdollisimman normaalilta, jottei viedä laitokseen tai pistetä holhoukseen. Paitsi että vähän pitää aina erottua, ei pääse lepardi raidoistaan. Mutta se pitää tehdä pienemmin. 

tämä on niin totta! Nauttikaa nuoret, kun vielä voitte. Itse kanssa ihailen erikoisesti pukeutuvia ja aina ajattelen et noin mäkin pukeutuisin jos vielä voisin. Antaa ihmisten tuijottaa, ei se aina pahantahtoista ole. 

Vierailija
42/55 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on TODELLA kiusallista katsoa kun teinit pukeutuvat perseshortseihin kun koko perse ja takareidet on ihan muhkuralla selluliitista. Not sexy, trust me!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pukeudun joka päivä seksikkäästi vaikka olen 57v. Seksikkyys kun ei tarkoita paljastavia vaatteita ja överimeikkiä:D Sitten kun ap vähän aikuistuu hän tämänkin ehkä oppii, tosin moni luulee vielä mun ikäisenä että rintavako ja liian tiukat vaatteet läskit pursuten jotenkin tekisi naisesta seksikkään.... No, kaikki ei tietenkään opi! Mä tunnen pelkkää myötähäpeää ja useimmat miehet samoin. Ei ne halua näyttäytyä naisen kanssa joka näyttää siltä kuin olisi rahalla maksettu:D

Väitän, että esim valkoinen paita, siistit housut (vaikka tyylikkäät haalistumattomat, ehjät farkut tai suorat housut) tai kaunis hame ja hillityt korkkarit on seksikkäämpää kuin yksikään riepu joka roikkuu toisen olkapään varassa ja nuo persesortsit!

Tai mekot näin kesällä. Ei tarvitse olla vesirajaan vaan voi olla ihan normaalin pituisia (oman vartalon huomioiden). Yksi kauneimmista ja seksikkäimmistä mekoistani on vaalean vihreä kirjailulla koristeltu pellavainen kotelomekko josta kuultaa ihan aavistuksen läpi auringon osuessa sopivasti.  Tai turkoosinsävyinen kietaisumekko joka nuolee vartalon muotoja vyötäröä korostaen. Tai tummansininen pitsinen (ei sellainen alusvaatepitsi vaan "nyplätyn oloinen") kotelomekko juhlavampiin tilaisuuksiin.

Mulla ei ole mitään syytä olla kade ap reppanalle:D

Vierailija
44/55 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ysärinuorena on omalta kohdalta jäänyt paljastelumuoti väliin, muut jutut o!ovat silloin in. Choker toki on aikanaan ollut, ja trumpettilahkeet :D En yleensä kiinnitä juuri huomiota muihin ihmisiin, mutten kuitenkaan halua katsella kenenkään pakaroita ollessani kaupungilla, joten toivon jonkinlaisen häveliäisyyden paluuta muotiin. - Kateellinen ei tarvitse olla enää kenellekään, kun omat asiat ovat kunnossa, outo ajatus. Oma tytär on 16, eikä teiniydessä ole mitään kadehdittavaa. Hankalaa aikaa näyttää olevan edelleen.

Vierailija
45/55 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo aloitus. Kyllä me vathatkin kurpat voidaan pukeutua niukasti, jos siltä tuntuu.

Vierailija
46/55 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei. Katson ihaillen nuoria ja vanhempia ihmisiä, jotka osaavat pukeutua. Lauantaina ihailin poikani lakkiaisissa niin komeita nuoria miehiä puvuissaan ja kauniita nuoria naisia juhlamekoissaan, ihailin myös joitakin juhlavieraita ja opettajia, kauniita kampauksia, kenkiä ja tyylikästä pukeutumista.

Ei tulisi mieleenkään olla kateellinen yhtään kenellekään. Napapaita ja peppushortsit näyttää kauhealta kenen tahansa päällä. Arvostan hyvää makua ja tyyliä. Omalla tyttärelläni (16 v) oli juhlissa lyhyt, kaunis mekko, ei minihame kuitenkaan, sandaalit ja upea kiharakampaus, samaa tyyliä oli muillakin tytöillä. Kauniita nuoria naisia, elämä edessään, ihan liikutuin jo siitä. Aikansa kutakin, minulta ja muilta keski-ikäisiltä tuo aika on kaukana takanpäin, sen jälkeen on ollut jo pikkulapsiaika, ihanaa sekin ja nyt on taas uusi elämänvaihe, kun lapset aikuistuvat. Ihan rehellisesti voin sanoa, että juuri mikään ei kiinnosta vähempää, kuin seksikkäältä näyttäminen. 

Vierailija
47/55 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisiko joku määritellä nuoremman ja vanhemman kun minä välillä hämmenyn kumpaan kuulun?

N27

Vierailija
48/55 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäiset lapset joilla on halvat tyrkkyvaatteet pälyilevät aina jatkuvasti ympärilleen nähdäkseen muiden reaktiot. Miksi välität mitä muut sinusta ajattelee?

Vierailija
49/55 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kateellinen. En pukeutunut seksikkäästi nuorena enkä nyt vanhempana. Olen aina pukeutunut tyylikkäästi. Nykyinen seksikäs pukeutuminen on hyvin, hyvin kaukana tyylikkäästä. Paljastelu ei ole seksikästä se on vain tyrkkyä.

Vierailija
50/55 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kaupungilla napapaidassa ja "peppushortseissa" ja huomasin että moni vanhempi nainen katsoi sillain tuomitsevasti.. Mistä johtuu? Kateudesta?

N18

Voi höpsö kyllä sinäkin vielä joskus ehkä opit ettei paljastavalla ja seksikkäällä ole paljon tekemistä keskenään :)

Vierailija
51/55 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikelle on aikansa. Nuorena pitää saada tehdä omat vaatemokansa jotta oma tyyli löytyy. Nyt pukeudun ihan mielelläni oman ikäiselleni sopiviin vaatteisiin koska voin mennä ne päällä melkein minne tahansa ja olen aina korrektisti puettu. Korrekti ei ole synonyymi tylsälle.

Vierailija
52/55 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä paljon kuin 18-vuotiaat ovat kateellisia eläkeikäisille, koska eivät voi vielä pukeutua yhtä mummomaisesti.

Vierailija
53/55 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutko pohjoisessa? Meillä on vielä toppatakkikelit.

Vierailija
54/55 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myötähäpeää minä veikkaisin ennemmin kuin kateutta!

Vierailija
55/55 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sinua nuorta tyttöä.

Vanhemmat toivovat sinulle kaikkea hyvää. Fiksu pukeutuminen ei aiheuta kauhistelua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan