Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poikaystävä yrittää jatkuvasti saada minut maksamaan omia kulujaan, onko suhde tuhoontuomittu?

Vierailija
04.06.2017 |

Asutaan erillään virallisesti, mut käytännössä kuitenkin minun luona ollaan. Kaupassa meidän pitäis käytännössä käydä aina vuorotellen tai ainakin maksaa vuorotellen. Silti se menee usein niin, ettei mies suostu maksamaan moniakaan tuotteita, jotka on muka vaan minun, mutta sitten kotona kuitenkin syö niitä "minun" tuotteita! Samoin jos itse yritän ottaa yhteisestä laskusta pois jotain selviä hänen tuotteitaan, esim. partavaahtoa, alkaa hän hirveästi haukkumaan minua kaupassa pihiksi ämmäksi yms. Silloin tuntuu vaan helpommalta antaa sen partavaahdon mennä yhteiseen laskuun..

Samoin silloin, kun olisikin miehen maksuvuoro kaupassa, hän yhtäkkiä katoaakin paikalta esim. tekemään jotain Veikkauksen peliä toiselle kassalle tai ihan mitä vaan, jossa minun pitäisi huutaa hänet maksamaan, jotta hän kuulisi. Selitykset on aina aijaa, ei hän muistanutkaan. Ei varmaan niin! Mielestäni hän myös taktitoi aina kalliimmat ostokset minun maksuvuorolleni. Tyyliin jotkut shampoot yms, jotka ovat "loppumaisillaan".

Monesti hän myös itse ehdottaa, että menisimme johonkin ravintolaan syömään tai leffaan ja sitten maksuhetkellä jälleen liukenee jotenkin paikalta tai selittelee hänellä olevankin nyt niin tiukkaa jo tilanteessa, jossa on enää liian myöhäistä perua koko menoa. Liian monta kertaa olen nimenomaan leffaliput maksanut lopulta kokonaan, kun olen aluksi ollut se, joka ostaa ne.

Lahjojen ostokin on aina sellaista, että mies muistaa kovaan ääneen aina sanoa, paljonko hänen minulle ostamansa lahja on maksanut ja kertoo minulle suureen ääneen kalliita lahjatoiveitaan. Merkkipäivänä tai jouluna sitten ihmettelee jos paketistaan ei paljastukaan se hänen toivomansa kallis lahja, jolloin kommentoi saamaan lahjaansa joko ihan turhaksi tai ihan kivaksi, mutta se asia X olisi vaan ollut niin hieno ja hän sen oletti saavansa.

Rakastan häntä kovasti ja meillä on hauskaa yhdessä, mutta tämä ominaisuus hänessä vaan sieppaa niin kovasti. Varmaan menisi vielä pahemmaksi siinä vaiheessa, kun muuttaisimme yhteen. Varmaan mies tietää minun vihaavan julkisella paikalla riitelyä, joten en siellä vaan kehtaa huutaa häntä kassalle maksamaan tai käydä riitelemään siitä, mitkä tuotteet menevät yhteiseen laskuun ja mitkä eivät.

Onko joku saanut kesytettyä pihistä miehestä normaalia miestä, joka maksaa oman osansa mukisematta?

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse ja lujaa!

Vierailija
2/55 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No päätä ny hyvä muija itse, että onko vai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvänen aika. Eihän kyse ole miehen osaamisesta vaan siitä, ettei hän rakasta tai kunnioita sinua pätkääkään! Et voi kouluttaa ketään rakastamaan itseäsi, mutta itse voit oppia että et ole suhteessa, jossa sinusta ei välitetä. Ei rakastava, välittävä ihminen toimi niinkuin tuo mies.

Vierailija
4/55 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän rakastettavaa tuossa miehessä on?? Älä nyt hyvä ihminen anna toisen hyväksikäyttää itseäsi. Jos joku tekisi mulle tuollasen tempun että häviää paikalta kun on maksun aika niin se olis viiminen kerta kun tekee niin.

Vierailija
5/55 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai tää on provo? Miten mies voi olla niin ihana, jos on noin törkeä.

Heti jo ekana pisti silmään, että mies siis tosiaan voi haukkua "pihiksi ämmäksi" kassajonossa? Miten sellainen mies voi olla rakastettava? Puhumattakaan lopputekstissa olevista asioista...

Vierailija
6/55 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihi ja itsekäs ei muutu, ikinä.

Vierailija
7/55 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juokse ja lujaa!

Komppaan tämän kirjoittajaa. Lopeta suhde välittömästi! Mies ei muutu. Hyvä kun olet tajunnut tilanteen ajoissa.

Vierailija
8/55 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja ! Oletko holhouksen alla !!!

En katsoisi sekunttiakaan, maailman on miehiä täynnä !!!

Sinulla on mustapekka käsissä...eikä mikään mies.

Olet ihan tyhmä itse, vai päättääkö kaverisi sinun puolesta kaiken ?

Vierailija
9/55 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mietipä nyt oikeasti tilannetta eteenpäin.

Jos joskus haluatte lapsia niin oletettavasti saat maksaa kaikki omat ja lasten kulut ja mielellään myös miehen kuluista osan. Mitä luulet rupeaisiko jossain vaiheessa syömään suhdetta?

Huomioida mies sinua muuten? Esim seksissä? Laittaako ruokaa, siivoako, tekeekö muuten kotitöitä?

Jos jäljellä yksi suklaapala niin tarjoaako sinulle vai syökö kiireesti itse? Valitseeko leffat joita katsotte vai katsooko ihan mielellään myös sinun valitsemaasi leffaa?

Täytyy sanoa että itse heivaisin miehen tuolla perusteella kyllä heti pois. Aloituksen perusteella kuulostaa todella itsekkäältä. Harvoin kai perusluonne muuttuu paljon.

Vierailija
10/55 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juokse ja lujaa!

Älä nyt turhaan hoppuile. Mies yrittää vaan pitää hiaman jännitettä yllä. Vai haluisitko jonkun lassukan jota voit mielin määrin määräillä?

Jos mies on sinulle niin rakas, niin turha alkaa mieltä jostain partavaahdosta pahoittamaan. Mies on vaan rahapulassa, mutta ei halua tätä myöntää. Lainaa sille vaikka pari sataa (mutta ei tonnia enempää) Jos mies ei ole rakas, niin sitten vaikka lemppaat sen.

Vierailija
11/55 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tule toimimaan tuollainen kuppaus. Sano vaan että moro.

Vierailija
12/55 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei ole piheyttä, vaan hyväksikäyttöä.

Ap, lähde ja heti. En katselisi tuollaista loisimista sekunttiakaan ja voit itsekkin kuvitella miten se pahenisi jos asuisitte yhdessä. Millainen mies maksattaa naisella partavaahtonsa? Tai pyytää ulos syömään eikä maksa edes omaa ruokaansa. Älä elätä elättiä, säästä nekin rahat vaikka omaan asuntoon jos sellaista ei vielä ole tms. Tsemppiä!

Vierailija
13/55 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvitä onko hänellä oikeasti joku rahaongelma, jota yrittää sinulta oudolla käytöksellään peitellä. Jos kyse on vain pihiydestä niin toivoa ei ole.

Vierailija
14/55 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin suhteessa tollaseen niljakkeeseen. Kun se saa sut kiinni, esim. raskaaksi, alkaa helvetti. Maksat kaikki sen menot, autot, asumiset jne. Ja jos haluat puhua rahan käytöstä, saat turpiisi.

Juokse ja lujaa. Ja varoita miehestä kaikille.

Vierailija
15/55 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä, käyttää hyväksi. 

Vierailija
16/55 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee asua kerralla selväksi että kaikki asumiskulut, ruokakulut, leffaliput, mäkkörit sun muut maksetaan puoliksi. Jokainen elättää itse itsensä. Jos tämä ei poikaystävälle käy niin suhde poikki ja heti. Homman hoidatte niin että ennen kauppaan lähtöä kumpikin pistää 20 euroa käteistä yhteiseen kassaan. Ja sana käytäntö myös leffaan ravintolaan yms. Jos tyyppi asuu sun kämpässä niin maksaa puolet vuokrasta sulle ennen vuokranmaksupäivää.

Vierailija
17/55 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol. Täällä mammat juoksisivat saman tien pakoon, vaikka itse ovat luultavasti samanlaisia (monet esim. yrittävät kiristää seksillä tai ihan muuten vaan ). Suuri osa naisista on erikoistunut käyttämään miehen ansaitsemia rahoja.

Tämä on nyt sitä tasa-arvoa, arvoisat mammat. Tätähän olette halunnee vai kuinka?

Vierailija
18/55 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ihmettä, kuka tuollaista jaksaa katsella?? Mietippä kun kaverisi kertoisi kassalla karkuun kirmaavasta miehestä, etkai siihen tokaisisi, että onpa söpöä, lisää koulutusta?? :D kun laitat ostokset exceliin, niin mitenköhän epätasapainoon ostokset menevätkään? Mielestäni parisuhde ei ole senttipeliä, mutta selkärangaton ei saa olla, yhdessäoloon panostetaan, toista arvostetaan, eikä luikita mulkkuna pakoon vastuuta!

Vierailija
19/55 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli alkuvuosina tilanne, että mies maksoi suuren osan menoista, mutta nyt tilanne kääntynyt toistepäin työttömyyden ym.takia. Olis ihan ok muuten, mutta välillä selviää, että mies saa vanhemmiltaan rahaa & käyttää ne omiin menoihin. Samalla, kun mun rahat menee lainoihin ja laskuihin enkä saa itselleni mitään extraa koskaan. On tavallaan salaillut tätä, joten tajuaa itsekin ettei ihan reilus ole.

Vierailija
20/55 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lol. Täällä mammat juoksisivat saman tien pakoon, vaikka itse ovat luultavasti samanlaisia (monet esim. yrittävät kiristää seksillä tai ihan muuten vaan ). Suuri osa naisista on erikoistunut käyttämään miehen ansaitsemia rahoja.

Tämä on nyt sitä tasa-arvoa, arvoisat mammat. Tätähän olette halunnee vai kuinka?

Ei ihan lol. Minä katselin tuollaista (ei kyllä ihan yhtä räikeää) ja tein vielä pari lastakin sen kanssa, häpeäkseni myönnän. Kun lopulta sain tarpeekseni muustakin sluibailustaan ja läksin, tyyppi järjesti minut ulosottoon petkuttamalla osituksen. Niin että hyvä ap, kuuntele neuvoja ja heitä tuollainen mäkeen ennenkuin joudut oikeasti suremaan muutakin kuin leffalippuja.