Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia nettivalmennuksista?

Vierailija
04.06.2017 |

Onko jollain suositella hyvää nettivalmennusta kotona treenaamiseen ja ruokavalioiden kuntoon laittamiseen? Mitä mieltä fit farmista, fitness verstaasta tai fitness akatemiasta? Fitness akatemia kiinnostaa, kun se on jatkuva ohjelma, kun taas nuo muut kestää sen muutaman viikon, mutta ei ainakaan vielä vaikuta niin suositulta, kuin nuo em. Kertokaa kokemuksia? :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin rahan tuhlaamista. Ne lyö sulle samat ohjeet kouraan, mitkä ne antaa sadalle muullekin. Netistä löydät ilmaiseksi ohjeet

Vierailija
2/6 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa todella huonoja, kaikille annetaan samat laput ja niistä pitää vielä maksaa 29 - 99e. Etsi itse tietoa netistä niin siinä samalla viisastut ja netin rahastajilta jää rahat saamatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis vaan helpompaa, kun yhdestä paikasta tulis kokonaisuudessaan ohjeet, ku netti on täynnä erilaisia juttuja, varsinki ravinto puolella... mua ainakin motivoisi enemmän, kun olis joku henkilö, jolta kysyä asioita tai yhteisö, jossa muilla on samoja päämääriä. Olin joskus sellaisessa mukana ja opin paljon lisää elämänhallinnasta, liikkumisesta, liikkeistä, ruokavaliosta ja lisäravinteista. En silti tarpeeksi, ja haluaisin kokeilla jotain muuta! Fitverstaasta oon kuullut hyvää, mutta en tiedä sitten..

Vierailija
4/6 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi omalta paikkakunnaltasi joku täyspäisen oloinen personal trainer, jolla on terveydenhuollon koulutus ja jolla EI ole mitään kytköksiä verkostomarkkinointiin yms. Veikkaan, että saat halvemmalla paremman ja ennen kaikkea yksilöllisen valmennuksen kuin ostamalla nettivalmennuksen

Vierailija
5/6 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olis vaan helpompaa, kun yhdestä paikasta tulis kokonaisuudessaan ohjeet, ku netti on täynnä erilaisia juttuja, varsinki ravinto puolella... mua ainakin motivoisi enemmän, kun olis joku henkilö, jolta kysyä asioita tai yhteisö, jossa muilla on samoja päämääriä. Olin joskus sellaisessa mukana ja opin paljon lisää elämänhallinnasta, liikkumisesta, liikkeistä, ruokavaliosta ja lisäravinteista. En silti tarpeeksi, ja haluaisin kokeilla jotain muuta! Fitverstaasta oon kuullut hyvää, mutta en tiedä sitten..

Suurin osa personal trainereista tuputtaa jotain määrätyn merkkistä lisäravinnetta ilman sen kummempia perusteluja koska suurin osa ei tiedä niistä laatuasoista juurikaan mitään. Jos ei tuputeta niin se on jo hyvä merkki.

http://keskustelu.suomi24.fi/t/14418129/nain-testaat-ptn-rehellisyyden

Vierailija
6/6 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin suositella lämpimästi. Ostin Fitnessakatemian juuri tuon pitkäjänteisyyden vuoksi, plus että sieltä tulee ravintovalmennus ja mentaalivalmennus samaan maksuun :).  Tykkään myös siitä, että voin kysyä tarkennuksia tai muutoksia ohjelmiin tarvittaessa.

Ei minulla riittäisi aika lukea kaikkia foorumeita läpi ja etsiä juuri itselle sopivaa treeniohjelmaa, olen valmis muutaman kympin maksamaan ajan säästöstä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan