Miksi liikunnallinen elämäntapa ja tavoitteellinen treenaus leimataan pinnalliseksi?
Kyse on ensisijaisesti terveellisestä elämäntavasta ja timmimpi ulkokuori on vain bonusta.
Pikaruoalla ja parin kilometrin kävelylenkeillä ei pysytä terveenä ja se on fakta. Plus kokoiset mallit eivät ole hyvä roolimalli
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Kyse on ensisijaisesti terveellisestä elämäntavasta ja timmimpi ulkokuori on vain bonusta.
Pikaruoalla ja parin kilometrin kävelylenkeillä ei pysytä terveenä ja se on fakta. Plus kokoiset mallit eivät ole hyvä roolimalli
Vastasit itse omaan kysymykseesi :)
Kuvittelet olevasi roolimalli eli tuot itseäsi ja elämäntapaasi tykö joka paikassa ja välissä, teet siitä meriitin ja pidät itseäsi parempana. Keskity vain tekemään älä neuvomaan ja ohjeistamaan. Et ole yhtään parempi ihminen kuin kuka muu tahansa sen vuoksi. Vaikka kuinka huutaisit "Katso ja kehu minua kuinka olen hyvä!". Se jos mikä on pinnallista.
Usein juuri ei-liikkuvat ja huonossa kondiksessa olevat ovat pahimpia negailijoita ja kiukuttelijoita. Samat ihmiset valittaa koko ajan surkeaa elämää ja sitä, ettei kukaan halua olla niiden kanssa. Onko mikään ihme, jos elämässä ei näe mitään hyvää ja kaikki on paskaa? Liikunnallisilla ihmisillä on lähes poikkeuksetta positiivisempi asenne ja myönteisempi suhtautuminen asioihin.
Ei ketään kiinnosta mitä teet vapaa-ajallasi. Mutta tarviiko sitä omaa treenausta ja kuvia ruoka-annoksista ja hedelmäsalaateista jatkuvasti laittaa instagramia ja naamakirjaan? Se väsyttää ihmisiä ja suoraansanottuna ketuttaa. Ja normaali kotiruokaa syövät perheet syövät muka huonosti kun emme syö vihersmoothieita ja voi kauhistus, vehnääkin välillä.
Aivan järkyttävä muutos päänmuodossa ym., ei vaikuta kovin terveeltä tuo touhu. Onko muutoksen syynä hormonit vai Fastin huonolaatuiset lisäravinteet? Itse veikkaisin hormoneja.