Miksi kuuskymppisetkin ottaa treffipalstoilla yhteyttä naisiin jotka ovat puolet heidän iästään
Luuleeko ne oikeesti että heillä on jotain saumaa? Tai viisikymppiset. Ei kiitos!
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät ole naisia. Me otamme yhteyttä ihan kehen haluamme. Tätä voi olla vaikea ymmärtää, mutta omanarvontuntomme ei ole kiinni siitä, mitä joku randomi vauvapalstalla ajattelee.
Ai ettekö? Joka päivä on monta aloitusta kilttimiehiltä ja miesasiamiehiltä ja vaikka keneltä, että kun naiset on niin nirsoja ja kun ei kelpaa?
Tuollaisia vässyköitä en kutsuisi edes miehiksi. Todennäköisesti provoja.
Itse olen äärimmäisen harvoista kiinnostuva, enkä voi sille mitään.
Jos joku huomattavasti nuorempi tulisi vastaan ja hän olisi kuitenkin sopiva, niin minun olisi järkevää ajatella häntä kumppanikseni.
Käytännössä en kuitenkaan ehdota koskaan mitään kenellekään, sillä parisuhteistani on ollut minulle paljon surua ja vaivaa ja olen tajuamassa, että vähemmällä pääsen kun pysyn yksin.
Parisuhdehistoriani ei ole mittava - vain kaksi pitkää suhdetta, mutta noissakin on jälkikäteen arvioituna se toinen liikaa. Olisi pitänyt olla silloin viisaampi.
Ilmoituksiin palstoilla voitte suhtautua ihan niinkuin huvittaa,mutta ette te täällä voi kuitenkaan rajoittaa kenenkään vapautta osallistua niihin.
Vierailija kirjoitti:
Ilmoituksiin palstoilla voitte suhtautua ihan niinkuin huvittaa,mutta ette te täällä voi kuitenkaan rajoittaa kenenkään vapautta osallistua niihin.
Ei rajoitetakaan, vaan ihmetellään miksi vanhemmat miehet on niin tyhmiä että etsivät nuoria naisia turhaan kun eivät nniitä kumminkaan saa.
Vierailija kirjoitti:
Työkaverini on 36 v ja miehensä on 62 v.
Ex on 62v. Ikäero oli yks mikä tökki pahasti. Liian vanha.
N46
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät ole naisia. Me otamme yhteyttä ihan kehen haluamme. Tätä voi olla vaikea ymmärtää, mutta omanarvontuntomme ei ole kiinni siitä, mitä joku randomi vauvapalstalla ajattelee.
Mulla on oikeus ja omanarvontunto :D Kyllä mahtaa käydä elämä raskaaksi kun tuota toteuttaa, kun pakkeja satelee. Sitten onkin hyvä tulla vauvapalstalle itkemään kun naiset on niin nirsoja.
Jos ei ota yhteyttä on 100 % varmaa, ettei pääse treffeille. Jos ottaa yhteyttä on mahdollisuus. Vaikka mahdollisuus olisi kuinka pieni; se on kuitenkin olemassa. Sinänsä ihan loogista käytöstä kun mitään menetettävää tilanteessa ole. Eikö se ole vain imartelevaa kun joku pitää kauniina. Miksi siihen pitää niin vakavamielisesti suhtautua. (Ihan oikeasti tuskin flaksi käy kovin tiuhaan noilla herroilla)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N46
No miksi aloit suhteeseen jos ikäero tökki pahasti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N46
No miksi aloit suhteeseen jos ikäero tökki pahasti?
Muuten tykkäsin hänestä. Ajattelin että ikäeroon tottuu. Erosin lopulta koska en kestänyt sitä enää. Liian mustasukkainen ym. paskaa.
Kaveri (naimisissa, ei uusia pariutumissuunnitelmia) teki testin. Teki kaksi profiilia johonkin tinderiintaivastaavaan. Toinen oli mies, toinen nainen. Miehestä hän teki monin tavoin kiinnostavan ja sopivan perusteellisen profiilin. Naisesta lähinnä sellaisen "moi, olen nainen"-tasoisen. Mieheen ei kukaan ottanut yhteyttä, naiselle niitä tulvi.
Eli: moni mies yrittää ihan ketä tahansa, miehillä on sitten työläämpää. Oliko tässä joku pointti? En tiedä, ehkä on ehkä ei. Tuli vaan mieleen kuin näitä luki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei rajoitetakaan, vaan ihmetellään miksi vanhemmat miehet on niin tyhmiä että etsivät nuoria naisia turhaan kun eivät nniitä kumminkaan saa.
Jokaisella on lähipiirissä esimerkkejä siitä että on saanut.
Nuori nainen on vähän niin kuin kettu tai lohi, sitä kannattaa pyytää vaikka ei saisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaisella on lähipiirissä esimerkkejä siitä että on saanut.
Nuori nainen on vähän niin kuin kettu tai lohi, sitä kannattaa pyytää vaikka ei saisikaan.
Ja tässä taas loistoyksilö, joka vertaa naisia eläimiin. Lähipiirin esimerkit taas on tasoa "tunsin kerran yhden tyypin jonka veli kertoi saaneensa 80-kiloisen ahvenen ihan naapurijärvestä".
Varmaan samasta syystä, kuin 20-30 vuotiaat naiset vastaavat kuusikymppisten hyvin toimeen tulevien miesten ilmoituksiin. Kumpikaan osapuoli ei usko pyyteettömään rakkauteen, vaan hakee muunlaista win-win tilannetta.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ottaa yhteyttä myös yli kolme kertaa vanhempiin naisiin.
Kolme kertaa vanhempi? 20 v. ottaa yhteyttä 60 v... epäilen vahvasti 😂
Vierailija kirjoitti:
Kaveri (naimisissa, ei uusia pariutumissuunnitelmia) teki testin. Teki kaksi profiilia johonkin tinderiintaivastaavaan. Toinen oli mies, toinen nainen. Miehestä hän teki monin tavoin kiinnostavan ja sopivan perusteellisen profiilin. Naisesta lähinnä sellaisen "moi, olen nainen"-tasoisen. Mieheen ei kukaan ottanut yhteyttä, naiselle niitä tulvi.
Eli: moni mies yrittää ihan ketä tahansa, miehillä on sitten työläämpää. Oliko tässä joku pointti? En tiedä, ehkä on ehkä ei. Tuli vaan mieleen kuin näitä luki.
Mulla suurinpiirtein tuommoinen ilmoitus. Mamut lähettää flirttejä, ehkä 2 normaalia viestiä ja joitain fwb- viestiä puolessa vuodessa. Profiilissa käy katsojia mutta siihen se jää.
Eli ei kaikilla naisillekaan ole vientiä. Enkä mielestäni ihan suohirviö ole, liekö sitten jo ikä mikä tökkii. Tai ehkä on niin paljon kauniimpia tarjolla. Syö jo melkein itsetuntoa kun aina puhutaan että niitä viestejä tulvii ovista ja ikkunoista :) N44
Perskele helevata sentään! Eikö meille 75+ miehillä saa muka olla seksielämää ja mieleisten, yhä timmien ja sopivan ikäisten muijien kanssa?! T. Pena
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ottaa yhteyttä myös yli kolme kertaa vanhempiin naisiin.
Kolme kertaa vanhempi? 20 v. ottaa yhteyttä 60 v... epäilen vahvasti 😂
Jos aletaan saivarrella sanonnoilla, niin tehdään se edes oikein. Kolme kertaa vanhempi on 20-vuotiaalle 80 v.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan samasta syystä, kuin 20-30 vuotiaat naiset vastaavat kuusikymppisten hyvin toimeen tulevien miesten ilmoituksiin. Kumpikaan osapuoli ei usko pyyteettömään rakkauteen, vaan hakee muunlaista win-win tilannetta.
Maksullisille naisille on omat sivustonsa. Miksi nämä miehet etsivät palveluja DEITTIsivustoilta?
Siks kun ne hakee DEITTIseuraa mutta maksaa kaiken ja vähän ylikin. Deittailuun voi kuulua seksi kuten normaalistikin.
Minuun otti yhteyttä kuusikymppinen mies, joka väitti olevansa 39-vuotias. Itse olen 34. Hän oli tehnyt 39-vuotiaan profiilin, ja lähetti minulle kuvia, joissa oli noin nelikymppinen mies. Kirjoiteltiin kaksi viikkoa, ja vaikutti oikein mukavalta itseäni viisi vuotta vanhemmalta mieheltä, ja sovittiin, että tavataan. Meinasin tippua aivan, kun paikalle saapui harmaantunut kuusikymppinen. Kuvat olivat kyllä hänestä, mutta parikyt vuotta vanhoja. Voi apua. Olin paikalla viisi minuuttia ja häivyin järkyttyneenä. Mitähän se oikein kuvitteli? Että koska tulen tapaamaan 39-vuotiasta miestä, niin en juokse sitten karkuun 60-kymppistäkään :0 ??