Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kuuskymppisetkin ottaa treffipalstoilla yhteyttä naisiin jotka ovat puolet heidän iästään

Vierailija
03.06.2017 |

Luuleeko ne oikeesti että heillä on jotain saumaa? Tai viisikymppiset. Ei kiitos!

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ottaa yhteyttä myös yli kolme kertaa vanhempiin naisiin.

Kolme kertaa vanhempi? 20 v. ottaa yhteyttä 60 v... epäilen vahvasti 😂

Eppäillä soppii.

Tosi on kyllä ja useinkin. Vastaan tavallisesti, että ei kiitos, olet nuorempi kuin omat poikani. Tulee vastaus, että mitä se haittaa? Lopetan keskustelun siihen.

Ei kyllä kiinnosta alle nelikymppiset.

t. nainen 58 v

Vierailija
42/47 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun otti yhteyttä netin kautta hyvin toimeen tuleva about 60 v. mies.Hetken kirjoittelin ja olin jo sopia treffeistä,kun "heräsin" aionko todella miettiä suhdetta ja vakavampaa suhdetta tuon ikäiseen.Itse olen jo 45.v No-No..lopulta tulin järkiini,koska minulla on vaan tämä ainoa elämäni ja en lähde tuhlaamaan sitä ja hukkaamaan aikaani lopulta mieheen,kenen kanssa en hyvin todennäköisesti halua vanheta.Etsin kyllä ikäistäni miestä ja joka on suunnilleen samanaikakauden kasvatti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiltä puuttuu joku pala aivoista, joka antaisi heille itselleen realistisen kuvan itsestään - ei sitä haavekuvaa mitä he olivat nuorena ja silloinkin haaveissaan.

Vierailija
44/47 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole muuta antaa

Kuin tämä nuoruutein

Sulle sen tahdon kantaa

En ota itsellein

Huominen päivä ei meitä

Vaaranna varjollaan

Kun sinun saan vain olla

Täysin ja kokonaan

Vierailija
45/47 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmoituksiin palstoilla voitte suhtautua ihan niinkuin huvittaa,mutta ette te täällä voi kuitenkaan rajoittaa kenenkään vapautta osallistua niihin.

Ei rajoitetakaan, vaan ihmetellään miksi vanhemmat miehet on niin tyhmiä että etsivät nuoria naisia turhaan kun eivät nniitä kumminkaan saa.

No ehkä he sitten ovat arvioineet saavansa jonkun vastauksen ja päättäneet kokeilla onneaan.

Ehkä se heidän seuranhakunsa  siellä sitten onnistuu,tai ehkä ei.

Vaikeahan sitä ulkopuolisen on tietää ja aivan  hyödytöntä alkaa arvailemaankaan, eivätkä ne asiat yleensään (siis minkään ilmoituksen osalta) kenellekään kolmannelle osapuolelle minkään  palstan sääntöjen mukaan  kuulukaan.

Palstan ylläpitäjät taas  saavat saman  maksun kaikista ilmoituksista ja ovat vastuussa ainoastaan julkaisemiensa  seuranhakuilmoitusten  laillisuudesta.

He eivät ole siellä arvioimassa kenenkään asiakkaansa älykkyysosamäärää,tai 'viisautta' tai tyhmyttä' .

Tai myöskään ihmettelemässä.

Eikö sinunkin kannattaisi keskittyä vain niihin ilmoituksiin jotka sinua siellä kiinnostavat,ja valita niiden joukosta se mielestäsi sinulle itsellesi  sopivin sen sijasta ,että keskittyisitkin siellä vain   niiden muiden ilmoitusten ihmettelyyn ?

(Siis niiden sellaisten, jotka  sinua siis eivät kiinnosta )

Vierailija
46/47 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perskele helevata sentään! Eikö meille 75+ miehillä saa muka olla seksielämää ja mieleisten, yhä timmien ja sopivan ikäisten muijien kanssa?! T. Pena

Mitä se timmi nuori nainen saa rapistuneelta selkä kumarassa kävelevältä eläkeläiseltä?

Vierailija
47/47 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin eron jälkeen hetken deittisivustolla 40-vuotiaana ja päädyin sopimaan treffit miehen kanssa, jolla oli mukava profiili ja kivannäköisiä kuvia. Tapasimme ravintolassa illallisen merkeissä ja näin kyllä heti että kuvat eivät olleet ihan tuoreita. Mies selitti heti alkuvaiheessa että niinno, ilmoituksessa hän oli laittanut iäkseen 50 vuotta mutta unohtanut päivittää profiilinsa ja oli oikeasti 55. Lopputreffit kuuntelin monologia siitä miten eläkerahastoihin sijoittaminen on monella tapaa hyvä juttu. En lähtenyt uusille treffeille, kun tyypin eläkesäästöt eivät kiinnostaneet. Myyntipuhe oli kyllä kiinnos... eikun tylsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän