Millä sanoilla jättää mies, kun ei edes oikeasti haluaisi tehdä sitä:(
Ei löydy sanoja, kun en haluaisi oikeasti että mies unohtaa mua. Kyseessä salasuhde, mä en vaan voi lähteä nyt omasta parisuhteestani ja tilanne käynyt liian raskaaksi henkisesti kaikille.
Kommentit (7)
Jätän sinut, vaikka oikeasti haluan että itket perääni lopun ikääni. Draamakiintiö on vielä vajaa, niin että jos viitsisit, laita kaipaavia viestejä (mieluiten klo 21-22, mies on silloin yleensä autotallissa eikä ehkä jäädä kiinni).
Hastala vista, tavataan seuraavassa elämässä.
Kuule, mä en halua enää pitää yllä tätä jännitettä meidän välillä. Olit ja olet upea, mutta ollaan jatkossa vaan tuttavia. OK?
Musta tuntuu, että nyt on aika hiljaa kiittää ja kättä puristaa, Tästä eteenpäin meidät liittää yhteen vain muistojemmme maa. Mutta kyllä tästä jäi jälki mieleen ja mun unelmiin. Mä haluan nyt vaan laulaa sulle näkemiin.
Sanot kuten asia on. Viisainya olisi kyllä kysyä ensin, että mitä häm ajattelee... kadut jos et kysy.
Tietenkin käytät legendaarista Mertarantaa ja ilmoitat
se on siinä
ei mies voi olla ottamatta hattuaan päästä ja ymmärtämättä tilanteen dramaattista loppua.
"Jätän sut, vaikka en oikeasti edes haluaisi tehdä sitä. En voi lähteä omasta parisuhteestani. Sori :("