Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Mun kokis unohtu kassalle :(
03.06.2017 |
Kylmä ihana kokis jota odotin koko päivän
Kommentit (24)
Kaupoilla on velvollisuus antaa asiakkaalle hänen unohtamansa tuote. Mene vain kertomaan kassalle että jätit sen, niin saat hakea hyllystä uuden, ellei se ole kassapöydän alla odottamassa :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olen kaupassa töissä ja ainakin meillä unohtuneita tuotteita kysellään infosta! Sinne vaan ja kuitti mukaan, jossa näkyy että olet ostanut sellaisen tai jos ei ole niin kerrot päivämäärän ja tuotteen ja sieltä kyllä osataan sanoa, että onko sellainen tuote todellakin jäänyt asiakkaalta. :)
Alue: Aihe vapaa
pepe makea kuule!