Nipistävä/pistävä menkkakipu tullut synnytyksen jälkeen
Ennen ei mitään menkkakipua. Nyt tuntuu kuin joku pihdeillä nipistäisi kohtua. Onkohan ihan normaalia? Neljät menkat ollut ja kaikissa sama juttu. Nipistely alkaa jo ennen vuotoa
Kommentit (3)
Joskus teininä oli sellaista painontunne kipua, mikä kai normaali menkkakipu, mutta menkkakivut lähti kokonaan ensimmäisrn synnytyksen jälkeen, nyt sitten ei ole tuota painontunnetta ollenkaan, pelkkää nipistelyä
Ap
Mä olen kolmekymppinen synnyttämätön ja viimeisen vuoden aikana kuukautisten yhteydessä on alkanut olla pistävää kipua. Itselläni kipu tuntuu keskellä kohdun kohdalla mutta myös jonkun verran oikealla puolella. Muu kuukautisiin liittyvä kipu hoituu särkylääkkeillä, mutta tuohon pistävään kipuun ei ole auttanut edes Burana 600mg + parasetamoli 1g -yhdistelmä (jäivät hampaanpoistosta). Lisäksi kuukautisten aikana tulee nykyään valtavan kokoisia limakalvoriekaileita.
Kävin vaivani kanssa tk-lääkärillä, joka sanoi, että "joo, varmaan se sattuu kun tuollaista on". Ja siinä se, ei puhettakaan esim. gynekologisesta tutkimuksesta tai mitään. Huvittaa sekin, että jouduin säästämään viisaudenhampaan poistamisen takia saamiani särkylääkkeitä kuukautiskipuja varten kun tiesin, että kuukautiset ovat paljon kivuliaammat mutta niihin ei saa mitään lääkkeitä.
Sama juttu minulla. Sellaista inhottavaa sukkapuikkotyyppistä pistelyä, jossain kohdunkaulan kohdalla. Kävellessä melkein haukoin henkeä. En ole vielä käynyt lääkärissä.