Te kellä on raskaana ollessa olleet verenpaineet kotimittauksissa korkeat.
Mitä teillä näyttää verenpaineet sitten äippäpolilla?
Tuntuu jo turhalta mitata paineita enää kotona. Kotona ja neuvolassa ovat verenpaineet olleet välillä 160/100 ja korkeammatkin. Ja useampana päivänä peräkkäin. Sitte äippäpolilla ovatkin enää 130/80
Hyvähän se vain olisi jos olisivat aina tuota tasoa. Mutta miksi ne ovat minulla kotona ja neuvolassa korkeat mutta äippäpolilla matalat. Sitten siellä vain sanotaan että hyväthän nämä ovat ja passitetaan kotiin sen näköisenä että taas tuo tuli turhaan käymään täällä...
Mitä hyötyä näistä kotimittauksista on jos äippäpolilla eivät välitä niistä ja siellä jostain syystä ovat paineet aina alhaisemmat.
Kommentit (3)
Ja mittari on ihan kunnon verenpainemittari, myös kalibroitu
jännittääkö teitä mittaus? tulitteks pyörällä 7km vastatuuleen kaks muuta kersaa tarakalla? ja verenpainepotilaillehan ei suositella kotimittausta kun ei näytä nämä kotivehkeet oikein (tarkoitan nyt siis vanhuksia yms.) onhan se kiva lisä askare kotiin..
mulla ei saatu sillä koskaan oikeita lukemia. (läski siis olen) tai olin =) sairaalassa kunnon koneet, kotimittarihan häiriintyy jopa jos samaan aikaan puhuu. mulla oli joku omroni neuvolasta lainassa.