Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita raskaana olevia klexanen piikittäjiä?

Uusipiikittäjä
02.06.2017 |

Moi, toivottavasti löydän muitakin klexanen pistäjiä, tuki olis tarpeen! :) Kaks kertaa olen nyt pistänyt ja ihan kamalaa se on! Käden tärrää ku inhottaa ja kipeäähän se sitten tekee :/ taitaa mennä aikaa että totun... Kauanko muilla on mennyt? Onko ollu sivuoireita? Onko vauva selvinnyt? Mulla on geenimutaatio ja sen vuoksi hyytymäriski suuri ja takana keskenmenoja vissiin sen vuoksi. Selvis nyt kun kävin eilen varhaisultrassa, oli lapsettomuushoitojen tulokset tullu samalla... Hyvä sinänsä että nyt voi kokeilla olisko tästä apua mutta kyllä mua epäilyttää ja pelottaa käyttää tota. Mitä jos se tekeekin hallaa pikku alkiolle.... Tai mun keho alkaa vaatia jatkuvaa ohentamista ja tulee heti veritulppa kun lopettaa käytön.. tai tai tai... Apuva! :)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä mutaatio sulla on? Mulla on heterotsygootti factor V leiden. Eli vain toiselta vanhemmalta tullut. Jouduin pistämään vasta synnytyksen jälkeen joitakin viikkoja. Ekassa raskaudessa myös raskaana ollessa, mutta se on nykyisin muuttunut. Pistäminen sattuu ja aine kirvelee, eikä siihen totu. Joka kerta jouduin skarppaamaan, mutta kun tietää, että sen tekee pienen ja oman henkensä parhaaksi, niin kyllä se onnistuu. Hirveän kallistakin se oli ainakin minun kelakorvauksella.

Siihen ei tule riippuvaiseksi, eikä se tee mitään haittaa sikiölle. Ole huoletta :) Onnea raskauteen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan