Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Oletko onnellinen/onneton? ja mikä saa sinut tällä hetkellä onnelliseksi/onnettomaksi?

Vierailija
28.03.2006 |

Mulla murheena juuri nyt avioliitto joka säröilee...riitaa miehen kanssa. Onnellinen olen lapsistani ja siitä, että mulla on mahdollisuus hoitaa heitä kotona. Nämä tulevat ensimmäisenä mieleen.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellinen olen lapsistani ja siitä että he ovat terveitä.. onneton sen takia että valtion päättävät elimet eivät mahdollsita heidän kanssaan olemista äitiysloman jälkeen !!!!! Ei talolainaa maksella kodinhoidontuilla!!!

Vierailija
2/12 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettomuus painaa mielen matalaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...lapsestani, ihanasta miehestä, kauniista kodista, hyvästä työpaikasta.

Olen onneton sekundäärisestä lapsettomuudestani ja että mies on työmatkalla.

Vierailija
4/12 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellinen olen lapsista mutta myös tästä avioliitosta. Ollaan miehen kanssa oltu vappuna 14v. yhdessä. Onneton olen siitä että siskoni sai taas keskenmenon :( Iloa elämään tuo myös se että mun äidiltä leikattiin aivosyöpä 6kk sitte,eilen kertoi lääkäri että magneettikuvat ovat puhtaat. Syöpä on selätetty... -toivottavasti!

Vierailija
5/12 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella onnellinen. Ja miksikö? No varmaan siksi, että olen elämässäni kokenut jo niin paljon kaikkea ikävää että tiedän, että mitä sekin on kun ikävyyksiä tulee ja tulee, vuosi toisensa perään. Perusluonteellani ikävyydet on kuitenkin kohdattu ja ohitettu, tosin paljon uusia tuuliakin se on elämään vaatinut.

Nämä tavalliset hetket arjessa ovat just sitä parasta elämää, kuten se, että mies ja poika leikkii legoilla tuolla pojan huoneessa ja romina kuuluu tänne vatsatautisen palstailijan korviinkin ;-)

Vierailija
6/12 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

, koska mieheni ei halua lapsia. En tiedä erotako, vai jatkaako.

Vierailija
7/12 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mielestäni paljon helpompi vielä nyt erota, kuin katkeroitua miehellesi ja kentien tajuat asia liian myöhään... Tsemppiä!

Vierailija
8/12 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime metreillä raskaana, hormoonit heittää vissiin häränpyllyä, kun olen itkenyt viimeset puoli tuntia.. kaikki tuntuu nyt niin " kamalalta" , synnytys jännittää.. ja mies ei tunnu tajuavan mun tunnetiloja lainkaan.. ja eihän se tietty tajuakaan.. kun itkeskelen siltä " salaa" !

Vierailija
9/12 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellinen olen ihanasta perheestäni, jonka olemassaolo on enemmän kuin sinkkuaikoina uskalsin toivoakaan.

Vierailija
10/12 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

surettavat ja aiheuttavat huolta.

Vierailija
11/12 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä sujuu mukavasti ja lapsettomuushoidot tuovat toivoa.

Vierailija
12/12 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellinen:

- lapsista, terveitä ja mukavia

- Kodista

- omasta terveydestä

Olen onneton:

- riitoja miehen kanssa

- mies aina töissä

- oma työni on KAMALAA