Miksen saisi tampata mattoja yöllä?
Yöllä on parempi ilman laatu kun ei ole autojen pakukaasuja ilmassa. Kestänhän minäkin naapureiden ääniä esim vessassa käyntejä ilalla.
Kommentit (9)
Yöllä nukutaan ja levätään.
Työssäolijat täytyy huomioida aikasine herätyksineen.
Ole fiksu ja osoita se käyttäymällä kohteliaasti sekä muut huomioiden.
Kuka nykyaikana hakkaa pölyjä kiinni mattoihin? Nykyään riittää imurointi ja tuuletus. Kyllä niistä vähän sitä pölyä lähtee, mutta heikommin kuin imuroinnilla ja osa tamppautuu kiinni.
Tamppaan minäkin öisin ei naapurit paljoo kiinnosta.
Tietysti saat!
Ihan samoin kuin mun naapurit tamppaa, kolaa, kiljuu rapussa, luukuttaa musaa ja antaa mukeloidensa soittaa ovikelloani kesken MUN yöunieni. Mun yöunet on päivällä. Kohta loppuu noi sunnuntaipäivienkin arvostaminen palkallisesti, joten sulla ja mulla on pian samat päivät vapaata eli arkena ja la-su ollaan töissä ;)
Luit siis uutisen ja sait mahtavan "oman" idean
Jos asut keskellä metsää tai muuten harvaanasutulla alueella, piiskaa niittä mattojasi sydämesi kyllyydestä, mutta jos asut kerrostalossa tai yleensä taajaan rakennetulla alueella, piiskaa mattosi päiväsaikaan. Se että yölläkin käydään vessassa, on pakon sanelema juttu, vai pitääkö yöllä laskea alleen tai hankkia kannettava vessapalju, joka sitten tyhjennetään aamulla. Mattoja ei sen sijaan ole pakko piiskata lainkaan. Hanki tehokas imuri ja hurruuttele sillä mattosi pölyttömiksi ja vie ne sitten ulos raikastumaan. Etkö ymmärrä, että se piiskaus kaikuu ympäri pihaa ja häiritsee oman talon asukkaiden lisäksi myös naapuruston asukkaita. Mutta ethän sinä itsekkyydessäsi sellaista mitenkään voi ymmärtää, joten olkoot.
Siis nyt se järki käteen oikeesti