Toppavaatteet päällä mökillä
Mä jäädyn tänne korpeen. Oon kohta kun se Hohdon hullu, huurassa jossain puun alla. Tosin tuulikin voi viedä mut mennessään, vähän kun Maija Poppasen.
Kommentit (10)
Joo-o, kalliiksi tulee, kun kaikki suomen mökit pitää lähivuosina päivittää talviasuttaviksi.
Onneksi sinulla on ne toppavaatteet.
Suomen kesässä on kaikki vuodenajat.
Menin ulos kolmekiloisen isokorvaisen koirani kanssa ja pelkäsin koko ajan, että se nousee tuulen mukana hihnan päässä ilmaan kuin leija.
Onko sun pakko töröttää ulkona vai onko piippu tukussa? Laita tulet niin lämpiää.
Monta juhannusta tullut vietettyä toppatakki päällä Helsingin saaristossa
Meilläkin ilmalämpöpumppu puhaltaa kauheella voimalla lämpöä kämppään KESÄKUUSS ! Etelä-Suomessa! Aamulla jäädyin bussipusäkille vaikka oli PIPO ja HANSKAT yllä!
Hämeessä olen. Onneks on toppavaatteet ja Uggit mukana. Mökissä paahtaa 2 patteria ja lämpö on noussut kahdeksasta neljääntoista. Sauna lämpiämässä eli eiköhän tästä hengissä selvitä:) T:Ap
Mökin takkaa en uskalla nyt lämmittää. Jäi ikävät muistot, kun takka puski savut sisään ja lopulta takkaan tipahti 2 kuollutta naakkaa. Se haju oli niin kamala, etten syönyt edes kanaa vähään aikaan. T:Ap
Kuinka pohjoisessa mökkisi oikein on?