Apua merkkivaate-äideiltä kaivataan: hinnoitteluapua
Aika tyhjentää taas kaappeja, pojat ovat kasvaneet! Mitä näistä voisi pyytää noin suunnilleen? Mitä olisit valmis maksamaan? Vastaa niihin mihin jaksat. Kiitos tuhannesti avustasi!
Mitä voi pyytää Petit Bateaun bodeista? T-paidoista? Shortseista?
Catiminin ja Minimanin paidoista, housuista (ovh 35-60e)?
Burberryn farkuista?
Disneyn vaatteista, esim. kevättakista (vain viime syksyn käytetty)?
Timberlandin trikoopaidoista (ovh 25e)? Farkuista? Fleece-haalarista?
DKNYn nahkatakista (ovh n. 200e)? T-paidoista?
IKKSin paidoista (pitkä/lyhythihaiset)? Housuista (ovh noin 50e)?
OshKosh-farkkuhaalari (4v)?
Eliane&Lena paidoista?
Sucre D' orge t-paidoista?
Muita:
- uusi Kivat - villahaalari, ovh 34,90 (saatiin lahjaksi, pieni)
- NameIt-talvihaalari (hyvässä kunnossa, maksoi tarjouksessa Stockalla n. 60e)
- Everton-fleecehaalari
Kommentit (11)
Eli sikäli vaate on moitteetomassa kunnossa.
Minä olen myynnyt esim Timberin ja Burberryn neuleita 10-20e, trikoopaitoja 10e, farkut 20e.
sama on pätenyt ostaessa. Vajaa puolet uuden hinnasta olen maksanut, ja vaatteet on olleet siistejä.
Ja sikäli sinulla sattuu olemaan pojalle 98 ja isompia vaatteita, niin laita minulle sähköpostia, niin säästyt ilmoittelun vaivalta;).
Lähinnä Burberryn ja Timberlandin vaatteet kiinnostaa.
n.gronlund@luukku.com
Minusta noin 30% uuden vastaavan hinnasta on ok hinta hyväkuntoisesta tuotteesta. Silloin ei kauheasti tarvitse katsoa sitä merkkiäkään - merkkituotteessa kun uutta vastaava hinta on myös korkeampi.
.. 50% uudesta, silloin kun vaate on uudenveroisessa kunnossa. Muuten 30% on sellainen ok. Riippuen aina tietysti kunnosta ja vaatteestakin.
Ehkä toi 1/3osa olisi kohtuullisempi.
.. tuo Finetten pointti noista aleista, eli ehkä se -30% on kohtuullinen, kun vaatteita kuitenkin käytetty.
Kun ainakin viestiesi perusteella makuni on samanlainen ja itse etsin kivoja vaatteita poikavauvalle (juuri koot 62-74cm)...
Nimimerkillä myöskin yksi vaatteisiin hurahtanut...
toukan_odottaja:
Just myin HuutoNetissä :)
Mutta vaatteita jää kyllä tässä iässä koko ajan pieneksi. Sanoinkin tänään miehelle kun vedin pojalle yhtä IdaT:n pukua päälle, että itku melkein tulee kun ihanat vaatteet jää pieneksi :(
Meillä on nyt käytössä vielä muutama 68 cm, mutta etupäässä käytetään jo 70-74 cm vaatteita ja nekin (NYYH) jää kohta pieneksi.
t. Kaisastiina
Ei voi mitään.On vain niin vaikea löytää siistejä käytettyjä vaatteita kun tuntuu että esim. huuto.netissä monet vaatteet on tosi huonokuntoisia.
itse mietin monesti mitä olisin itse valmis maksamaan käytetystä tuotteesta ja vähän sen mukaan määrittelen hintoja.
aina on kyllä ostaja ehdokkaasta kiinni minkä hinnan olisi valmis maksamaan ja mitä arvostaa
ja silloinkin mielestäni tuotteen pitää olla todella hyväkuntoinen. Kuten joku jo aiemmin mainitsi, alesta saa merkkivaatteita -50%. Alle 80cm merkkivaateita on yleensä vielä enemmän tarjolla alessa kuin isompia.
Laput kiinni Benettonin fleece-takit (olikohan n. 40e)? Housut? Talvitakki (jotain 70-80 e uutena)?
Kiitokset edelleen!