Miksi lihavat naiset harvoin syövät "normaalisti" työpaikkaruokalassa?
Joko ne syövät aivan pikkuruisen annoksen (yleensä salaattia ja kalaa/kanaa/keittoa) tai sitten no fucks given -sikasatsin megajälkkäreineen kaikkineen.
Kommentit (18)
Ne vetää suklaapatukoita vessassa. Todistettu on ja se on aina "diaeettekseen"
Vierailija kirjoitti:
Miksi sä kyttäät muiden syömisiä ja vielä näet siitä vaivaa?
Ihan kyttäämättäkin tuon näkee. Vaivasta en tiedä mitään, mutta kysymyksen toki esitin. Taisi olla kiusallinen kysymys, kun kommentoit vain minua vastaamatta itse ketjun aiheeseen mitään? ap
Oon miettiny samaa :D duunissa eräs tukevampi rouva syö pikkuruisen annoksen valmisruokaa, ja ilmeisesti kotona sitten enemmän..
Mua nolottaa syödä paljon julkisesti kun pelkään että ap:n kaltainen kyylä tarkastelee annostani ja nauraa.
Olen normaalipainoinen, joten lihavalla on varman vieläkin vaikeampaa jos on epävarma kuten minä.
Vierailija kirjoitti:
Siis kuka syö vessassa? Miksi? Vai oliko kyse siitä, että sinä aina kyttäät jonkun työkaverisi syömisiä ja hän meni sinua piiloon vessaan, mutta siitä huolimatta sinä seurasit. Ihan oikeasti, kyylä sinä olet.
Juu ja usein nämä aloituksessa kuvatun kaltaiset henkilöt tykkäävät myös tehdä numeron syömisistään, kurkkivat muiden lautasille annoksia arvostellen ja jostain syystä usein tykkäävät kovaäänisesti kertoilla muistakin ruokailutottumuksistaan ja yliherkkyyksistään, ja niin edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Oon miettiny samaa :D duunissa eräs tukevampi rouva syö pikkuruisen annoksen valmisruokaa, ja ilmeisesti kotona sitten enemmän..
No, mene nyt ihmeessä sen kotiin katsomaan, mitä se syö.
Tämän aloituksen vuoro sitten taas.
Vierailija kirjoitti:
Ja en siis pahalla tätä sanonut, vaan olen sitä ihmetellyt. Se annos on ainakin puolet pienempi kuin omani, ja ihmettelen miten sillä selviää hengissä koko 8h työpäivän. Itse olisin jo kuollut nälkään.
Mä tykkään syödä iltaisin miehen kanssa tosi paljon ja kattoa sarjoja. Jäätelöä, karkkia, suklaata jne. Sitten yleensä vielä heilutellaan peittoa ja lisää herkkuja! Aamulla on yleensä maha niin pinkeänä, etten syö mitään ja lounaalla on ihana saada joku mahaa rauhoittava salaatti (kuitua ja raikasta) jne. Juon myös paljon kivennäisvettä päivän mittaan.
Oletko tähän vastaukseen tyytyväinen :D
Tuhti kaverini aina kehuskeli sillä, miten vähän hän söi työpäivien aikana, yhden voileivän ja siinä kaikki. Silti kummasti paino sen kun nousi, mutta siinäkään hän ei nähnyt alkuun mitään muuta ongelmaa kuin että täytyy ostaa uusia vaatteita, kun vanhat ei mahdu jostakin syystä enää päälle. Siinä vaiheessa kun hän viimein havahtui ongelmaan ja meni Painonvartijoihin, pudotettavaa olikin 30 kg.
Vierailija kirjoitti:
Juu ja usein nämä aloituksessa kuvatun kaltaiset henkilöt tykkäävät myös tehdä numeron syömisistään, kurkkivat muiden lautasille annoksia arvostellen ja jostain syystä usein tykkäävät kovaäänisesti kertoilla muistakin ruokailutottumuksistaan ja yliherkkyyksistään, ja niin edelleen.
Olen huomannut saman. Ei riitä, että se oma syöminen on epätervettä, vaan muidenkin ruokailua on päästävä kommentoimaan. Outoa toimintaa kaiken kaikkiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kyttäämättäkin tuon näkee. Vaivasta en tiedä mitään, mutta kysymyksen toki esitin. Taisi olla kiusallinen kysymys, kun kommentoit vain minua vastaamatta itse ketjun aiheeseen mitään? ap
Oisko siks ettei hällä ole kokemusta asiasta, mutta kyttääminen ja arvostelu ärsyttää. ohis
Kyllä taas meni ylipainoisilla tunteisiin :'D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut kiusallinen kysymys en voi ottaa asiaan sen enempää kantaa koska minulla ei ole työpaikkaruokalaa ja myös sen takia että en kyttää muiden syömisiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kuka syö vessassa? Miksi? Vai oliko kyse siitä, että sinä aina kyttäät jonkun työkaverisi syömisiä ja hän meni sinua piiloon vessaan, mutta siitä huolimatta sinä seurasit. Ihan oikeasti, kyylä sinä olet.
Sinä olet pakkomielteinen ja vedät ihme johtopäätöksiä.
Aika harva toimistotyöläisille suunnitellulla kevyellä lounaalla lihoo, joten sen osalta on tosiasiassa ihan sama mitä laihat ja lihavat syövät. Että sikäli hienoa että on myös "no fucks given" -henkisiä pyöreitä ihmisä.
Lihaviin ihmisiin liittyy iso ruokaa koskeva tabu. Lihava ei saisi syödä mitään. Jos lihava ihminen syö kevyesti, hän esittää että yrittää laihduttaa tai lihavuus ei johdu ruuasta vaan jostain muusta. Jos lihava taas syö reippaasti, hän näyttää ulospäin itsekurin puutteensa.
Olen ollut hoikka ja pyöreä. Hoikkana kaikki oli helpompaa, kun oli yhteisön näkyvä jäsen, mutta pyöreänä saa toisaalta olla ihan rauhassa. Kukaan ei kiinnostu tekemisistäni millään osa-alueella. Kunhan en syö mitään toisten nähden.