Auttakaa! Hirveä kynnys lähteä liikkumaan.
Olen lähinnä istunut sohvalla jo kuukausia. En saa itseäni millään enää ulos kävelylenkille.
Kommentit (17)
Hommaa vaikka koira niin et istu sohvalla vaan pakko käydä ulkona. Satoi tai paistoi.
Autetaan miten? Tullaan ovelle hakemaan sinut lenkille?
Vierailija kirjoitti:
Hommaa vaikka koira niin et istu sohvalla vaan pakko käydä ulkona. Satoi tai paistoi.
Mikään ei olisi hirveämpää, kuin lähteä liikkeelle koiran takia, kun itseä ei kiinnostaisi pätkääkään. Mieluummin olen ilman koiraa ja mätänen sohvalleni.
Älä huoli, suosi kehopositiivista liikuntamuotoa: hyllyttele, löllyttele, lällyttele ja hytkyttele ja rutistele, puristele ja taputtele ihrojasi, niin se vilkastuttaa verenkiertoa läskissä ja näin tehostaa laihduttamista. Voit myös yhdistää huvin ja hyödyn: siinä sohvalla istuessa toinen käsi hytkyttelee ja löllyttelee, ja toinen mättää suuhun sipsejä ja suklaata. Muista välillä vaihtaa puolia, jotta molemmat puolet tulee lällyteltyä.
Ohis mua kiinnostaisi aloittaa kuntosali treenit mutta en tiedä mikä sali olisi hyvä ja edullinen ja naistensali ainoastaan, tämä sen verran pieni paikkakunta että tarjontaa ei juurikaan ole:(
Sinuako pitäisi auttaa lähtemään liikkeelle? Ei helvetti! Sen kun menet, mitä se muille kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei olisi hirveämpää, kuin lähteä liikkeelle koiran takia, kun itseä ei kiinnostaisi pätkääkään. Mieluummin olen ilman koiraa ja mätänen sohvalleni.
No eipä tartte hirveästi sit tsempata,kerta mielummin olet sohvalla. Jos et itsesi takia halua liikkua,etkä näköjään muidenkaan elollisen hyvinvoinnin takia.
Aloita mahdollisimman helposti, sillätavoin mikä itselle mieluisinta.
Voisit kuvailla tänne omia mieltymyksiäsi, vaikea niitä on ehdottaa.
Esim. auto joka ei liiku, päätyy usein köydenjatkona hinausauton lavalle viimeiselle matkalleen...
Vierailija kirjoitti:
Älä huoli, suosi kehopositiivista liikuntamuotoa: hyllyttele, löllyttele, lällyttele ja hytkyttele ja rutistele, puristele ja taputtele ihrojasi, niin se vilkastuttaa verenkiertoa läskissä ja näin tehostaa laihduttamista. Voit myös yhdistää huvin ja hyödyn: siinä sohvalla istuessa toinen käsi hytkyttelee ja löllyttelee, ja toinen mättää suuhun sipsejä ja suklaata. Muista välillä vaihtaa puolia, jotta molemmat puolet tulee lällyteltyä.
Kuka sanoi että olen läski? Eikö normaalipainoinen voi olla sohvaperuna? Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos vai pieni kävely ensin. Tai piha. Ulkona kylmää, tarvii vaatteita. Tai sopeutumisajan.
Kyllä niitä vaatteita tarvii ihan joka kelillä.
Vierailija kirjoitti:
Koira otetaan sitten kun itselle on jo kehitetty hyvä kunto, muuten voi koira parkaa..
Sinun pitää olla vähän vihainen itsellesi eikä lellitellä ja säälitellä. Nyt menoksi ja huomenna kanssa. Ja sitä rataa.
Palkkaa kirvesmies madaltamaan sitä etuoven kynnystä, jos se on niin korkea.
Jos vai pieni kävely ensin. Tai piha. Ulkona kylmää, tarvii vaatteita. Tai sopeutumisajan.