Onko kenelläkään kokemusta siitä että kirpputori vedättää?
Aivan älyttömän paha mieli. Sellainen päiväni murmelina. Kun yrittää eikä mikään riitä. Kun myy ne hienoimmat merkkijuttunsa pois eikä millään pyty käsittämään että turha vaiva. Mitäs lähdin? Paha mieli.
Kommentit (25)
Ei kerrota kenellekään. Mut aika yleistä et kun ovet menee kiinni joku henkilökunnasta kiertelee uudet paikat. Hups aina sieltä häviää jotain.
Vierailija kirjoitti:
Kirpparille saa viedä tavarat jo edellisenä iltana ja yön aikana on parhaimmat hävinneet. Ilmestyvät sitten myöhemmin kirppariomistajien omiin pöytiin (käyn paljon kirppareilla, joten olen huomannut tämän).
Ja tilitys ei tietenkään täsmää.
Tämä. Mua nauratti todella paljon eräällä kirpputorilla tapahtunut. Vein ihan uuden defan sisätila lämppärin sinne. Oli paketissa. Se oli hävinnyt viikon aikana.. pöytä oli vielä ihan kassojen edessä, heräsi epäilys olisiko joku niin röyhkeä.. kuitenkin iso paketti.
Aloin seurata toria. Kuinka ollakkaan kirppiksen omistajan puoliso myi samanlaista uutta defaa.
Kävin mainitsemassa asiasta paikan päällä. Eskaloitui siihen että on porttikielto kirppikselle. Näki erittäin selvästi omistajan naamasta et käry kävi.
Ei ainoastaan kirpparit, vaan myös jotkut myyntipalvelut netissä toimivat epärehellisesti. En nyt nimeä tässä mitään, mutta olkaa varovaisia jos aiotte lähettää esim.vaatteita johonkin firmaan myytäväksi.
Kirpparille saa viedä tavarat jo edellisenä iltana ja yön aikana on parhaimmat hävinneet. Ilmestyvät sitten myöhemmin kirppariomistajien omiin pöytiin (käyn paljon kirppareilla, joten olen huomannut tämän).
Ja tilitys ei tietenkään täsmää.