Onko kenelläkään kokemusta siitä että kirpputori vedättää?
Aivan älyttömän paha mieli. Sellainen päiväni murmelina. Kun yrittää eikä mikään riitä. Kun myy ne hienoimmat merkkijuttunsa pois eikä millään pyty käsittämään että turha vaiva. Mitäs lähdin? Paha mieli.
Kommentit (25)
Muiden syy, kun ei tullut lottovoittoa?
Vierailija kirjoitti:
Selittäisikö vähän tarkemmin?
En halua mustamaalata kirpparia enkä olla itsekkään tunnistettava. Kysyin vain että ovat jotkut muut kokeneet samaa. Kirpparilla ei ole myyntiraportteja myydyistä tuotteista.
No onhan sieltä joku voinut kähveltääkin ne tuotteet. Myy toriasa tai huutonetissä arvokkaampi tavara.
Olen kokenut saman. Vaatteet olivat menneet, mutta ei näkynyt missään. Eli ne oli kyllä ostettu ja maksettu, mutta ei ollut laitettu rahoja meidän summaan vaan kirppiksen omaan kassaan. Todella ärsyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua mustamaalata kirpparia enkä olla itsekkään tunnistettava. Kysyin vain että ovat jotkut muut kokeneet samaa. Kirpparilla ei ole myyntiraportteja myydyistä tuotteista.
Miten tähän voisi vastata kokeneensa samaa, kun et kerro, mitä on tapahtunut?
Kirppiksiltähän pöllitään älyttömästi kamaa, ikävä kyllä. Itse en enää vie arvokkaita tuotteita ollenkaan sinne myyntiin, vaan esim. vaatteita jotka menisi muuten jonnekin UFFIlle.
Miksi et halua mustamaalata kirppistä joka on huijannut sinua? Ja eihän täällä mitään oikeita nimiä tarvitse käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Olen kokenut saman. Vaatteet olivat menneet, mutta ei näkynyt missään. Eli ne oli kyllä ostettu ja maksettu, mutta ei ollut laitettu rahoja meidän summaan vaan kirppiksen omaan kassaan. Todella ärsyttävää.
Mistä tiedät, että oli ostettu eikä varastettu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kyse kirpparista jolla ei viivakoodi hintalaput käytössä? Jos ei ole nii on arveluttavaa laittaa mitää myyntiin sellaiselle. Niitä kai vielä jossain on , et hintalaput tehdään käsin itse ja kooste myydystä puuttuu.
Kirpparit jotka ovat nykyaikaisia pitävät myynnin ajantasalla ja myyjä näkee päivittäin nettitunnuksen kautta paljonko on myynti.
Vierailija kirjoitti:
Sama kokemus n 10vsitten. Kyse oli lähi kirppiksestä ja kävin päivittäin siivoamassa pöydän vein uusia ja tein listan mitä oli mennyt. Samalla kävin läpi muut pöydät tarkistaakseni, ettei tavaroita ollut kulkeutunut väärille pöydille. Lopputulos oli ,että en saanut kuin puolet mitä oli myyty. Ehkä joku varastettiin mutta tilitys ei vastannut.
Myyntilaput piti tehdä itse, ei ollut muuta tarjolla. Sen kokemuksen jälkeen, en luota kuin kirppareihin, joissa on kirjanpito ja viivakoodi käytössä
Kirppismyynnissä 100 euron myyntien rinnalla on keskimäärin 25 e varkaille.
Sitten on vielä se mahdollusuus, että tavarat on myyty, mutta joku on vaihtanut niihin lapun = edullisempi hinta.
Voi voi, monestakin kirppiksestä huonoja kokemuksia. Yhden yrittäjän sain kiinni rysänpäältä varastamisesta. Asiakas osti pöydästäni tavaroita kun olin itse paikalla, näin sen. Menin hänen lähdettyään kassalle kysymään pöytäni myyntisaldoa. Yrittäjä näytti laput mitä oli myyty aiemmin. Kysyin että mihin laitoit laput siitä mitä just ostettiin. Sanoi että ei ole nyt mennyt mitään. Intin että just tuo ihminen osti, näin kun maksoi, MISSÄ ON LAPUT?? Lappuja ei näytetty, yrittäjä katseli hiljaa pöydänpintaa sanomatta mitään. Kiehuin raivosta ja nostin metelin että täälläkö yrittäjä varastaa pöydänvuokraajilta ja leimaa toiset asiakkaat varkaiksi? Olisi pitänyt ilmoittaa poliisille mutta raivoissani tyhjensin heti pöytäni. No oli kuulemma aiemminkin samaa tehnyt sillä yrittäjät vaihtui aika nopeasti.
Pari muutakin olen saanut kiinni varastamisesta tai varastetun tavaran myymisestä. Joten taitaa olla enemmän kuin yleinen tapa. Olkaahan ihmiset tarkkana.
Näiden vuoksi en enää koskaan vuokraa kirppispöytää vaan myyn netissä kaiken vaikka tällä hetkellä omalla kylällä on rehelliset yrittäjät.
No on kokemusta, nimittäin PIIILO -kirpparista!!!! Onneksi on yllättäen nykyään jo historiaa. Minkähän takia lopetti. Vedätti oikein kunnolla, rahaa ei tullut juuri mitään, vaikka hyvällä hinnalla myyty kassikaupalla tavaraa. Nykyisin käyn Velmussa, joka aivan loistopaikka ja tuottaa hyvin; toisin sanoen koko myynti tulee itselle, niin kuin kuuluukin.
on
siis nini että peelastusarmeijan kirpparilal on sietämättömän kalliit hinnnat
uffllakin on jos ei oo 1 e päivä
fidalal parhaat hinnat, löytää halvalla kaikkee jännää
eilen 2 e kajarit tietokoneeseen ja toimii!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kyse kirpparista jolla ei viivakoodi hintalaput käytössä? Jos ei ole nii on arveluttavaa laittaa mitää myyntiin sellaiselle. Niitä kai vielä jossain on , et hintalaput tehdään käsin itse ja kooste myydystä puuttuu.
Kirpparit jotka ovat nykyaikaisia pitävät myynnin ajantasalla ja myyjä näkee päivittäin nettitunnuksen kautta paljonko on myynti.
Kyllä. Kyseessä kirpputori jolla ei ole viivakoodiseurantaa eikä myyjälle anneta raporttia myydyistä tuotteista. :(
Vierailija kirjoitti:
Voi voi, monestakin kirppiksestä huonoja kokemuksia. Yhden yrittäjän sain kiinni rysänpäältä varastamisesta. Asiakas osti pöydästäni tavaroita kun olin itse paikalla, näin sen. Menin hänen lähdettyään kassalle kysymään pöytäni myyntisaldoa. Yrittäjä näytti laput mitä oli myyty aiemmin. Kysyin että mihin laitoit laput siitä mitä just ostettiin. Sanoi että ei ole nyt mennyt mitään. Intin että just tuo ihminen osti, näin kun maksoi, MISSÄ ON LAPUT?? Lappuja ei näytetty, yrittäjä katseli hiljaa pöydänpintaa sanomatta mitään. Kiehuin raivosta ja nostin metelin että täälläkö yrittäjä varastaa pöydänvuokraajilta ja leimaa toiset asiakkaat varkaiksi? Olisi pitänyt ilmoittaa poliisille mutta raivoissani tyhjensin heti pöytäni. No oli kuulemma aiemminkin samaa tehnyt sillä yrittäjät vaihtui aika nopeasti.
Pari muutakin olen saanut kiinni varastamisesta tai varastetun tavaran myymisestä. Joten taitaa olla enemmän kuin yleinen tapa. Olkaahan ihmiset tarkkana.
Näiden vuoksi en enää koskaan vuokraa kirppispöytää vaan myyn netissä kaiken vaikka tällä hetkellä omalla kylällä on rehelliset yrittäjät.
Sama juttu. Pari kalleinta tuotetta oli muka myyty mutta niistä ei ollut edes lappua minulle tallessa. Tyhjentäessäni pöytää etsin merkkilaukkuani. Toinen asiakas sanoi että se myytiin kaksi päivää sitten ja näki kun se ostettiin. Olin että jaaha, miksiköhän se ei näy myyntisaldossa. Tajusin että myyntisaldoni ei mitenkään täsmää myymieni tuotteiden kanssa.
Kerran näin kun pöydästäni ostettiin paljon vaatteita. Menin tämän jälkeen kirpputorinpitäjän luo ja mainitsin asiasta iloisena. Omistaja oli melkeinpä kiukun vallassa ja sanoi, ettei hän huomaa kuka myy mitäkin. Kerran vein kalliin korun kassalla sijaitsevalle korutelineelle iltapäivällä klo 17 ja seuraavana aamuna koru oli kadonnut. Kysyin asiasta ja omistaja sanoi että parempi etten jatka pöytää koska minulla ei ole luottamusta häneen.
Kirpparille taisi jäädä kynsilakkojani, rannekoruja ja joitakin kirjoja. Masentaa edes hakea sinne jääneet tavarat takaisin kotiin.
Tehkää rikosilmoitukset ja suostukaan rahalliseen sovitukseen.