Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tajua ihmisiä jotka eivät voi lomalla pariin sähköpostiin vastata

Vierailija
01.06.2017 |

Ei ole iso juttu loman aikama hoitaa paria sähköpostia, puhelua tai käydä tarvittaessa toimistolla. Asiakkaista on huolehdittava. Kyllä pitää sen verran arvostaa työpaikkaa. Jos tulee yt:t niin tiedän olevani turvassa, sillä olen niin joustava työntekijä. Pomonikin varmasti arvostaa. Mitä pienemmästä firmasta on kyse, niin sitä tärkeämpää on ettei ole tiukkapipo.

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
2/58 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kunnon palkka, työsuhde-edut ja bonarit niin ehkä jotain kiinnostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ ei ole koko elämä.

Vierailija
4/58 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huono 😂 Loma on loma.

Vierailija
5/58 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loma on loma!

Vierailija
6/58 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5

Liikaa, sanoisin, että -5/5

Vierailija
7/58 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksatko sinä kenties tuplana kilometrirahat ja päivärahat, jos tulen käymään toimistolla. 

Vierailija
8/58 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin oikein närkästyin, kun lomailemassa sihteerini ei lentänyt Brasiliasta Suomeen antamaan minulle pillua. Oikeudessa tavataan. 

Vierailija
9/58 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomalla ei ole työpaikalle asiaa tai loma loppuu siihen. Lomalla ei saa toisellekaan firmalle tehdä vastaavaa työtä, kun mistä olet lomalla. Eri alan töitä taas saa tehdä.

Vierailija
10/58 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomonne ei katso tuota asennetta hyvällä. Toisaalta, palstalla tuskin paljoa työtä tekeviä onkaan. Ap

Vierailija
11/58 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan olekaan, jos ei ole muuta tekemistä kuin päivystää töihin pääsemistä, kuin Murikka konsanaan. Mutta jos olet reissussa, uimassa, kännissä, kahvilla kavereiden kanssa tai nukkumassa, voi jäädä työasiat tekemättä.

Vierailija
12/58 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäjänä noin tietysti onkin toimittava (usein). Mutta ei työntekijälle tuo ole tarpeen.

Ihanteellista olisi, kun työ olisi niin mieleistä, että se kävisi myös harrastuksesta.

Vierailija
13/58 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lomalla ei ole työpaikalle asiaa tai loma loppuu siihen. Lomalla ei saa toisellekaan firmalle tehdä vastaavaa työtä, kun mistä olet lomalla. Eri alan töitä taas saa tehdä.

Tämä on kyllä aikalaila työpaikkakohtainenkin asia on paikkoja joissa saa.

Vierailija
14/58 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtiolla tuo on normaalia toimintaa. Meillä on tiukat aikarajat, ei sijaisia, joten vuosilomalla pitää tehdä töitä palvelulupauksen täyttämiseksi. Kesälomasta 2-3 päivää ollaan töissä, sähköposteihin vastataan vähintään kerran viikossa.

Vierailija
15/58 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pomonne ei katso tuota asennetta hyvällä. Toisaalta, palstalla tuskin paljoa työtä tekeviä onkaan. Ap

Ai että pari sähköpostia? Viimeksi kun olin koko 4vko lomalla, postissa tökötti n. 800 lukematonta viestiä. Että pari.

Ja toisekseen, olen lomani n. 300 km päässä toimistolta. Joo, en piipahtele.

Vierailija
16/58 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka edes tarkistaa lomalla duuniposteja?

Vierailija
17/58 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin sain kesätuurarina vakkarityöntekijän oman puhelinnumeron, jos tulee jotain akuuttia, mistä en selviä. Numeroa en tosin tarvinnut, mutta oli kiva tietää, että apua saa jos tarvii. Tietty hänelläkin oli motiivina se, että jollen pysty jotain tekemään, joutuu hän sen normitöiden lisäksi tekemään loman jälkeen extrana. Itse tekisin samoin, ei yksi puhelu lomalla mitään haittaa.

Vierailija
18/58 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa... Olen yrittäjä ja pidän kesällä kolme viikkoa lomaa. Tottakai katson sähköpostin ja vastailenkin jos kiireistä on, mutta kyllä asiakkaani minut tuntevat. He tietävät myös, että kun olen lomalla, niin olen lomalla ja silloin asiat eivät etene. En edes ota kalenteria ja läppäriä laskutusohjelmineen mukaan reissuun, joten asiat saavat odottaa siihen saakka, kunnes palaan taas työmaalle. Kymmenisen vuotta on näin mukavasti mennyt, eiköhän tästä eteenpäinkin. :)

Vierailija
19/58 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaa-aikoina en edes kuse töihin päin. Lomaa jos uskaltaa häiritä saa varautua oikeudenkäyntiin. Ahdistelua, painostamista, kiristystä jne mistä valita syyte.

Vierailija
20/58 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta pätkän vertaa, ellei palkka nouse. Ei kiinnosta vaikka menisi konkurssiin. Käyn töissä vain rahan takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme