Että mua ärsyttää toi Uuden Päivän Ozo!
Kauhea jäärä! Nyt menossa jaksot missä Sunerilla Malesian tilaus kusahti ja Ozo syyttää vaan Lauria vaikka Lauri vaan yritti saada kavereilleen töitä. Muutenkin se on tosi vanhanaikainen, Tomi ei olisi saanut ottaa Emmin sukunimeä, Lauri ei olisi saanut seurustella Mirjan kanssa, mies elättää naisen yms...
Kommentit (25)
Sehän oli partamiehen kanssa mukana siinä Azadin häirinnässä... Ärsyttävä ukko.
Häiritseekö ketään Jani Hellemaa tai oikeastaan se, ettei ko. henkilöä näyttelevä Valtteri Lehtinen ole ollenkaan luonteva kyseisessä isän ja aviomiehen roolissa? Todella vahvasti ei-heteron oloinen, jolle oikeasti tärkeintä on vain näyttää hyvältä. Lisäksi aina yksi ja sama peilin edessä opetellun oloinen "cool" ilme kasvoilla.
No niinpä! Otso on ehkä ärsyttävin (samalla hauskin) hahmo koko sarjassa :D
Vierailija kirjoitti:
No niinpä! Otso on ehkä ärsyttävin (samalla hauskin) hahmo koko sarjassa :D
Mun mielestä Curry oli ärsyttävin. Nykyään sitä ei enää näy, en muista mitä tapahtui.
Chrysta oli alkuaikoina rasittava pissis
Mun ärsykki on Iiris-Isin kulti :D AAAAARGH.
ja Jani samoista syistä kuin jo mainittiin.
Dero on varmaan asperger :D Se sisäkkö, ei hemmetti!
Emmyn pitäisi saada ärsyttävyydestään Emmy-palkinto.
Pyry on ihana. :3 Tuntui pahalta, kun Iiro haukkui häntä. D:
Vierailija kirjoitti:
Joo (i)iris on kans sviddumainen. Mokomakin yrsätyyris :D
Mua ärsyttää kans Tero. :D Kamalaa, että tuollaisia on tosi paljon oikeasti olemassa. Hahmo on kuitenkin samalla suosikkini, koska on niin viihdyttävä ja näyttelijä aivan loistava. Ei UP olisi mitään ilman Teroa ja Ozoa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja pääsee kaikesta kuin koira veräjästä koska isi on sivistystoimenpaskoja.
Erikoisagentti Oso oli karhu, Otso on Otso KARHU... diidiidiidiidiidii 🐻 Salaliittoteoria!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja pääsee kaikesta kuin koira veräjästä koska isi on sivistystoimenpaskoja.
Nimen omaan paskoja :D
Mua ärsyttää Ronza, semmonen nyhverö.
Samat täällä mielessä. Jaana olisi kyllä Otsolle (Ozo :D) paras kumppani, hillitsisi vähän.