Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tunne nälkää, ei tee mieli mitään, tuntuu kuin maha olisi täynnä koko ajan

Vierailija
01.06.2017 |

Onko kellään muulla samaa? Syön väkisin kelloa katsomalla. Ei tunnu nälkä eikä mitään tee mieli.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla taitaa Ap olla ilmaa mahassa. Ilmavatsa saa aikaan juurikin muka ''täyden'' olon eikä nälkää tunne. Välillä ilma vatsassa näkyy vain noin, eikä se meinaa tulla millään pois.

Millähä sen ilman sais sieltä pois :/ -ap

Vierailija
22/41 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ummetus

- ilmaa vatsassa

Yleisimmät syyt. Ikävät, mutta harmittomat. Ilmaa voi olla vatsassa useita päiviä niin, ettei sitä meinaa saada millään pois. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama juttu mutta tulee aina kevään myötä ettei ruoka maistu samaan tapaan kuin talvella jolloin olen ihan pohjaton kaivo. Uskon että on ihan luonnollista ja keho kuten varmaan mielikin vaan muuttuu kun lämpö ja valo lisääntyy.

Muutenkin tekee mieli ihan erilaisia asioita kuin vielä hetki sitten. Kun on pakko syödä niin tulee syötyä todella kevyesti.

Tämä nyt itsellä perusjuttu, en tiedä muista. Jos nyt oikeasti huono olo tai kipuja niin lääkäriin.

Vierailija
24/41 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla taitaa Ap olla ilmaa mahassa. Ilmavatsa saa aikaan juurikin muka ''täyden'' olon eikä nälkää tunne. Välillä ilma vatsassa näkyy vain noin, eikä se meinaa tulla millään pois.

Millähä sen ilman sais sieltä pois :/ -ap

Asetu seisomaan jalat n hartianleveyden verran harallaan ja ala pyörittää keskivartaloa sieltä tulee kaikki ilma tee se mol suuntiin. Sitten lattialle selälleen ja kipristät ylä ja alavartalon yhtäaikaa ylös ja jalat kippuraan johan pörisee.

Vierailija
25/41 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kellään muulla samaa? Syön väkisin kelloa katsomalla. Ei tunnu nälkä eikä mitään tee mieli.

Tiedän tuon tunteen, minulla oli sama juttu ja keskivaikea masennus.

Miten sait sen helpottamaan? -ap

Ensi aika omalääkärille, joka laittoi lähetteen psykiatrian poliklinikalle, lääkitys ja terapia.

Jos tosiaan tunnet itsesi masentuneeksi (minä en edes ymmärtänyt olevani masentunut), niin varaa rohkeasti aika lääkärille.

Tsemppiä!

Kiitos tsempeistä! Paniikkihäiriön kanssa taistelen itse. -ap

Vierailija
26/41 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketoosi?

Vierailija
27/41 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy mun taas pakko syödä ihan koko ajan maha murisee vaik joisin kaks litraa vettä päälle ja sit on koko ajan huono olo jos ei syö :( töissä jaksaa just sen 2h taukoon ja sit pakko syödä, meillä onneks kolme taukoa päivässä

Vierailija
28/41 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät vain tarvitse niin paljon ruokaa. On ok olla hoikka, hoikkuus ei elämää lyhennä.

Itse olen ollut lapsesta saakka todella pieniruokainen. Aikuisena, niinä päivinä kun harrastan liikuntaa, tunnen nälkääkin. Kun en liiku, en tunne nälkää. Huomaan, etten ole muistanut syödä siitä, kun jalat tärisee seisoessa. Sitten syön. Ei ole vaarallista

Vierailija
29/41 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki eivät vain tarvitse niin paljon ruokaa. On ok olla hoikka, hoikkuus ei elämää lyhennä.

Itse olen ollut lapsesta saakka todella pieniruokainen. Aikuisena, niinä päivinä kun harrastan liikuntaa, tunnen nälkääkin. Kun en liiku, en tunne nälkää. Huomaan, etten ole muistanut syödä siitä, kun jalat tärisee seisoessa. Sitten syön. Ei ole vaarallista

Minäkin oon ollu pienruokainen. Pakko syödä säännöllisesti ettei tuu pää kipeäksi ja huono olo. -ap

Vierailija
30/41 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhyy mun taas pakko syödä ihan koko ajan maha murisee vaik joisin kaks litraa vettä päälle ja sit on koko ajan huono olo jos ei syö :( töissä jaksaa just sen 2h taukoon ja sit pakko syödä, meillä onneks kolme taukoa päivässä

:( Mä syön kans parin tunnin välein.. -ap

Vierailija
31/41 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavaa.

Vierailija
32/41 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkoha tää mitenkää vaarallista?

Vierailija
33/41 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:/

Vierailija
34/41 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
35/41 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
36/41 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennuskin on minulle tuttua eikä ruoka silloin maistu, mutta oletko varma ettet ole mennyt ketoosiin? Se kun poistaa näläntunteen ainakin itselläni kokonaan. Olen nyt ollut 2 vrk syömättä, juonut vettä, teetä, kahvia..ja ketoositesti näytti plussaa. Nälkä ei ole yhtään.

Muista nyt juoda tarpeeksi, otat suolaa ripauksen kämmeneltä ettei tule huono olo. En siis suosittele syömättömyyttä, tarkoituksella paastoan.

Jos yhtään tuntuu että on mielialasta kysymys, hae apua. Kokemusta on.

Vierailija
37/41 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä tarvitse huolestua jos et tunne nälkää ap se liitty johonkin aivojen kylläisyys säätelyyn ja niissä oli eroja sen takia toisilla on voimakkaammin ja useemmin nälkä kuin toisillam

Huolestuttava oire on taas se jos, et saa ruokaa syötyä siksi, että se oksettaa / kuvottaa sinua.. se on sitä "oikeaa" ruokahaluttomuutta..

Vierailija
38/41 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
39/41 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tutulta. Tuollaista oli pari kolme kuukautta, kun aloitin e-pillerit. Sitten meni ohi.

Vierailija
40/41 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masennuskin on minulle tuttua eikä ruoka silloin maistu, mutta oletko varma ettet ole mennyt ketoosiin? Se kun poistaa näläntunteen ainakin itselläni kokonaan. Olen nyt ollut 2 vrk syömättä, juonut vettä, teetä, kahvia..ja ketoositesti näytti plussaa. Nälkä ei ole yhtään.

Muista nyt juoda tarpeeksi, otat suolaa ripauksen kämmeneltä ettei tule huono olo. En siis suosittele syömättömyyttä, tarkoituksella paastoan.

Jos yhtään tuntuu että on mielialasta kysymys, hae apua. Kokemusta on.

Olen syönyt silti. Ja juonut paljon. -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä